mijn eerste ontmoeting met het blauw

baka

MF veteraan
29 mrt 2002
8.280
2
Hoorn (Noord Holland)
Ja ja ik heb nog niet eens mijn rijbewijs of ik heb de klabakken al aan mijn kont.

Ik had net een motortje gekocht (ZZR 250, pics komen later). Na wat gestelt te hebben aan het achterwiel dat een beetje moeilijk loopt ging ik naar het runshop centrum, een winkelcentrum dat op zaterdag na 17.00 dicht is. Tuurlijk kon ik het niet laten om hem een paar keer open te trekken. Hij red toch de 120 op dat korte stukkie en maakt een mooi huilend geluid voor een 250 :9~ .

Helaas vonden omwonenden dat niet want die hebben na die hystery van die vuile streetracers :r waarschijnlijk de coppers gebeld. Dus daar stond ik zonder rijbewijs, met een geschorste motor terwijl ze het terrein opdraaien. Dus ik dacht ik kan blijven staan en zeker de lul zijn, ik kan wegracen en dik de lul zijn als ze me wel pakken dus ik kies voor de gulden middenweg. Ik rij rustig weg en zet em strak achter een geparkeerde vrachtauto in de hoop dat ze daar niet komen. Helaas ze komen wel, dus ik sta bij me motor met mijn armen over elkaar peentjes te zweten, rijden ze langs en kijken niet eens naar me. Ze maken hun rondje af dus komen ze me weer op de tegengestelde richting tegen en weer doen ze niets. :? Ze moeten me gezien hebben, maar me nummerplaat stond bijna tegen die vrachtauto aan dus die hebben ze vast niet kunnen opschrijven.
Als ze weg zijn rij ik rustig naar huis en dank God,Allah en Boedha en weet ik veel wie nog meer.
Voorlopig dus toch maar rustig aan doen, je kan nergens meer een beetje lol hebben.
 
Ja ja ik heb nog niet eens mijn rijbewijs of ik heb de klabakken al aan mijn kont.

Ik had net een motortje gekocht (ZZR 250, pics komen later). Na wat gestelt te hebben aan het achterwiel dat een beetje moeilijk loopt ging ik naar het runshop centrum, een winkelcentrum dat op zaterdag na 17.00 dicht is. Tuurlijk kon ik het niet laten om hem een paar keer open te trekken. Hij red toch de 120 op dat korte stukkie en maakt een mooi huilend geluid voor een 250 :9~ .

Helaas vonden omwonenden dat niet want die hebben na die hystery van die vuile streetracers :r waarschijnlijk de coppers gebeld. Dus daar stond ik zonder rijbewijs, met een geschorste motor terwijl ze het terrein opdraaien. Dus ik dacht ik kan blijven staan en zeker de lul zijn, ik kan wegracen en dik de lul zijn als ze me wel pakken dus ik kies voor de gulden middenweg. Ik rij rustig weg en zet em strak achter een geparkeerde vrachtauto in de hoop dat ze daar niet komen. Helaas ze komen wel, dus ik sta bij me motor met mijn armen over elkaar peentjes te zweten, rijden ze langs en kijken niet eens naar me. Ze maken hun rondje af dus komen ze me weer op de tegengestelde richting tegen en weer doen ze niets. :? Ze moeten me gezien hebben, maar me nummerplaat stond bijna tegen die vrachtauto aan dus die hebben ze vast niet kunnen opschrijven.
Als ze weg zijn rij ik rustig naar huis en dank God,Allah en Boedha en weet ik veel wie nog meer.
Voorlopig dus toch maar rustig aan doen, je kan nergens meer een beetje lol hebben.

domme boer |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( .

hoop dat ze je morgen pakken
 
domme boer |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( .

hoop dat ze je morgen pakken

Ook goeiemorgen, zelf nog nooit iets gedaan wat niet mag ?
Kan best begrijpen dat je op je motor wilt rijden als je nog geen rbw hebt, niet slim ok, maar begrijp t wel.
Ben vroeger ook zo n domme boer geweest, en je zult het wel jammer vinden maar ben er toen niet voor gepakt door de veldwachter })
Ach misschien pakken ze me morgen voor te hard rijden :+
 
domme boer?

wat dacht je van die smerissen, wat is dat voor een actie :?

oh volgens mij is dat het nieuwe deescalerende beleid dat ze tegenwoordig voeren, niet ingrijpen anders loopt het uit de hand :+
 
you lucky bastard... })

ik ken het gevoel, ik had mijn kawa zxr750 ook als vóór ik mijn rijbewijs had en de verleiding is erug groot O-)

toch mee oppassen joh! als ze je pakken heb je de kans dat je de komende jaren niet mag afrijden en dus niet "legaal" mag :]
 
domme boer |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( .

hoop dat ze je morgen pakken
]


Wat is er mis mee????
Deze jongen heeft netjes zijn "zonden" hier opgebiecht, het zij hem vergeven!!!

Hij maakt verder duidelijk dat hij een drive heeft zijn doel te bereiken, al een motor gekocht, zijn trots .
OOK deze vorm van rijden levert ervaring op, die hij netjes met ons deelt.


Ik hoop dat hij er van leert, en in de toekomst nog veel plezier van zijn motor heeft, en eens andere positieve ervaringen met "blauw" met ons kan delen.
Negatieve ervaringen zit ik niet op te wachten,,, positieve wel !!!
 
tot er wel wat gebeurt..........

is ie niet verzekerd e.d. bla bla bla


kan het echt niet slim vinden dit.



oh ja wel goed goed dat ie het deelt wat een gelul
 
Niet zo slim om zonder rijbewijs te rijden, stel dat je een ongeluk krijgt, al dan niet je eigen schuld. Wie draait er dan op voor de kosten? Jij! Ik kan prima begrijpen dat je veel zin hebt alvast te gaan rijden, maar je kunt beter even wachten tot het legaal kan.
 
tot er wel wat gebeurt..........

is ie niet verzekerd e.d. bla bla bla


kan het echt niet slim vinden dit.



oh ja wel goed goed dat ie het deelt wat een gelul
Uhmmm, ik geloof dat 1 bekende van jou dit soort dingen ook flikt of vind je dat wel normaal, om zonder rijbewijs en verz te rijden...?????

Ik ben er fel op tegen om zonder rijbewijs of verz.. te rijden, de gevolgen alleen al als er wat mocht gebeuren ,voor de tegen partij, en voor mezelf.
 
Snap sommige reacties niet helemaal. Ik weet nog van sommige topic waar de hel losbarst omdat mensen zonder verzekering rijden (waar ik het geheel mee eens ben).

want:

zonder rijbewijs => geen geldige verzekering => geen verzekering

Ik zal hem dan niet gelijk een enge ziekte wensen, want dat is erg onaardig maar ik zal het maar niet meer doen als ik jou was. Net zoals sommige mensen denken te kunnen rijden met alcohol, deze dingen zijn geen spelletjes met de politie om ze te ontwijken. Naast het feit dat je jezelf in hele diepe stront kan krijgen door dit soort dingen kan een ander bijvoorbeeld fluiten naar z'n centen.
 
Op zondag 27 oktober 2002 10:53 schreef Midstar het volgende:Uhmmm, ik geloof dat 1 bekende van jou dit soort dingen ook flikt of vind je dat wel normaal, om zonder rijbewijs en verz te rijden...?????


dus.....????????

vind ik ook niet normaal en dat heb ik ze ook goed duidelijk gemaakt
 
Vind het ook verschikkelijk dom... stel dat je iemand aanrijdt... kan je de rest van je leven nog genieten van dit ritje |(
 
Ik had ook eerder een motor dan een rijbewijs. Mijn eerste meter op dat ding heb ik gemaakt nadat ik op het gemeentehuis het roze papiertje had opgehaald.

In der Beschränkung zeigt sich der Meister (o.i.d)

CU

D *D *D V
 
Dat was niet zo slim jochie... Maar ach, over een paar jaar lach je er om! ;)

Laat ze maar kletsen hoor... Natuurlijk is het zeker geen goede actie van je, laat dat duidelijk zijn!! *FOEI* })

Maar er zijn ook piepo's die met versleten banden of kale remblokken rustig door tuffen en daardoor een ongeval veroorzaken. Tuurlijk hebben ze wel een rijbewijs en zijn ze erg goed verzekerd... Maareh |(

Daarnaast heb je nog de stunters die onnodig op hun bek gaan en dan met trots vertellen dat ze WA+CASCO zijn verzekerd... |( Fijn bedankt dat ook MIJN premie dan omhoog gaat!!!

Dus laat die O-) en doe maar lekker }) ... Maar met mate hé! Je hebt er waarschijnlijk *WEL* iets van geleerd! (Hoop ik...)

Alcohol en :] = *WEL* :(
 
Laatst bewerkt:
Het is volgens mij idd vreselijk dom om zoiets te doen. Dat heeft denk ik niets met de politie te maken maar (zoals anderen ook al melden) de mogelijkheid dat je iemand aanrijd. Helaas denken mensen pas over dit soort dingen na wanneer ze iemand voor het leven in een rolstoel hebben gezet en dat is dan dus net te laat. Gebruik je verstand en wacht tot je een rijbewijs hebt, of koop een crosser en ga op de baan aan het crossen. Zonder rijbewijs en dus zonder verzekering, iemand aanrijden is iets waar je je leven lang spijt van kan krijgen. Het kost vreselijk veel geld, en als je pech hebt, ga je ook nog ff de bak in.
 
Het is volgens mij idd vreselijk dom om zoiets te doen. Dat heeft denk ik niets met de politie te maken maar (zoals anderen ook al melden) de mogelijkheid dat je iemand aanrijd. Helaas denken mensen pas over dit soort dingen na wanneer ze iemand voor het leven in een rolstoel hebben gezet en dat is dan dus net te laat. Gebruik je verstand en wacht tot je een rijbewijs hebt, of koop een crosser en ga op de baan aan het crossen. Zonder rijbewijs en dus zonder verzekering, iemand aanrijden is iets waar je je leven lang spijt van kan krijgen. Het kost vreselijk veel geld, en als je pech hebt, ga je ook nog ff de bak in.

Helaas kon ik iemand, die jaren zonder rijbewijs zowel auto als motor reed, als ik er wat van zei, dan haalde die zijn schouders op en wimpelde het af.
Kijk dat is onverantwoordelijk gedrag, zo iemand denk niet na over gevolgen en wil dat ook niet.
Dat je graag wilt rijden als de motor al in de schuur staat is te begrijpen maar houd je kakken even in of ga anders het circuit op.
 
ík heb een keer stiekem gereden,en et was supergaaf en stom ook al was et maar een klein stukje dus nu heb ik de motor maar uit mekaar liggen dan kan ik ook niet rijden.
 
Da's dus de reden waarom ik me motor pas na het halen van me papiertje heb opgehaald. Het is gewoon errug dom om zonder papiertje te gaan rijden, maar als je het ding in huis hebt, doe je het toch... Stel je nu eens voor wat er gebeurd was als je een onplettend kind (want die zie je ook na sluitingstijd nog wel eens in / bij een winkelcentrum rondrennen) had geschept en blijvend letsel had toegebracht... Altijd al lullig, maar nu met de extra bonus dat je de rest van je leven kan betalen...

Je hoeft van mij niet zo nodig gepakt te worden, maar ik hoop dat je nu wel zo bang bent geworden (of zoveel inzicht hebt verkregen) dat je je fiets wel lekker laat staan, of hooguit pakt om te poetsen ofzo... Rijden zonder geldig rijbewijs is dom (dit geldt dus niet alleen voor jou, maar ook voor vol vermogen 25KW-ers)
 
Daarnaast heb je nog de stunters die onnodig op hun bek gaan en dan met trots vertellen dat ze WA+CASCO zijn verzekerd... |( Fijn bedankt dat ook MIJN premie dan omhoog gaat!!!

Inderdaad!

Genoeg voorbeelden gezien hier op het MF...... :(
 
Daarnaast heb je nog de stunters die onnodig op hun bek gaan en dan met trots vertellen dat ze WA+CASCO zijn verzekerd... |( Fijn bedankt dat ook MIJN premie dan omhoog gaat!!!

Kijk ik wil niet geloven dat deze mensen het vol met trots verkondigen, maar wel dat ze blij zijn dat ze Allrisk verzekert zijn.
Je kan dan wel Allrisk verzekert zijn maar je schiet er altijd dik bij in (Tenminste ik wel).

Dus wat hierboven vermeld wordt vind ik een beetje Bullsh...
 
Hoho mensen, het is geloof ik niet erg duidelijk uit mijn verhaal gebleken dat het na sluitingstijd was en dat de enige persoon op dat hele uitgestrekete parkeer terrein ik was... Ik ben niet zo gek om tussen het andere verkeer te gaan rijden.
Het parkeerterrein ligt bovendien op 400 meter van mijn huis, waarvan 300 meter mijn wijk is. Het risico dat ik in een ongeval verzeild raak waarbij nog iemand betrokken raakt was nihil.
Ik heb nog wel wat respect voor anderen en mijzelf. O-)
 
]


Wat is er mis mee????
Deze jongen heeft netjes zijn "zonden" hier opgebiecht, het zij hem vergeven!!!

Hij maakt verder duidelijk dat hij een drive heeft zijn doel te bereiken, al een motor gekocht, zijn trots .
OOK deze vorm van rijden levert ervaring op, die hij netjes met ons deelt.


Ik hoop dat hij er van leert, en in de toekomst nog veel plezier van zijn motor heeft, en eens andere positieve ervaringen met "blauw" met ons kan delen.
Negatieve ervaringen zit ik niet op te wachten,,, positieve wel !!!

Dus als ik jouw fiets steel maar het morgen hier beken is het goed?!
Nee, zulke idioten moeten van de baan afblijven! Voor't zelfde geld rijdt ie (totaal buiten zijn schuld) iemandf overhoop en dan?!
Nee, zulke ondoordachte shit is absoluut niet goed te keuren.. eerder het tegengestelde!

Nee, echt jammer dat ze je niet gepakt hebben, dan had je je lesje tenminste geleerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan