Er zijn helaas veel lieden/ bedrijfjes die een ouwe knakenfiets kopen, knikkerbusjes AMZ erover, custom encyclopedie stuurtje en uitlaatwrap en dan de fiets voor belachelijk €€€€ weer in de markt zetten.
Als dat jouw ding is...doen..
Zoals gezegd moet je er rekening mee houden dat het bij verkoop fors gaat tegenvallen.
Nou hoef je geen fiets te kopen op z'n waardevastheid uiteraard, het gaat erom dat jij rijdt wat je mooivindt.
Ik rij al enkele jaren naast m'n Japanners ook klassiek HD, en dat valt met 'moeten sleutelen' echt wel mee..dat is jaloursie-geleuter van een ander...bakerproat..
In de HD-wereld zitten veel versleutelaars, en een versleutelde Hallie is net zo slecht als een versleutelde BMW of Honda..
Domweg blèrpiepen op je brommer gooien zonder carburatie aan te pakken is een vaak gevonden oorzaak van veel leed, net als in te lage toeren rijden.
Koop wat je mooi vindt, maar ga zéker proefrijden; niets is waardelozer dan een mooie fiets die niet lekker rijdt.
Als dat jouw ding is...doen..
Zoals gezegd moet je er rekening mee houden dat het bij verkoop fors gaat tegenvallen.
Nou hoef je geen fiets te kopen op z'n waardevastheid uiteraard, het gaat erom dat jij rijdt wat je mooivindt.
Ik rij al enkele jaren naast m'n Japanners ook klassiek HD, en dat valt met 'moeten sleutelen' echt wel mee..dat is jaloursie-geleuter van een ander...bakerproat..
In de HD-wereld zitten veel versleutelaars, en een versleutelde Hallie is net zo slecht als een versleutelde BMW of Honda..
Domweg blèrpiepen op je brommer gooien zonder carburatie aan te pakken is een vaak gevonden oorzaak van veel leed, net als in te lage toeren rijden.
Koop wat je mooi vindt, maar ga zéker proefrijden; niets is waardelozer dan een mooie fiets die niet lekker rijdt.