Mijn ervaring met bikeroutletstore

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat, hoe?


o... je bedoelde tokodude, niet suzukidude.... B| :X




_O-
:+
*D



[ik ken die zaak niet hoor :N ]
 
Laatst bewerkt:
ik zou persoonlijk je laatste post nog even overlezen en je afvragen of het echt noodzakelijk is om de man zijn complete naam en werkplek te noemen.
Ga er gewoon heen en los het ter plaatse op.
het begint nu namelijk wel een erg huilie huilie verhaal te worden

@ eddepret je was mij net voor :)

Dat bedoel ik dus met dit soort topics, als het even mis gaat... hoppa pleur maar op MF en zien de reacties vanzelf tegemoet.

Volgens mij is het tegen de regels van MF om namen te plaatsen van mensen die dit soort zaken aangaan, tenminste dit al eerder in andere topic's gezien dat de namen werden verwijderd.
Diegene van deze online zaak kan wel pas morgen reageren, echter dan is oordeel al geveld...

Als de reacties dan tegen vallen is de plaatser van een dergelijk topic opeens minder haatdragend en plaatste het om anderen te waarschuwen.

Mogelijk is het verhaal heel anders en is TS straks weer vertrokken en zit de betrokkene van de Onlinezaak met een negatief beeld.
Ook al is het adres niet duidelijk of zijn er andere onduidelijkheden, dit is zo fucking gemakkelijk...
 
Als is T.S z'n "zaak" bekijk moet ik zeggen dat het niet echt fris is hoe de verkopende partij reageert. Ik zou persoonlijk ook niet gauw iemand met naam en toenaam op deze site plempen, maar T.S schijnt daar niet zoveel moeite mee te hebben, wat dan ook zijn frustratie weergeeft. Misschien is het netter om de andere partij vanuit ons forum te laten weten wat hier rondgaat over hem zodat hij de kans ook krijgt om zichzelf te verweren.
Overigens vind ik persoonlijk dat de reactie's van verschillende medeforumleden richting T.S. ook niet echt van hout snijden, hij heeft een ervaring die hij hier gewoon met ons wil delen. Als je daar niet van gediend bent, ga dan dit topic voorbij en zeik hem niet direct af als een janker. Dat slaat namelijk ook nergens op.

Ik heb samen met een kennis eens een pak gekocht bij de bikersoutletstore in zwolle, en dat was inderdaad bij een flat waar de betreffende verkoper een garage in had. Ik moet zeggen dat hij een prima pak voor weinig geld heeft gekocht. Blijkbaar is dus de verkopende partij niet echt netjes als het om internetverkopen gaat.

@ T.S. ik hoop dat je je geld nog terug ziet, of anders de helm die je besteld hebt gaat krijgen, mocht dat het geval zijn, wees dan ook zo netjes om dat hier te vermelden.

Suc6.

Grtz Eagle.
 
Ik ben bij de man in Hilversum thuis geweest, zelfde idee als degene in zwolle. Een huis met in de tuin een tuinhuis vol met leer. Voor weinig geld een pak gekocht, zeer aardige man. Duidelijk via de email contact gehad, dat ik voor minder geld voor z'n vakantie nog langs kon komen. Gratis kneesliders bij het pak gehad.
Wat mij betreft een aardige en betrouwbare kerel. Kan hij waarschijnlijk niet goed met z'n zaak via internet omgaan.. Enige wat ik nog kan opmerken als 'negatief' is dat hij niet bepaald eerlijk zijn professionele mening geeft over het pak wanneer ik dit paste. Jas dus uiteindelijk te groot aangeschaft omdat de beste man graag een verkoop wilde stichten, opzich niks mis mee als verkoper. :P Dom van mij maar ach.
Wel vervelend voor je dat het zo moet gaan als meerdere hier weten dat het ook anders kan gaan. Succes nog met het geld terug krijgen, ik zou hem een vriendelijk mailtje sturen of je langs kan komen, hoe ver het ook voor je is. In nederland vallen de afstanden best mee ;) Netjes afspraakje maken en even regelen dat je het geld terug krijgt!
 
Gister nog een mail naar het adres in Zwolle gestuurd waar hij als kleine zelfstandige werkt. Uiteindelijk vanmorgen weer bericht gehad waarbij kan worden vermeldt dat het geld is overgemaakt. Zoals ik al eerder zei, ik wil hem niet zwart maken maar het spel eerlijk proberen te spelen. Het heeft een hoop ergernis opgebracht waar we beiden niets aan hebben gehad. Hier wou ik het bij laten.
 
Gister nog een mail naar het adres in Zwolle gestuurd waar hij als kleine zelfstandige werkt. Uiteindelijk vanmorgen weer bericht gehad waarbij kan worden vermeldt dat het geld is overgemaakt. Zoals ik al eerder zei, ik wil hem niet zwart maken maar het spel eerlijk proberen te spelen. Het heeft een hoop ergernis opgebracht waar we beiden niets aan hebben gehad. Hier wou ik het bij laten.

Mooi dat het voor het grootste gedeelte is opgelost.

Slotje voor het topic kun je aanvragen via rechtsboven => gele driehoekje. Kan je een berichtje sturen naar een Mod om hem op slot te gooien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan