Mijn eerste motorvakantie in de Ardennen

EarlyUC

MF veteraan
30 jan 2003
1.829
0
rotterdam
Zo net weer terug en nu ff vertellen aan jullie.

**SPAM AAN**
Ik ben voor het eerst een dagje of vier eropuit getrokken met de motor naar de Ardennen. Van een vriend gehoord dat in Vesqueville een fijn motorhotelletje was genaamd Le Bon Vivant. Dus met passagier en nieuwe zijtassen op weg naar het schone België. Vanaf de E411 afgeslagen op de N4 en toen via de N89 naar Sint Hubert waar Vesqueville vlakbij ligt.

Bij het hotel aangekomen waren ze gesloten :( ze hadden een interne verplaatsing :? een verbouwing *D en konden eigelijk geen gasten ontvangen tot donderdag. Gelukkig sprak Dirk de eigenaar Vlaams en zijn vrouw Ann ook. En toen ze voor ons naar Bouillon, je weet wel van die blokjes, gebeld hadden voor een ander hotel wat ook dicht was konden we toch fijn blijven slapen alleen eten in het hotel was niet mogelijk. Nu ja er zijn ergere dingen we waren waar we wezen wilden en de Hoteliers waren zeer gastvrij.
**SPAM OFF**

De tweede dag een flinke toer gemaakt van Vesqueville via Coo (Watervallen) Francorchamps, en Spa naar een stuwmeer wat leeg is en via de landen weer terug. Mhh ff wennen hoor die haarspeld bochies zeker met een passagier. Oja dit alles in de stromende regen dus van die angst ben ik ook wel genezen. Lekker gegeten in sint Hubert en toen na een hete douche gauw onder de wol.

De derde dag zijn we via La Roche sur Lesse naar de grotten van Han Pekel geweest, helaas was hij er niet en konden wij dus ook niet zijn macrobiotische champignon kwekerij waar hij ze kweekt in terracotta berenpotten bezoeken, maar gelukkig waren de gewone grotten van Han waren wel open en dus in het motorpak in het trammetje (djeez zit je dan voor Penis)(ja ik hou het netjes :P ) en de grotten in. Mooi Mooi heel erg mooi alleen die " Lichtshow " werkt nog op mijn lachspieren "mooie lamp" Leer moment was "Tieten hangen en Mieten staan" Klopt bij de motort ook wel tieten hangen ernaast en mieten staan er naast mooi te wezen. Goed nog ff wat kasteeltjes en kerkjes bezocht en toen gauw weer slinger de slang naar het hotel.

De laatste dag via Bouillon over de route de Haut Rivers een mooie route door bossen en langs het water met de nodige leuke bochies omhoog of omlaag en nu met bepakking over een nog natte weg vol met vallende blaadjes, ja die angst is er nu echt wel uit, naar Dinant en toen de rijksweg op, de regen in met name na Namen tot Eindhoven. En toen via de Baars naar R'dam. Zo ik zit nu in te storten en ga gauw mijn mandje opzoeken. En morgen de Cat eens wassen want ze ziet er uit als een beest. })
 
Tsja, je hebt je 'vuurdoop' dus wel gehad ;) Haarspelden met passagier en regen en blaadjes :( ... }) Volgende X (..Eifel, Zwartewoud, Vogezen, Dolomieten.. *D ) is het dus alleen maar beter :) Tenminste, als 't droog is.. 't Is natuurlijk wel mooi rijdn daarzo..ook in de regen :+ Geen borden zien staan :? ...Slippery when wet! :?
 
Jammer dat het zo nat was...de vakantie he...met droog weer is het altijd fijner...maar wel leuk zo te horen en gelijk ook een goede oefening nat rijden gehad... eindelijk kan de Cat los :? Anyweg...leuk verhaal weer C.

grtn..

P.S. Ken ook tieten die staan hoor...en mieten hangen toch ook wel vaak.... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan