Mijn eerste fiets

Bedankt iedereen! :) Hoop dat 't morgen droog is, kan ik weer lekker :]

Mooie fiets, zonde van de 25kW (ik hoef nog maar 18 minuten *O*)

Van welke arme stakker is die getjoende Civic
Niet van mij. Heb alleen een motor.

Das toch een merk :? :+

Leuke fiets :) Wat moet zoiets nou nog opleveren?
In deze staat rond de 4000.

gefeliciteerd met je nw aanwinst en welk omgeving ben je te spotten
Omgeving Eindhoven.
 
Nou, Wolvabolic, voor een fiets uit het jaar 0 ziet ie er nog goed uit :+
Veel plezier ermee,groet, Walter.
 
Bedankt allen! Vandaag was het mooi weer dus heb lekker even een stukje snelweg gepakt :)
 
snelweg rijden behoort niet tot de keuzemogelijkheden als ik denk: 'yay! het is een mooie zondag!'

dijk, polder, veluwe, prima! Maar snelweg voor je plezier?

You have much to learn :+
 
snelweg rijden behoort niet tot de keuzemogelijkheden als ik denk: 'yay! het is een mooie zondag!'

dijk, polder, veluwe, prima! Maar snelweg voor je plezier?

You have much to learn :+
:$

Ik vind het allemaal leuk *D Maar wellicht komt het omdat ik pas mijn rijbewijs heb inderdaad.
 
Meteen 15 foto's plaatsen :o Iemand hier is erg blij :P ;)

Leuk ding, gefeliciteerd ermee en veel veilige kilometers gewenst :]
 
snelweg rijden behoort niet tot de keuzemogelijkheden als ik denk: 'yay! het is een mooie zondag!'

dijk, polder, veluwe, prima! Maar snelweg voor je plezier?

You have much to learn :+

Ik ben dol op snelweg en heb meer dan 10K achter de rug, waarom ben ik dol op snelweg omdat het snel gaat.
Gewoon lekker 120 cruisen puur genieten.
 
snelweg rijden behoort niet tot de keuzemogelijkheden als ik denk: 'yay! het is een mooie zondag!'

dijk, polder, veluwe, prima! Maar snelweg voor je plezier?

You have much to learn :+

Ah kom... iedereen die zijn rijbewijs heeft vind iedere centimeter rijden leuk, ook op de snelweg :) :Y

Je hebt een fraaie fiets TS en ik weet zeker dat je op dat ding heel veel kilometers kan zetten! Gefeliciteerd :)
 
Ik ben dol op snelweg en heb meer dan 10K achter de rug, waarom ben ik dol op snelweg omdat het snel gaat.
Gewoon lekker 120 cruisen puur genieten.

Meer dan 10K...

Ik denk dat je wat meer om je heen moet kijken, zie mijn homepage bijvoorbeeld.
 
Laatst bewerkt:
Niet echt mijn fiets, maar ziet er heel mooi en netjes uit :) Gefeliciteerd.

Woon ook omgeving EHV, dus zie je miss binnekort wel rond rijden ;)
 
Meer dan 10K...

Ik denk dat je wat meer om je heen moet kijken, zie mijn homepage bijvoorbeeld.

ik heb pas een maand of 4-5 mijn 25kw rijbewijs en ook meerdere keren naar het buitenland geweest.
Ik heb nog niet echt de kans gehad om zoveel te rijden als jij hebt gedaan en in nederland kan ik kiezen tussen op een rechte weg 80 rijden of op een rechte weg 120 rijden nou die keuze is gemakkelijk gemaakt.
 
ik geniet ook elke minuut dat ik op mn motor zit, ook als ik W-W rijd, maar als ik op een zondag mag kiezen ga ik écht geen snelweg rijden :')

lekker tussen al die zondagsrijders :') doe dat dan liever op de dijk, dan zie je tenminste ook nog wat moois :Y
 
ik heb pas een maand of 4-5 mijn 25kw rijbewijs en ook meerdere keren naar het buitenland geweest.
Ik heb nog niet echt de kans gehad om zoveel te rijden als jij hebt gedaan en in nederland kan ik kiezen tussen op een rechte weg 80 rijden of op een rechte weg 120 rijden nou die keuze is gemakkelijk gemaakt.

In de omgeving bij jou zou je toch meer moeten hebben dan alleen rechte wegen lijkt me. Misschien eens op gpstracks.nl kijken of je daar wat leuke routes kan vinden? Ik gok dat 90% van de mensen hier de BBK weg boven de snelweg prefereert :)

En je hoeft natuurlijk niet per se 80 te rijden BBK ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan