Mijn eerste kneedown

zzr_mario

MF'er
29 mrt 2002
66
32
Weert
Ik heb gisteren m'n eerste kneedown gemaakt met mijn FZR600. In het begin was het veel oefenen in de bochten (bij Zaarderheike/Venlo) en telkens meer gas erop. Op een gegeven moment raakte ik voor heel even het asfalt. Is wel kicken, zo door een bocht gaan.
 
Ik ben ook druk aan het oefenen....denk binnen nu en een paar weken wel zover te zijn (ligt eraan hoeveel of ik rij natuurlijk)

[edit]Oh ja....gefeliciteerd natuurlijk![/edit]
 
Tijd voor een fotootje ter vereeuwiging...

Maar gefeliciteerd... op het knooppunt bij venlo?

Nu nog je linkerknie ;)
 
Was bij zaarderheike, afrit Venray. Deze gaat driekwart rond, soort klaverblad. De kneedown heb ik gemaakt bij de oprit Sevevum/Venlo Trade port. Deze bocht kun je helemaal doorkijken en heeft mooi asfalt. Daarna ga je richting Venlo, afrit Venray, daarna weer Venlo/Eindhoven volgen. Gaat rond & rond totdat je helemaal bent dolgedraaid en daarna weer de afrit Sevenum, weer een mooie bocht. Bij de stoplichten rechts, de oprit richting venlo weer nemen met zo'n zelfde bocht.
 
Ik ben gister ook even bezig geweest maar 't wil nog niet echt lukken ... uitlaat klem kwam wel aan de grond, die is ook aardig versleten })
Maar 't knietje wil nog niet, krijg ie kromme poten ook niet echt lekker naar buiten gestoken ...

In ieder geval : Gefeliciteerd!
 
Binnenkort ga met een kameraad video opnames maken evt foto's. De kneedown is me pas een keer gelukt. Maar ik moet nog wat meer oefenen.
 
die kneedown hoeft niet per se van mij maar die stepjes op dat zwarte goedje klinkt echt :}
 
Gefeliciteerd!!!!

Ik ben ook druk aan het oefenen....denk binnen nu en een paar weken wel zover te zijn (ligt eraan hoeveel of ik rij natuurlijk)

[edit]Oh ja....gefeliciteerd natuurlijk![/edit]

Zou dat gaan met zo'n Div!!?!??!?!?!
Kweenie...
 
Dat is heel *D mooi man heb het afgelopen zondag
voor het eerst gedaan en het geeft zeker een kik
vooral als je het schraapend geluit er bij hoort.
mijn steppen gaan er ook al aardig aan .
 
Cool, gefeliciteerd!

Ik heb sinds 3 weken ook een FZR 600 gekocht, dus zal nog wel even duren voor ik ook zover ben haha!

Ik heb me meteen maar ingeschreven op het motor-forum, errug leuk!

8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan