Mijn eerste motor

Wil je perse naked rijden?

Weet anders nog wel wat alternatieven:

FZR400
CBR400
GSXR400
ZXR400
VFR400R

Stuk voor stuk ook leuke beginners fietsen :Y
 
Ik denk dat het meekomen geen probleem is. Nog ff gezocht, een CB1 heeft standaard 40kW dus dat moet geen probleem zijn. Het is alleen erg hoogtoerig. Dus het is wat minder ontspannen rijden.
Wat mijns inziens een groter nadeel is, is het lage koppel. Dat is standaard al niet zo veel (37Nm) en met 25kW nog minder. Motoren met meer inhoud per cilinder (CB1 is 100cc, Bandit 600 is 150cc, SV650 is 375cc) geven een hoger koppel, ook met de 25kW regeling. En dat is leuk bij stoplichten })
De SV650 is er in twee uitvoeringen: de SV650N (naked) en SV650S (topkuipje). Van de Hawk is vast ook wel wat moois te maken. Het frame en blok zien er iig al goed uit.

Die hawk is inderdaad ook wel een optie, zou wel heel wat aan moeten gebeuren voordat ik hem mooi ga vinden qua plastic werk, vooral de achterkant. Maar dan moet in principe geen probleem zijn.

Welke Hawk uitvoeringen zijn er eigenlijk allemaal? Qua bouwjaar en type? Zit daar verschil in.
En het blok, hoe zit dat met een v-twin. Ik heb daar niet echt verstand van. Er moet immers een technische reden zijn dat ze van twee cilinders naast elkaar een v-twin maakten...?

Ook die achterband, ik dacht altijd dat, dat systeem van BMW was. Maar zie het nu dus ook bij Honda.
Hoe vervang, span je de ketting, etc. bij z'n band?
 
Wil je perse naked rijden?

Weet anders nog wel wat alternatieven:

FZR400
CBR400
GSXR400
ZXR400
VFR400R

Stuk voor stuk ook leuke beginners fietsen :Y

Vraag me af of jij mijn hele topic hebt gelezen? :+
Mijn voorkeur gaat namelijk uit naar een naked bike.
Toch bedankt voor de moeite in ieder geval! :}
 
http://link.marktplaats.nl/293231639

oooo, nog iets van de prijs lullen!

kuipje eraf halen, mooie ronde koplamp er op, en de taartschep bewerken en je hebt al snel een hele vette fiets :Y
fwi2h0-1.jpg

ooo :)
 
Laatst bewerkt:
Die hawk is inderdaad ook wel een optie, zou wel heel wat aan moeten gebeuren voordat ik hem mooi ga vinden qua plastic werk, vooral de achterkant. Maar dan moet in principe geen probleem zijn.

Welke Hawk uitvoeringen zijn er eigenlijk allemaal? Qua bouwjaar en type? Zit daar verschil in.
En het blok, hoe zit dat met een v-twin. Ik heb daar niet echt verstand van. Er moet immers een technische reden zijn dat ze van twee cilinders naast elkaar een v-twin maakten...?

Ook die achterband, ik dacht altijd dat, dat systeem van BMW was. Maar zie het nu dus ook bij Honda.
Hoe vervang, span je de ketting, etc. bij z'n band?
Als je de achterkant niet mooi vindt, kun je er een monster kont op knutselen. Er zijn meer Hawk-bezitters die dat gedaan hebben, ik ben zelf ook bezig met zo'n projectje (al gaat dat echt rete-traag bij mij).

Voorbeeldje:

current%20Hawk.jpg


Maar er zijn ook andere opties. Pretpiloot is bv. bezig met een Cagiva Mito achterkant. linkje

Over technische details kun je het beste het Hawk-topic ff raadplegen, maar ik geloof niet dat de Hawk in de loop der tijd ingrijpend veranderd was.
 
Laatst bewerkt:
Als je de achterkant niet mooi vindt, kun je er een monster kont op knutselen. Er zijn meer Hawk-bezitters die dat gedaan hebben, ik ben zelf ook bezig met zo'n projectje (al gaat dat echt rete-traag bij mij).

Voorbeeldje:

[afbeelding]

Maar er zijn ook andere opties. Pretpiloot is bv. bezig met een Cagiva Mito achterkant. linkje

Over technische details kun je het beste het Hawk-topic ff raadplegen, maar ik geloof niet dat de Hawk in de loop der tijd ingrijpend veranderd was.

Zoo, die is mooi gelukt!! Vind het zeker een optie z'n monster achterkantje. Maar zou denk ik eerst proberen om het origineel wat gestroomlijnder te maken. Vind ik persoonlijk wat handiger voor als je iemand achterop wilt nemen.

Ik ga is eff rondkijken naar een Hawk. Als iemand eentje ziet of weet, hoor ik dat graag!

Trouwens, wat is nou het verschil tussen een Bros en een Hawk?
 
Uitkijken he!

Das eindhoven....

Wat ga je doen na de middelbare?

Ik ben alleen objectief;)

Ik ga eerst een jaar er tussenuit, eerst werken en dan naar het buitenland.
Na dat jaar hoop ik er achter te zijn wat ik nou echt leuk vind om te doen. En dan een studierichting kiezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan