mijn eigen motortje !!!

RRRamon

MF veteraan
20 jul 2003
1.454
33
Maarssen
Heb eidelijk een motor !!! :] Een GSXR600 uit 1997, de
fotootjes komen wat later wat ik heb ruzie met mn camera :(

Ik rij ongeveer 220/240 km op een tank, is dat normaal ???
Zover ik me kan herinneren reed ik op een thundercat (huurmotor)
veel meer.
 
Dat klopt wel ongeveer. Er zijn al een hoop topics geweest over brandstofverbruik en volgens mij is 240 kilometer op een tank bij een gsx-r 600/750 normaal.
 
Ik ga eens kijken hoe snel ik um leeg kan krijgen...... })

maar tis mn eerste fietsie dus ik doe eerst nog ff rustig aan
 
Godsamme, kan/wil imand mij vertellen hoe je een foto dr opzet
en niet met zo'n attachment ???

thanks....
 
zo:
full
 
240km met een tank is toch al redelijk...

bij stevig gassen haal ik de 200km niet..bij 'rustig' rijden 250km zoiets..Nog nooit tot de laatste druppel opgereden..
 
hee wat doet mijn fietsje daar?! :? :9

Ik heb ook net precies dezelfde gekocht, en ik doe inderdaad 220/240 km met een tank...

Veel plezier ermee; het is een lekker ding, en ik heb er in ieder geval veel plezier van! :9~

[edit] oh nee, die van mij heeft andere knippers... :9
 
Laatst bewerkt:
hey doortje !!!! Echt lekker fietsie he ??? Heb je trouwens ook psies dezelfde kleur ??? ik heb me laten vertellen (weet zelf van nix) dat deze kleur nooit
in nederland is verkocht, klopt da :?
 
hee rrramon; ik heb inderdaad precies dezelfde kleur. Ik stond ook raar te kijken; niet omdat ik hem nog nooit heb gezien, maar omdat je ineens 'je eigen motor' in iemands anders topic ziet... :P

Ik weet 't niet zo goed! Ik moet zeggen dat ik hem wel vaker al heb zien staan; veel zijn er iig niet van! Ik heb deze bij een suzuki dealer vandaan, maar die zei niks over het niet verkocht worden van deze kleur in NL. Maar ja, zoals ik zei: eigenlijk weet ik het gewoon niet :)
 
240 KM haalde ik niet met mijn '97 GSX-R maar dat kan ook door m'n rechterhand komen. :9 Mooi fietsie! :9~ Ik had er precies zoéén.
 
ahhh... Maar nu blijken er meerdere mensen te zijn die hun blijdschap kunnen delen, toch? ofzo? :? :)
 
psies, nog meer blije mensen *D Ik ga zo maar weer een stukkie rijen, denk ik, als de pijn in mn "behind" weer een beetje is weggetrokken.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan