Mijn ervaring met bikeroutletstore

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom een zaak hier " zwart " maken, terwijl je daar gewoon langs kunt gaan.

Durf je zeker niet en dan is internet de juiste weg om vanaf het toetsenbord iemand zwart te maken. :r :r

Daarbij koop je inderdaad geen helm middels het internet want deze moet je ter plaatse passen...


ik ben anders wel blij dat mensen een zaak "zwart" maken.

of google jij nooit bedrijven voordat je iets koopt?
 
snap de TS wel,. vooral als je contact hebt gehad ed. echter is het volgens mij via de bank mogelijk om je geld terug te laten storten weet alleen niet hoe dit in elkaar zit,, (als ik het goed heb)

dat de TS een helm zo besteld moet die in mijn ogen helemaal zelf weten.. ( natuurlijk zou ik het nooit doen ) veel succes met het terug krijgen van je geld.
 
ik ben anders wel blij dat mensen een zaak "zwart" maken.

of google jij nooit bedrijven voordat je iets koopt?
Als het terecht is wel ja.

Ik kan uit het verhaal van TS niet opmaken dat hij ook maar enig contact met ze heeft gehad. Anders dan via de politie.

'k zou er toch op z'n minst een paar telefoontjes en e-mails op los laten alvorens zoiets te posten. :/
 
Ik kom uit Hilversum en heb nog nooit gehoord van deze zaak. Op google maps kom ik bij dat adres ook uit bij een gewoon huis.

Kan eventueel dit weekend eens langs het adres dat daar staat en vragen of zij bekend zijn met die website. :Y
Mochten zij van niks weten, dan wordt hun adres dus gebruikt door een stel klootzakken en neem ik aan dat ook zij aangifte doen. Zijn ze er wel bekend mee, dan kan je zelf eens langs gaan om je probleem aan ze voor te leggen ;)
 
ik ben anders wel blij dat mensen een zaak "zwart" maken.

of google jij nooit bedrijven voordat je iets koopt?

Uiteraard is GOOGLE een mooie gelegenheid om iets te zoeken..

Maar het kopen van een Pak of Helm dat doe je toch in een zaak en wel om de reden dat je zelf wilt kijken of het pak of de helm daadwerkelijk past.

Voordeel is ook nog, dat je mogelijk een kleine korting kunt bedingen en dat kun je via internet niet... ;)
 
Hier een adres in zwolle

Jupiterstraat 63, 8022 RJ Zwolle
06 24303279 ‎ · bikersoutletstore.nl

Is alleen bikerSoutletstore.nl

Wat trouwens ook weer een prive adres is en geen bedrijf.

Hmmm, riekt toch niet zo fris :N
 
Er zijn honderden kleine bedrijfjes die een internet shop hebben, dit zijn meestal mensen die zo een paar euro bij verdienen en gewoon een prima service geven.
Deze bedrijfjes werken vaak vanaf een prive adres en hebben ergens een garage of schuurtje waar hun produkten worden opgeslagen.
Maar helaas zullen er ook genoeg rotte appelen tussen zitten.
 
Laatst bewerkt:
ik ben anders wel blij dat mensen een zaak "zwart" maken.
of google jij nooit bedrijven voordat je iets koopt?

Toch zegt dat nog niet zoveel. Bij een grotere zaak zul je geheid negatieve ervaringen tegenkomen, bij een groter aantal klanten zitten nu eenmaal relatief gezien meer klagers. Dat wil nog niet zeggen dat de zaak ook écht slecht is.
Waar ik wel op let is of de zaak al langer bestaat, dat zegt wel wat meer. Een zaak die pas enkele weken of maanden in bedrijf is kan uiteraard ook goed zijn, maar dan gok ik het niet.
Ik verwacht altijd wel dat klagers eerder zullen posten dan tevreden mensen. Is het aantal klagers opvallend hoog én ruim in de meerderheid, dan gok ik er ook niet op.
 
Er zijn honderden kleine bedrijfjes die een internet shop hebben, dit zijn meestal mensen die zo een paar euro bij verdienen en gewoon een prima service geven.
Deze bedrijfjes werken vaak vanaf een prive adres en hebben ergens een garage of schuurtje waar hun produkten worden opgeslagen.
Maar helaas zullen er ook genoeg rotte appelen tussen zitten.
:^
 
Voor alle duidelijkheid, ik kom hier niet uithuilen maar mensen er op wijzen dat ze niet zo naief moeten zijn zoals ik had gedaan. Allereerst heb ik gekeken op internet of dit bedrijf betrouwbaar is. De reacties waren verschillend. De persoon in kwestie staat ingeschreven bij de KvK en heeft een adres en een 06 nummer. Ik heb meerdere malen e-mail contact gehad maar kreeg sporadisch bericht terug. Daarna telefonisch geprobeerd maar meestal niet bereikbaar. Als ik hem aan de telefoon heb is er een en al begrip en wordt het geld zo spoedig mogelijk overgemaakt. Tevens ook geen bevestiging gehad van de bestelde artikelen en dat de artikelen betaald waren. Na 2 weken van onzekerheid maar even navraag gedaan bij de politie. Deze hebben contact gehad en ook hier de afspraak gemaakt om het geld asap terug te storten. Als je wat wilt hebben moet je gelijk betalen maar als je iets terug wilt hebben kun je weken wachten of fluiten naar je geld. Zijn adres is tevens gelinkt aan een adres in Zwolle. Eenmans zaakje welke werkt bij Fixet. Wel goeie recensies v.w.b het afgeleverde werk. Ik begrijp dan ook niet dat ie zijn te grabbel gooit met dit gelul. Zijn naam is Caspar van Engeland. Het is ook niet de bedoeling om hem zwart te maken maar als iemand zijn beloftes niet nakomt dan ben ik bereid om via dit medium dit bekend te maken om nog meer teleurstellingen te voorkomen.
 
Voor alle duidelijkheid, ik kom hier niet uithuilen maar mensen er op wijzen dat ze niet zo naief moeten zijn zoals ik had gedaan. Allereerst heb ik gekeken op internet of dit bedrijf betrouwbaar is. De reacties waren verschillend. De persoon in kwestie staat ingeschreven bij de KvK en heeft een adres en een 06 nummer. Ik heb meerdere malen e-mail contact gehad maar kreeg sporadisch bericht terug. Daarna telefonisch geprobeerd maar meestal niet bereikbaar. Als ik hem aan de telefoon heb is er een en al begrip en wordt het geld zo spoedig mogelijk overgemaakt. Tevens ook geen bevestiging gehad van de bestelde artikelen en dat de artikelen betaald waren. Na 2 weken van onzekerheid maar even navraag gedaan bij de politie. Deze hebben contact gehad en ook hier de afspraak gemaakt om het geld asap terug te storten. Als je wat wilt hebben moet je gelijk betalen maar als je iets terug wilt hebben kun je weken wachten of fluiten naar je geld. Zijn adres is tevens gelinkt aan een adres in Zwolle. Eenmans zaakje welke werkt bij Fixet. Wel goeie recensies v.w.b het afgeleverde werk. Ik begrijp dan ook niet dat ie zijn te grabbel gooit met dit gelul. Zijn naam is Caspar van Engeland. Het is ook niet de bedoeling om hem zwart te maken maar als iemand zijn beloftes niet nakomt dan ben ik bereid om via dit medium dit bekend te maken om nog meer teleurstellingen te voorkomen.

Wel zeer stoer om iemand zijn naam hier te plaatsen, terwijl er maar een kant van het verhaal aanwezig is.

Ik neem aan dat de naam van deze persoon door de mods verwijderd gaat worden, want dit is niet zo netjes. -O- :N
 
ik zou persoonlijk je laatste post nog even overlezen en je afvragen of het echt noodzakelijk is om de man zijn complete naam en werkplek te noemen.
Ga er gewoon heen en los het ter plaatse op.
het begint nu namelijk wel een erg huilie huilie verhaal te worden

@ eddepret je was mij net voor :)
 
Laatst bewerkt:
Wel zeer stoer om iemand zijn naam hier te plaatsen, terwijl er maar een kant van het verhaal aanwezig is.

Ik neem aan dat de naam van deze persoon door de mods verwijderd gaat worden, want dit is niet zo netjes. -O- :N

Deze persoon kan toch zelf hier het weerwoord plaatsen?
 
Het is maar wat je onder stoer verstaat. Ik heb het gehad met die gozer. Ook ik moet hard werken voor mijn geld en wordt door mijn naieviteit en enigsins vertrouwen in de mensheid gestraft. Het bedrag is niet eens zo gigantisch, hooguit een paar honderd euro maar toch zonde. Het zou een kleine moeite zijn geweest om het geld direct terug te storten als je weet te melden dat de bestelde maat er niet tussen zit. Ook hier moest ik naar vragen. Het rammelt aan alle kanten. Maar het laatste woord is hier nog niet over gesproken.
 
Deze persoon kan toch zelf hier het weerwoord plaatsen?

Vreemde situatie, er mogen geen tieten geplaatst worden, maar namen van mensen die " nog "geen weerwoord hebben kunnen geven is geen probleem... zal wel niet meer reageren...
 
Voor alle duidelijkheid, ik kom hier niet uithuilen maar mensen er op wijzen dat ze niet zo naief moeten zijn zoals ik had gedaan. Allereerst heb ik gekeken op internet of dit bedrijf betrouwbaar is. De reacties waren verschillend. De persoon in kwestie staat ingeschreven bij de KvK en heeft een adres en een 06 nummer. Ik heb meerdere malen e-mail contact gehad maar kreeg sporadisch bericht terug. Daarna telefonisch geprobeerd maar meestal niet bereikbaar. Als ik hem aan de telefoon heb is er een en al begrip en wordt het geld zo spoedig mogelijk overgemaakt. Tevens ook geen bevestiging gehad van de bestelde artikelen en dat de artikelen betaald waren. Na 2 weken van onzekerheid maar even navraag gedaan bij de politie. Deze hebben contact gehad en ook hier de afspraak gemaakt om het geld asap terug te storten. Als je wat wilt hebben moet je gelijk betalen maar als je iets terug wilt hebben kun je weken wachten of fluiten naar je geld. Zijn adres is tevens gelinkt aan een adres in Zwolle. Eenmans zaakje welke werkt bij Fixet. Wel goeie recensies v.w.b het afgeleverde werk. Ik begrijp dan ook niet dat ie zijn te grabbel gooit met dit gelul. Zijn naam is Caspar van Engeland. Het is ook niet de bedoeling om hem zwart te maken maar als iemand zijn beloftes niet nakomt dan ben ik bereid om via dit medium dit bekend te maken om nog meer teleurstellingen te voorkomen.

Ik denk dat er nu wel genoeg gezegd is . U allen bent gewaarschuwd en doe er je voordeel mee.

Nooit ergens iets bestellen waar de reacties verschillend zijn dus ;)
 
ik moet het met ts eens zijn dat dit toch echt niet als een fris zaakje ruikt hoor, dus als hij dan hier mensen wil waarschuwen lijkt me dat heel redelijk. En als die gozer z'n eigen zaak googled ziet hij meteen dit topic staan dus kan hij ook een weerwoord geven als dit gewoon een misverstand is.
En zo'n website... ja daar zou ik dus echt nooit niks bestellen, gewoon om hoe de website er zelf uitziet maarja
 
Als je wat wilt hebben moet je gelijk betalen maar als je iets terug wilt hebben kun je weken wachten of fluiten naar je geld.

Dat gaat op voor elke zaak in nederland. Zelfs voor de belastingdienst.
Als je je dan zo goed op de hoogte gesteld hebt en hem aan de telefoon hebt gehad dan neem ik aan dat je je bestelling ook doorgesproken hebt?? Of was dat contact na je betaling.?

Overigens betalingen die je zelf doet via je bank kan je niet meer herroepen. Alleen automatische incasso's.
Ik vind het niet zo netjes dat je zijn naam neerpoot. Hoe kwaad je ook bent. Stap dan op je motor, rij erheen en regel het.
 
Ik heb net zijn naam even gegoogled en dit topic staat op nummer 4,
je hoeft niet eens te scrollen _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan