mijn eerste kneedown...ja ja ja !!!! FOTO!

he baco ga je toch ff een cbr huren voor een dagje...kost maar 149 gld...bij simparent. ga je morgen ook ff beetje bochtje draaien ...in alkmaar...

mochten er nog andere mensen mee willen ken dat ook natuurlijk ...
 
he baco ga je toch ff een cbr huren voor een dagje...kost maar 149 gld...bij simparent. ga je morgen ook ff beetje bochtje draaien ...in alkmaar...

mochten er nog andere mensen mee willen ken dat ook natuurlijk ...

waar zit dat simparent? Wil even op een cbr of iets dergelijks gaan crossen om te kijken wat ik wil (en om natuurlijk te genieten en hard te gaan met dit mooie weer)
 
Yo luitjes,
Ik kom uit Heerhugowaard, wanneer zijn jullie meestal op dat industrieterreintje en waar ligt dat dan ? Rabobank is dat die bocht tegenover willem schmidt ?

Kom graag eens kijken.

C.U.


:j
 
Ik kom ook uit Heerhugowaard!
Met de "Rabobank" bocht bedoelen we het Rabobank hoofdkantoor in Alkmaar. Tegenover de Ford garage bij Station Noord.
Morgen avond (donderdag) zijn we daar weer te vinden tussen 8 en 8:30 uur.

Misschien tot dan! 8-)
 
he rieju, dat wil ik zien dat jij op je rieju 125 een wheelie ken maken...dan ben je stoere kerel...

en wat betreft nieeedouns heb jij wel niepets?
 
angelpotion divx zou toch nep zijn?
Als in geipt van origineel en wat verandert zonder echt iets te veranderen?
 
Kvind ut vanuit binnenkantbocht er vaak ook beter uit zien :P

Kga mijn foto's niet eens posten...

Neemt er iemand nog een camera mee voor de TOMS van 15 augustus :?
 
Gefeliciteerd! Ik ben jaloers op je...

Ooit hoop ik mijn eerste kneedowntje zelf te maken. Helaas heb ik nog niet the guts om met voldoende snelheid de bocht in te gaan. Ik ben bang om eruit te vliegen (ik heb al verschillende bijna vlieg-eruit-ervaring gehad... :( ) ;(
 
Oeps.

Het is gebeurd, ik ben de ***, ik vermoed dat ik verslaafd ben......
Reed in A'dam Z/O de A9 op, was te laat voor me werk dus gaf wat gas bij. Draai de bocht in ...... .. . WHWHHAAAAHAHAHAAAAA . ... ... eerst me voet en daarna me steppie op de grond ...... wouzers das kicken.

Ja ja dit was voor het eerst.... alsof je ontmaagd wordt .... Durfde het nooit vanwege een motorongelukje. Maar nu :9~ *D :9~ *D

Foto's zullen er wel nooit komen, maar ja je kan niet alles hebben. ;)

 
Foto's kunnenwe altijd regelen.
Zeg maar waar we je kunnen spotten en we maken wat mooie wallpapers voor je! })
 
als je een bocht maar goed genoeg kent dan moet het vanzelf wel een keer lukken, steeds iets harder.
Maar er hoeft maar iets zand of olie te liggen en als je dan zo plat ligt is er geen houden aan neem ik aan, geen ervaring :}
ik woon zelf in de flevopolder en als je ergens weinig mooie bochten hebt is het hier wel, alles recht.
dus moet eerst een stukje rijden voor ik wat redelijke bochten tegen kom :]
 
als je een bocht maar goed genoeg kent dan moet het vanzelf wel een keer lukken, steeds iets harder.
Maar er hoeft maar iets zand of olie te liggen en als je dan zo plat ligt is er geen houden aan neem ik aan, geen ervaring :}
ik woon zelf in de flevopolder en als je ergens weinig mooie bochten hebt is het hier wel, alles recht.
dus moet eerst een stukje rijden voor ik wat redelijke bochten tegen kom :]

Zeg dat wel, waar alleen maar rechte stukken zijn. Ooit eens een tourrit door de Flevopolder gedaan, dat was ook direct de saaiste. Maar er is daar wel zo'n erg leuk cirquitje met zeer leuke bochten. Ik heb al zin aan de 27e.
 
Het geluid van schrapende stepjes kan inderdaad verslavend zijn. Het is toch altijd effe kikke als je dat geluid weer hoort (al heeft het eerst vrijwel een setje laarzen gekost voor het lukte).
M'n volgende laarzen worden dan toch maar sportlaarzen met slijpstukken, scheelt wat slijtage van de zoolzijkant.

Probleem is alleen dat het steeds lastiger wordt, aangezien ze korter worden. Maar ik vindt het ook zonde om ze te vervangen (los van wat die krengen (boutjes dus) kosten), moet je weer overnieuw beginnen. Maar ja, stepjes zelf zijn nog duurder.

Mocht je verslaafd zijn, dan is het wel verstandig om ze te vervangen, anders ga je alleen maar platter om het te blijven horen (ik wel tenminste, bovendien blijf ik recht op de motor zitten (corbin-zadel maakt hangen lastig) zodat ik de motor niet rechter kan houden voor een evt. knee-down).

 
Misschien een idee voor de fabrikanten om de slijtboutjes van harder materiaal te maken, of bijten ze dan teveel in het asfalt (met alle onaangename gevolgen van dien).

De boutjes van Honda zijn nogal smal, dus die slijten als een bezetene. Dan zijn de Yamaha-boutjes beter. Ook zijn die van Yamaha beter geplaatst, nl. aan het uiteinde van je stepje, waardoor je laars minder snel de grond raakt (ook bredere stepjes misschien?).

 
Maar ik vindt het ook zonde om ze te vervangen (los van wat die krengen (boutjes dus) kosten), moet je weer overnieuw beginnen. Maar ja, stepjes zelf zijn nog duurder.
je moet er ook een gewone bout in schroeven, en niet die overgeprijsde rommel van de dealert. Een korte dikke bout met dikke kop, gaat wat langer mee....
mooier natuurlijk is het om titanium bouten erin te schroeven
 
Op 2001-07-31 23:56, schreef R1onald:
als je een bocht maar goed genoeg kent dan moet het vanzelf wel een keer lukken, steeds iets harder.
Maar er hoeft maar iets zand of olie te liggen en als je dan zo plat ligt is er geen houden aan neem ik aan, geen ervaring :}
ik woon zelf in de flevopolder en als je ergens weinig mooie bochten hebt is het hier wel, alles recht.
dus moet eerst een stukje rijden voor ik wat redelijke bochten tegen kom :]

Zeg dat wel, waar alleen maar rechte stukken zijn. Ooit eens een tourrit door de Flevopolder gedaan, dat was ook direct de saaiste. Maar er is daar wel zo'n erg leuk cirquitje met zeer leuke bochten. Ik heb al zin aan de 27e.

Ehhmm....geen kneedownbochten in de flevopolder?? Bij almere knooppunt almere, A6-A27 vice-verse, achterstevoren noem maar op, alle kanten op een mooie lange bocht.
Dan alle afritten en opritten almere vanaf de A6, beide richtingen.
En als laatste de bocht A1-A6 (A'dam-almere) en natuurlijk A6-A1 (richting hilversum)
Het zijn er niet veel.....maar we hebben ze wel, en als je nou in een ritje op knooppunt almere begint, via alle afritten en opritten van almere naar de A1 rijdt en daarna weer terug. Kan je ook weer alle afritten en opritten nemen.. :)

Dus.................... :] ok? 8-)
 
je moet er ook een gewone bout in schroeven, en niet die overgeprijsde rommel van de dealert. Een korte dikke bout met dikke kop, gaat wat langer mee....
mooier natuurlijk is het om titanium bouten erin te schroeven
... Had ik ook al aan gedacht, want maat heeft de slijtboutjes (+ een deel v/d steuntjes) al aardig afgesleten, maar vind nieuwe slijtbouten te duur 'voor een wat aangepast schroefje'.....

Maar geeft dat geen problemen met de hoekigheid van de boutjes (ivm blijven haken achter de kop v/d bout) of de hardheid?

_________________
Nog 29 dagen.. Maar wel al een bike! :) (Moet maar passen!!!!!)

[ Dit Bericht is bewerkt door: DeGroteMuis op 2001-08-15 19:33 ]
 
Maar geeft dat geen problemen met de hoekigheid van de boutjes (ivm blijven haken achter de kop v/d bout) of de hardheid?
?
jij schat de mogelijkheden van zo'n schroefje wel heel hoog in...
je kan natuurlijk ook de kop bijwerken met een slijptol oid

Ik ben lesser & heb pas 1 keer steuntjes a/d grond gehad (op lesmotor, rotonde, tilde steuntje een stukje op...) Vond dat al wat extra instabiliteit veroorzaken.... Stelde mij voor dat met hard materiaal de instabiliteit alleen groter is. Kan natuurlijk ook zijn dat ik de instabiliteit veroorzaakte door schrik..... :)

Bijwerken met slijptol: mooi scherp puntje, voor extra strakke groeven in het asfalt? })
 
Terug
Bovenaan Onderaan