mijn ervaring bij Geert van mol (melsele) [BE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

gekkefred7

Rookie
12 apr 2012
2
0

Modbreak:

Je aanmelden om een negatief verhaal over een dealer of handelaar te posten is niet toegestaan

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maar goed, je hebt je dus speciaal aangemeld om dit te delen?


Nee ben mjin passwoord kwijt van mijn ander profiel.
Maakt ook allemaal niet uit.
Dit soort verhalen mogen ook het daglicht zien !

Heb in totaal (fille meegerekent) 3u heen/terug gereden !
Om vervolgens door hem uitgekakt te worden!

Dit zijn toch geen zaken doen hoor
 
Vreemde zaak als ze een motor niet willen verkopen, misschien was hij er erg aan gehecht geraakt en reageerde hij daarom zo emotioneel :P

Maar ik denk zelf dat hij telefonisch misschien een interressanter voorstel heeft gekregen zonder inruil ofzo.
Heel netjes is het in ieder geval niet.
 
Is een gerenommeerde motorhandel die veel bekendheid geniet.

En nu de andere kant van het verhaal? Waarschijnlijk heb jij zodanig van je voeten zitten maken en zitten afdingen dat die gezegd heeft : "lik me Belgische reet".
Hulde voor Geert Van Mol, niks voor niks *O*

Heb ik ook ooit eens gedaan. Auto te koop gezet, afspraak met man uit Parijs. Die knoert rijdt 400k naar mij thuis om dan te beginnen afdingen waarop ik heb gezegd: "baisse mes couilles Belge".
Hulde aan mezelf, ik ben de beste, Fred for president *O*
 
Laatst bewerkt:
Als je mondeling een prijs bent overeengekomen dan geld dat gewoon hoor, een mondelinge overeenkomst is namelijk ook een overeenkomst! Alleen bewijs het dan maar eens :X

Blijft een kutstreek!
 
Als je mondeling een prijs bent overeengekomen dan geld dat gewoon hoor, een mondelinge overeenkomst is namelijk ook een overeenkomst! Alleen bewijs het dan maar eens :X

Blijft een kutstreek!

Vooral veel last van Hollanders met het eventjes-een-testrit-doen-en-dan-niks-meer-van-mij-laten-horen - syndroom.
 
Vooral veel last van Hollanders met het eventjes-een-testrit-doen-en-dan-niks-meer-van-mij-laten-horen - syndroom.

Dus omdat een paar dat doen behandel je ze allemaal als stront?

Nu heeft een verhaal altijd twee zijdes en zou het verhaal van de dealer ook willen horen :)
 
Al vaak van dit soort dingen gehoord waarbij de motorzaak met een heel ander (en vrij plausibel) verhaal komt, dus ik zeg nog niks totdat de andere kant van het verhaal ook hier staat...
 
Al vaak van dit soort dingen gehoord waarbij de motorzaak met een heel ander (en vrij plausibel) verhaal komt, dus ik zeg nog niks totdat de andere kant van het verhaal ook hier staat...

Telaat :+

Maar ben het er wel mee eens ;)
 
Dus omdat een paar dat doen behandel je ze allemaal als stront?

Ben ik nu net bezig met een artikel over "trends". En ja, het is een trend dat Nederlanders naar België komen voor proefritten alleen maar om zich een namiddagje te amuseren op kosten van de dealer. Dus: antwoord op uw vraag is JA.
 
Ben ik nu net bezig met een artikel over "trends". En ja, het is een trend dat Nederlanders naar België komen voor proefritten alleen maar om zich een namiddagje te amuseren op kosten van de dealer. Dus: antwoord op uw vraag is JA.

Mini micro trend zeker. Maar waarom behandel je ze dan allemaal als stront?
 
Ben ik nu net bezig met een artikel over "trends". En ja, het is een trend dat Nederlanders naar België komen voor proefritten alleen maar om zich een namiddagje te amuseren op kosten van de dealer. Dus: antwoord op uw vraag is JA.

Dealers genieten er ook van om je inruil af te kraken om zo meer cash binnen te halen. Maar ehhhh...fred , gaan we er nu een wedstrijdje nederland - belgie van maken of zo. :?
 
Mini micro trend zeker. Maar waarom behandel je ze dan allemaal als stront?


Dat is dezelfde vraag als "waarom zijn alle motorrijders snelheidsduivels".

Omdat een paar zeikerds de boel verpesten voor al de rest die het dan wel eens goed bedoelen.
 
wat ben jij toch een zeikerd Fred :r (heb even je vorige posts erop nagelezen)
Wie zegd trouwens dat TS een hollander is, 1,5u rijden kan net zo goed betekenen dat hij in Limburg woond bijvoorbeeld.

Heb speciaal nog een paar dt-fouten erin gezet om je te plezieren!
 
Laatst bewerkt:
'Geert van mol (melsele) [BE]' > 'mijn ervaring bij Geert van mol (melsele) [BE]'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan