Mijn eerste Wheely (hoop ik)

Nick Name

MF veteraan
12 apr 2002
18.706
801
Aanstaande vrijdag moet het er maar van komen. Ik leen de Honda NT 650 Hakw van mijn zwager en ga het eens voorzichtig proberen (paar centimeters vind ik al heel wat). Op de pagina van The Saint kwam ik al wat goeie tips tegen.

Hebben jullie er ook nog een paar. (Maximum??)
 
Weet je zwager ook al dat je met zijn motor wheelies gaat lopen trekken? Als je op je bek gaat, wie gaat dan de schade betalen of zijn terugval in premie?

En dat is dus meteen een reden waarom ik niet zo snel een ander op mijn fiets laat zitten :(


CAT
 
Eerst op twee wielen leren rijden en je trapfiets gebruiken voor wheelies. Dan zelf een motor kopen en die verneuken.

Tenzij je zwager er lachend bij staat natuurlijk, dan wordt het anders :P
 
En dan kun je het straks op die NT650 en dan ga je het een keer op een GSXR600 proberen en dan vind je het raar dat je op je rug ligt.... |(
 
Omdat Ying en Yang in evenwicht moeten zijn:

}) }) }) DOEN, LEKKER WHEEEEELIEEEEN }) }) })

Tip: doe wel voorzichtig :)

full
 
Omdat Ying en Yang in evenwicht moeten zijn:

}) }) }) DOEN, LEKKER WHEEEEELIEEEEN }) }) })

Tip: doe wel voorzichtig :)

En de tips komen ook al van jouw site Saint, wat zul jij je schuldig voelen als hier straks staat "Gezocht: div. onderdelen voor NT650 - zonder schuifschade" }) .
Maar aan de andere kant: dan kan hij weer jouw site gebruiken om een sloper te zoeken, dus je doet ook aan nazorg, waarvoor hulde :} :} :P :P
 
Weet je zwager ook al dat je met zijn motor wheelies gaat lopen trekken? Als je op je bek gaat, wie gaat dan de schade betalen of zijn terugval in premie?

En dat is dus meteen een reden waarom ik niet zo snel een ander op mijn fiets laat zitten :(


CAT

Yep. Heb het ook eerst gevraagd natuurlijk. En hij rijdt met mij mee op de katana van zijn vriendin. Hij krijgt het niet voor elkaar op zijn motor en ik zei dat ik het wel eens wilde proberen. Dit soort dingen moet je idd nooit zonder iemands toestemming doen. En ik ben ook niet van plan om kilomers met het voorwiel op zijn max hoogte te gaan wheelyen.

Alle begin is moeilijk dus gewoon rustig beginnen. Als ik tegen het eind van de dag 30 cm haal ben ik al blij
 
En de tips komen ook al van jouw site Saint, wat zul jij je schuldig voelen als hier straks staat "Gezocht: div. onderdelen voor NT650 - zonder schuifschade" }) .
Maar aan de andere kant: dan kan hij weer jouw site gebruiken om een sloper te zoeken, dus je doet ook aan nazorg, waarvoor hulde :} :} :P :P

Ik ben gewoon erg verzorgend. Zomaar mensen in het wilde weg laten wheelien kan niet. Dan zet je het gewoon even op je site.

Mocht het dan fout gaan, dan heb ik alvast een aantal motorslopen online gezet. Kan je voor niet te veel je bike weer opbouwen.

Product van Nederland; de verzorgings staat :)
 
ga nou gewoon op zaterdagochtend naar een industrieterreintje waar je geen last hebt van toeschouwers (beter voor de zenuwen om niet af te gaan) neem iemand mee die je kan vertellen hoe je het er af brengt. Probeer zo met de uitleg van de site en de terugkoppeling van je hulp (bij voorkeur iemand die het al wel kan) het onder de knie te krijgen.... Oefening en...lef.. baart kunst
 
Op woensdag 17 juli 2002 17:56 schreef Zoeperman het volgende:
ga nou gewoon op zaterdagochtend naar een industrieterreintje waar je geen last hebt van toeschouwers (beter voor de zenuwen om niet af te gaan) neem iemand mee die je kan vertellen hoe je het er af brengt. Probeer zo met de uitleg van de site en de terugkoppeling van je hulp (bij voorkeur iemand die het al wel kan) het onder de knie te krijgen.... Oefening en...lef.. baart kunst


Die uitleg kun je natuurlijk ook vanaf een routerol op je stuur lezen tijdens het oefenen :+


CAT
 
Gewoon nog een keer wegrijden in zn 1 net onder toerental van max koppel...
Als je dit niet snapt tik ik het wel uit, liever niet...dus snappe kreng :P
 
Op woensdag 17 juli 2002 18:34 schreef Maximum het volgende:
Gewoon nog een keer wegrijden in zn 1 net onder toerental van max koppel...
Als je dit niet snapt tik ik het wel uit, liever niet...dus snappe kreng :P


:) :) :) :) :) R O F L :) :) :) :) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan