mijn eerste kneedown...ja ja ja !!!! FOTO!

Ik draai er toch maar een andere (normale) bout in. Ik hoop alleen dat ik de goede lengte kan vinden (nog niet gevonden).

Gisteren kwam ik er achter (oh oh oh, wat was het warm...lekkere grip) dat ik al aan mijn steprubbers begonnen was.
De bouten zitten niet aan het uiteinde van de stapjes, dus de schroefdraad is nog niet verdwenen.
 
Denk dat ik vanmiddag maar weer eens ga toeren. Kijken hoe plat ik met de fiets uit m'n signature kan. Laatst een oprit naar de snelweg opgereden en toen had ik echt het gevoel dat ik megaschuin hing, maar zal natuurlijk wel tegenvallen. Tijd voor een echte motor, want ik wil ook kneedownen!!!

_________________
Motorrijbewijs sinds 11 mei 2001. Ben druk op zoek naar m'n eerste fiets... Rij nu tijdelijk op een Honda Rebel 250. Vrrrrrrrrrrrooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!

[ Dit Bericht is bewerkt door: Skoezie op 2001-08-16 13:18 ]
 
wie zei er nou dat hij een paar laarzen had versleten??

Ik weet niet hoor...maar bij zulke acties moet je ALTIJD je tenen op de stepjes zetten...dan heb je nooit problemen!

Wordt je ook verteld tijdens race-cursussen...

_________________
Mijn motor kopen? Dat kan! Mail me...

[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-08-16 13:09 ]
 
wie zei er nou dat hij een paar laarzen had versleten??

Ik weet niet hoor...maar bij zulke acties moet je ALTIJD je tenen op de stepjes zetten...dan heb je nooit problemen!

Wordt je ook verteld tijdens race-cursussen...

Hij heeft ook een TOMS cursusje gehad hoor. Nou nou en dat zal iedereen dan ook meteen weten ook :P
 
Dat was ik.

Probleem met Honda is dat de stepjes niet zo breed zijn. Daarbij rem ik ook achter tot vlak voor de bocht waardoor ik niet altijd goed mijn voet (maat 44) op de stepjes krijg (alleen mijn tenen). Voor schakelen geldt hetzelfde (maar wel in mindere mate).

Overigens gaat het met Yamaha Fazer600 en FJR1300 wel goed, vanwege bredere (?) stepjes en het feit dat de bouten aan het uiteinde zitten. Flink lopen schrapen zonder (ok, soms wel) dat mijn laarzen het asfalt raken.

Mijn volgende laarzen zullen dan ook racelaarzen zijn, met "slijpstukken". Helaas wil ik ook dat ze zwart en waterdicht zijn. Weet iemand een goed merk?

Dainese heeft ook wel gave: met titanium slijpstukken (niet te betalen). Geven die ook leuke vonken, en hoe snel slijt titanium?

 
wie zei er nou dat hij een paar laarzen had versleten??

Ik weet niet hoor...maar bij zulke acties moet je ALTIJD je tenen op de stepjes zetten...dan heb je nooit problemen!

Met de laarzen over de grond is erg :9~ totdat je een keer zowat een gat in een rotonde schopt: dan gaan voortaan de teentjes al heel snel op de stepjes 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan