Mijn eerste kneedown met de Pan :(

Waren er MF-ers bij toen het gebeurde? Foto's gemaakt?

Nee, zijn geen foto's gemaakt.
Hij lag nog maar net toen Raul en ik aankomen, ben meteen achter hem gestopt, al was dat ook nog listig, je rijdt toch harder dan je denkt, iig, ik stond op tijd stil.

Het is zonde, echter hij had nog wel de mazzel dat die er nog gewoon mee kon rijden.

Sterkte
 
Waar blijven de foto's????????

Niet van de crash natuurlijk, maar die andere
 
Ik begon net lekker rondjes te rijden toen de wouten kwamen, stoicijns nog een rondje gereden terwijl ze met Gizzmo en Unstable aan het discussieren waren :P

Toen maar naar huis gegaan. Helaas maar kort kunnen rijden, maar twas wel leuk om effe iedereen weer eens te zien. Kweet alleen niet wie de jonge dame op de gele GSXR600 was. De rest kende ik geloof ik allemaal. Trouwens Erik, wat maakt dat ding van jou een herrie :P

Unstable en JohnV... een NTV is sneller dan je denkt })
 
suc6, helaas begint het nu wel een wekelijks item te worden.
 
Balen voor je zeg :( :(

Goed te horen dat je zelf niets hebt, behalve een gedeukt ego waarschijnlijk.
 
Hoop dat de verzekering snel duideljkheid geeft. Dit wordt mijn eerste ervaring met de verzekering. Nu lopen hier wat lui rond die al ervaringen hebben. Hoe lang kan het duren voordat ik uitsluitsel krijg over uitbetaling of niet etc.... Wordt dat met de dealer geregeld en vooral... op welke termijn.

Wil nl. niet al te lang zonder motor blijven zitten, en al helemaal niet met de onzekerheid van verzekeringen e.d.
Ben wel all-risk, maar geeft dat wel zekerheid?
 
Je kunt het met een dealer regelen, afspraak maken wanneer de expert komt, kun je ondertussen rijden, en als de schade getaxeerd is kun je hem toch weer meenemen, de spullen zullen ook wel besteld moeten worden.

Al met al hoef je met een rijdende motor hem niet vaak/lang kwijt te zijn.
 
Ligt eraan bij wie je verzekerd bent. Bij Rico duurde het allemaal best lang, maar is wel netjes geregeld. Interpolis daarentegen keert zeer snel uit. Wij zijn bij Combi-Motors, heet nu voortaan Unigarant geloof ik, verzekerd.

Met all-risks zit je in dit geval wel goed denk ik. Hoop voor je dat het snel geregeld is want het wordt steeds lekkerder weer *D
 
Hoop dat de verzekering snel duideljkheid geeft. Dit wordt mijn eerste ervaring met de verzekering. Nu lopen hier wat lui rond die al ervaringen hebben. Hoe lang kan het duren voordat ik uitsluitsel krijg over uitbetaling of niet etc.... Wordt dat met de dealer geregeld en vooral... op welke termijn.

Wil nl. niet al te lang zonder motor blijven zitten, en al helemaal niet met de onzekerheid van verzekeringen e.d.
Ben wel all-risk, maar geeft dat wel zekerheid?

All risk verzekering betaald.
Hoe lang hangt meestal af van verzekering en een beetje aandringen.

Of die total-los is, economisch gezien, gebeurd als schade opgeteld met "wrak" waarde(welke geboden wordt door opkopers) meer is dan dagwaarde.
Meestal is schade bedrag genoeg om hem iig zelf weer rijbaar te maken.
Je hoeft niet accoord te gaan met schade bedrag, je kan een tweede expertise aanvragen, en eventueel dagwaarde aanvechten met prijzen van Pan's bij de dealers in vergelijkbare omstandigheden.

Als die economisch total-los is, mag je hem wel zelf houden en alleen schade bedrag incasseren als je wilt. Je hoeft hem niet van de hand te doen aan de opkoper.
 
Toen ik m'n aanvaring met de achterkant van Max had, hebben we dat als een eenzijdig ongeval opgegeven. Het duurde 2 dagen voordat de verzekerigsman kwam kijken en de hoogte van de schade was vastgesteld. In mijn geval total-loss. Hierna heb ik nog een maand moeten wachten op m'n geld. Ook all-risk. Alles geregeld door de dealer, maar die zal wel verwachten dat je het bij hem laat repareren anders zal hij waarschijnlijk expertise kosten berekenen.

Gozer, veel suk6, hopelijk wordt alles snel en goed voor je geregeld.
 
is de post ook nog in het verkeerde topic...
laat m alleen ff staan...want die foto die erop staat is gelinkt...naar een andere topic van vandaag...sorry :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan