Mijn eerste kneedown met de Pan :(

Fastcruiser

Explorator
Crew
14 aug 2001
19.793
11.158
Zuid-Limburg
Instagram
Ik weet nu waarom die uitsteeksels VALbeugels genoemd worden. Fijn hoor, die beperkte grondspeling: valbeugel aan de grond, even het achterwiel los en daar creëer je een nieuwe lijn: richting vangrail :(

Anyway, wel mijn eerste kneedown met de Pan :D (en een shoulder-head-down :(

Ga maar effe kijken of ik nog tijgerbalsem of zo kan vinden, begin het nu wel te voelen, maar goed: vandaag bleek maar weer dat leren kleding toch wel veilig is.

Nu maar hopen dat mijn verzekering er geen problemen van gaat maken... zoals mijn nieuwe helm (gekocht op de motorbeurs) die dus vervangen moet worden.

[edit]
Schade:
- spiegel-knipperlicht (weg...)
- koffer (deksel gescheurd)
- volledige kuip (flink bekrast, sommige stukjes afgebroken)
- ruit
- helm
- kleding (nog heel :) , maar flink geschaafd)
- misschien voorvork iets getordeerd?
- en ja... een valbeugel

Motor rijdt nog, geen lekkages, was wel vermoeiend met een halve motor naar huis rijden: voor mij geen naked bike in ieder geval.
[\edit]
 
Laatst bewerkt:
Ennuh... wat is de schade aan je motor?

[me]bzn denkt dat er een vloek rust op M-F[/me]
 
Maar het is je wel gelukt, die kneedown! :)

Als je goed verzekerd bent dan moet het wel goedkomen denk ik. De schade aan de kleding is dan dacht ik meeverzekerd, maar ik kan me natuurlijk vergissen. Maar volgens mij beviel die helm gewoon niet ;) .
 
Schade is toch aardig wat, met die enorme kuip en koffers is en blijft het een yoghurtbeker natuurlijk }) .
 
Nee, niet weer een :( :( :(
Nou maar hopen dat ze snel uitbetelen en dat we je weer snel op de weg kunnen verwachten.
Wat is precies de schade ?
Sterkte ermee
 
Wel all-risk verzekerd gelukkig, het is nu alleen vooral te hopen dat ze hem ondanks alleen plasticschade niet totall-loss verklaren (is nl ruim 10 jaar oud). Morgen hoop ik meer te weten.
 
Zwaar kut voor je... '(

Wees blij dat je goed verzekerd bent, weer een
zorg minder.
Maar goed, het kutgevoel wordt er niet minder om.

Sterkte...

P.S.
Het gaat echt lekker met MF ja.. :(
Van de ongeveer 100 aktieve leden zijn er toch
al een stuk of 8 neergegaan de laatste tijd.
Volgens mij zitten we toch boven het landelijk
gemiddelde.. :(
 
Ai, das klote! |( |( |( Gelukkig kom je er zelf niet slecht vanaf zoals ik begrijp hier. Veel sterkte ermee! Hoop dat de verzekering redelijk uitbetaalt.

En rij nog voorzichtiger in het vervolg (sorry, blijf het maar zeggen...)
 
Alleen ego schade opgelopen? Geen lichamelijke dingen kapot dus!
Verzekeringswerk hopelijk geen probleem :}
Sterkte iig., en die beugels eraf hè :P , hten niet voor niks VAL beugels!
8-)
 
Ja...val beugels mooi klote dingen.
Ze doen de naam ook wel eer aan,dat moet ik
toegeven.
Maar kop laat je niet kisten,veel beterschap
van deze kant.
 
Klote voor je man!!

Maar valbeugels kunnen toch wel heel erg handig zijn hoor!
Ik heb mn CB400 eens uit mn handen laten donderen (NIET lachen!!); een kras op de (edit)goedkope (e) valbeugel ipv op de koppelingsdeksel...
 
Sterkte Cruiser. Jij ook Spider...met masseren van je mannetje...

Bij de pomp op de A50 stond een Pan...hadden hem bijna mee genomen voor de onderdelen.

Ben iig blij dat jij er goed vanaf ben gekomen al is het van de Pan natuurlijk zwaar kl*te
 
Terug
Bovenaan Onderaan