Mijn eerste motor

@ Kawan, precies wat hierboven staat.
Ik zie dat je ook geboren bent in '94... :) Persoonlijk zou ik na een jaar 300cc vrij snel 'zat' zijn, liever een motor begrenzen op 35 kw en dan na 2 jaar dat eraf en met zelfde motor door.

Maar meningen verschillen.

In ieder geval geen nieuwe, i.v.m. afschrijving.

:W veel plezier met kiezen
Als wij geen nieuwe kopen heb jij je 2e handsje niet. De kosten van een nieuwe r3 zijn niet zo hoog. Je schrijft hoogstes 2k af in 3jaar. Tis geen motor van 15000 euro. Uit mijn ervaring, rij zelf een (nieuw gekocht) mt09 maar pak afentoe de ninja 250 van mijn vriendin mee. En vermaak me daar prima op.
Je kan dan beter de overweging maken ga ik na 2jaar meteen voor vol of rij ik eerst een jaar of 5 met je a2 als het dat laatste is kun je rustig een lichte fiets kopen
 
Bedankt voor alle reacties,

maar wat inderdaad al een paar keer genoemd wordt, ik heb mijn kop al bij de R3, en afschrijving op een motor van 6000 euro zal inderdaad ook wel meevallen. Tevens ben ik erg zuinig op mijn spullen, waarmee ik bedoel dat ik mijn motor niet meer zal verkopen. Mocht ik 'meer' power willen als ik mijn A rijbewijs heb, koop ik er lekker eentje tweedehands bij (want nieuwe 600CC supersports ga ik toch niet kopen).

Een outfit heb ik al, inclusief helm en schoenen.. en hier is niet op bezuinigd *D .

Ik heb vandaag mijn AVB behaald, AVD is in aanvraag! Gezien de lange wachttijden wordt het hem dit seizoen niet meer. Ik ga wachten op de R3 2.0 mocht deze zomer 2016 uitkomen!.

Bedankt voor jullie antwoorden.

mvg,

kawan94!
 
Ben je nu van plan je rijbewijs te halen en dan vervolgens een half jaar niet te gebruiken?

Zomer 2016, das een jaar :+

Een proefrit op die R3 is het beste wat je kunt doen, mocht je daarna nog proefrijden op iets anders (RC 390 of zo) en die rijdt toch lekkerder, dan heb je in ieder geval geen spijt dat je niet voor de R3 bent gegaan :)
 
Haha, ja zeker wel.. maar niet om een nieuwe motor te kopen.. vervolgens net in te rijden en op stalling te zetten voor een x aantal maanden!

Ik ga er eerst een paar huren en proefrijden.. genoeg tijd om nog even na te denken :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan