Mijn eerste fiets!

Wat heb ik gekocht?

  • Kawasaki, altijd goed!

    Stemmen: 12 46,2%
  • Miskoop van de eeuw.

    Stemmen: 1 3,8%
  • Kwalijk Zaakie, Kwaaje Sjakie!

    Stemmen: 3 11,5%
  • Prima fiets, niets mis mee.

    Stemmen: 6 23,1%
  • Altijd beter dan fietsen met trappers.

    Stemmen: 4 15,4%

  • Totaal aantal stemmers
    26
18 aug 2003
234
0
Rotterdam
Begin volgende week kan ik hem ophalen!

Heb een Kawasaki GPX600R uit 92 gekocht. Er staan 21000 miles op en heeft weliswaar zijn gebruikssporen maar ben helemaal happy!

Augustus vorig jaar heb ik mijn motorrijbewijs gehaald en heb zeer regelmatig op de ZZR 600 van mijn broer wat "rondjes" gereden. Totaal zo'n 4500 miles aan rondjes zo'n beetje!

Maar nu dan eindelijk mijn eerste fiets die iedere morgen braaf op me staat te wachten en mij zal verlossen van fietsen tegen de wind in. Met trappers danwelteverstaan. :}

Er zit al een Laser uitlaatje onder met een bloedmooi geluid! Niet helemaal legaal meer gok ik, maar dat risico neem ik wel! :}

Foto is erg onduidelijk maar heb niet beter op t moment.
full
 
Begin volgende week kan ik hem ophalen!

Heb een Kawasaki GPX600R uit 92 gekocht. Er staan 21000 miles op en heeft weliswaar zijn gebruikssporen maar ben helemaal happy!

Augustus vorig jaar heb ik mijn motorrijbewijs gehaald en heb zeer regelmatig op de ZZR 600 van mijn broer wat "rondjes" gereden. Totaal zo'n 4500 miles aan rondjes zo'n beetje!

Maar nu dan eindelijk mijn eerste fiets die iedere morgen braaf op me staat te wachten en mij zal verlossen van fietsen tegen de wind in. Met trappers danwelteverstaan. :}

Er zit al een Laser uitlaatje onder met een bloedmooi geluid! Niet helemaal legaal meer gok ik, maar dat risico neem ik wel! :}

Foto is erg onduidelijk maar heb niet beter op t moment.
(Afbeelding)
Goeie keus!!!!! have fun
full
 
Prima motor, helemaal niks mis mee...zul je zeker veel plezier aan beleven.
Veel :] :] plezier er mee iig. Keep the right side up.
 
Gefeliciteerd :}

enne heel veel veilige km toegewenst :] enne hou de glimmende kant boven *D

enne goeie keus om kawa te gaan rijden 8-)

grtzz daniel
 
Nou heb hem zojuist op mijn naam gezet.

Verzekering afgesloten bij Unive, gewoon via het internet. Belde eerst FBTO maar daar moest ik voor een WA verzekering betalen wat ik bij Unive voor een WA+ verzekering betaal. En ik blijf een Hollander he! ;-)

Is het al bijna maandag? O-)
 
Over een uurtje haal ik m op!

Een maatje van me is al onderweg naar mij om me met koekblik erheen te karren. Ik zit al klaar in mn motorbroek op de bank en moest het gewoon ff kwijt!

Net nog even mn vizier schoongemaakt en dan eens fijn een stukje rijden...

Het zonnetje schijnt, wat wil ik nog meer!

Biking :] , Best Choice of My Life!
 
Terug
Bovenaan Onderaan