Mijn eerste klapper

Ik gaan ook altijd zo gauw mogelijk ertussendoor.....

En wil er nooit naast rijden.
Woensdag had ik nog een Kangoo die met een enorme slinger weer naar rechts ging toen die mij eindelijk zag.... Hij zwaaide nog wel aardig....
 
Het is dan toch gebeurt, gistermorgen op de A9 thv Spaarndam.
Koekblikster wisselde zonder goed te kijken plots van rijbaan terwijl ik er naast zat. Vól in het zijscherm, spiegel, richtingaanwijzer én bumper van de auto gereden en mijn scherm links is kapot. Onderhuidse schade moet nog vast gesteld worden , maar mijn Stebel geeft geen geluid meer. Waar ik wel "trots" op ben is dat ik intuitief de juiste handelingen heb verricht en niet tegen het asfalt ben gegaan ( was nogal druk op de weg) maar na de eerste remreactie na de klap direct remmen los ,motor met een zwiep overeind en doorremmen en vervolgens een schadeformulier opmaken.
Gelukkig is mijn grondhouding "Iedereen op de weg wil mij dood hebben"de juiste gebleken.
Het was overigens wel een heel aardig en leuk meisje :)

Als ze jou dood het willen hebben had ze toch beter haar best gedaan.
Maakte je Stebeltje nog wel geluid voordat je haar zijkant kuste
 
Ja ik probeer te begrijpen hoe een auto twee rechter achterwielen kan hebben. Als ik er een tegenkom zal ik aan je denken :j

Tadaaa, een fuel to noise converter met meerdere rechter achterwielen.
RR%20LWB%201976%20limo%203%20assen%20RA.jpg
 
leuk toch als je later kan zeggen... "hoe hebben jullie elkaar ontmoet?" Tja ze klapte me van mn motor op de A9.."
 
Al lang geleden heb ik besloten dat het nooit handig is om naast een auto te blijven rijden.
Alleen voor inhalen maak ik een uitzondering, maar in principe is het het beste om naast de ruimte te blijven die zich tussen twee voertuigen in bevindt. Als die andere voertuigen bussen of nog erger, vrachtauto's zijn is het devies helemaal: gas erop, zo snel mogelijk voorbij en weer naast een 'loze' ruimte gaan rijden.

:^
 
Vól in het zijscherm, spiegel, richtingaanwijzer én bumper van de auto gereden en mijn scherm links is kapot.
Zat je nu links of rechts van de auto? Gezien je schade zou het aan de rechterkant kunnen zijn maar je geeft verder nergens een aanduiding.

Wel goed dat je de boel overeind hebt kunnen houden :)
 
Wie kijkt er in een auto op de snelweg nog over zijn schouder? nee je kijkt een paar keer in je spiegel, wacht op het gaatje dat je ziet en zodra de laatste auto voor het gaatje erlangs is schuif je op. Dat is de realiteit. Moet jij rekening mee houden.


Realiteit is nog anders: knipperlicht aan en gaan .... (Hollandse k*tmentaliteit)


... wie kijkt er nog in z'n spiegel tegenwoordig?
 
Terug
Bovenaan Onderaan