Mijn eerste kneedown met de Pan :(

Probeer je dat met die zijspan :? })

met de zijspan zijn stoppies niet echt moeilijk je valt alleen op z'n zij als het misgaat. en met wheelies gaat hij naar rechts ivm het bakkie.

nee gelukkig heb ik voor het dagelijks verkeer een fiets zonder bakkie, dat scheelt in de files.
 
Cruiser: Ben je al wat wijzer geworden wat betreft verzekering/schade-afwikkeling?

En hoe is het met jezelf...Goed last nog van de spieren zeker ;(
 
:) :) :) :) :) :)

Niet total-loss! Schade waarschijnlijk wel zo'n 4000-5000 euro, maar dat maakt me niet uit. Helm ook vergoed, en jas deels.

Nu maar weer wachten tot ik weer kan scheuren op Ressen (op therapeutische basis uiteraard) op de Pan. Overigens wel gevraagd of ze nieuwe stepjes/slijtbouten willen monteren, weet ik weer waar de grens ergens ligt.
En meer gaan kneedownen (proberen), kan ik de hellingshoek wat verminderen.

Fastcruiser is weer een beetje blij. Nu nog wachten... Kan hem daarna altijd nog verkopen of inruilen, beter dan wat de verzekering bij total-loss uitkeert.

Wilde de kleur nog wijzigen, maar dat zou te veel extra kosten aan spuitwerk, dus hij blijft gewoon rood.

Nog wel last van de schouder, maar dat zal wel wegtrekken.
 
Proe.... gelukkig niet total-loss. Scheelt weer een hoop gedoe en gestress.

Ik hoop voor je dat je motor weer snel klaar is om lekker te gaan rijden!!

Veel beterschap met vooral je schouder... trouwens, als ie nou pijn blijft doen: ga naar de dokter.

Na mijn val op 30 jan. (18-meter kneedown :( ) had ik pijn aan mijn linkerwijsvinger. Ik eigenwijs, niet naar de dokter. Pijn is na 7 weken weg, maar het bot is niet meer recht... dus er was toch meer aan de hand.

Sterkte met alles.

CAT
 
Terug
Bovenaan Onderaan