Mijn ervaring met bikeroutletstore

Status
Niet open voor verdere reacties.
8 aug 2011
6
0
Hallo allemaal, toen ik voor het eerst op jullie forum kwam werd ik geconfronteerd met bikeroutletstore. Ik ben een beginnend motorrijder en dacht voordelig aan een helm te kunnen komen die veilig is en past bij mijn outfit. Ik heb een bestelling geplaatst voor een helm, handschoenen en laarzen. Nadat de bestelling geplaatst was en natuurlijk betaald blijkt de persoon in kwestie niets meer van zich te laten horen. Heb inmiddels contact gehad met de politie en deze heeft hem zelf gebeld met het verzoek het geld direct terug te storten. Ondertussen wacht ik nu na 3 weken nog steeds op mijn geld maar ben bang dat ik ernaar kan fluiten. Laat dit een goede les zijn voor iedereen die denkt voordelig aan zijn spullen te kunnen komen. KOOP NIETS BIJ BIKEROUTLETSTORE. Momenteel neem ik weer contact met de politie op om deze internetfraude aan te pakken.
 
voordelig aan een helm te kunnen komen die veilig is en past

helmen bestel je niet die koop je in een winkel waar je er meerdere past :Y daar is het allemaal fout gegaan
 
Hoop alvast dat je je centen nog ooit gaat terugzien.

@diekooi, ken er toch genoeg die een helm gaan passen in de winkel en vervolgens ergens op internet goedkoper kopen.
 
Mischien dicht en met vakantie. Staat toch ook een telefoon nr bij en adres.
Dus als het niet goed gaat, dan ga je toch ff langs.
Altijd goed om zo binnen te vallen op een openbaar forum om daar een bedrijfje af te fikken.
 
Waarom een zaak hier " zwart " maken, terwijl je daar gewoon langs kunt gaan.

Durf je zeker niet en dan is internet de juiste weg om vanaf het toetsenbord iemand zwart te maken. :r :r

Daarbij koop je inderdaad geen helm middels het internet want deze moet je ter plaatse passen...
 
Mischien dicht en met vakantie. Staat toch ook een telefoon nr bij en adres.
Dus als het niet goed gaat, dan ga je toch ff langs.
Altijd goed om zo binnen te vallen op een openbaar forum om daar een bedrijfje af te fikken.
ah joh,...bestel jij daar ook ff een helm,...en ff kijken of je dan mee fikt of dat het allemaal een storm(pje) in (een glas water) Nederland is,...

misschien zijn er nog andere mensen met ervaring?
 
Ik had laatst onderweg trek en toen bij de Texaco een gehaktstaaf gekocht.
Was 'ie goddomme lauw!!

AAARGHH, ik ben BOOS!
koop nooit een gehaktstaaf bij de Texaco!!
 
Staan toch meerdere adressen op de website (wat opzich raar is..)
Wellicht een idee om te controleren, of je geld daar is.
Op een nette manier natuurlijk, overigens herken ik de pakken. Deze worden in Pakistan gemaak, en hebben vaak geen goede maat. Maar mijn punt is: Er zit ruim 4 weken levertijd op met de post..
 
Nee, ik ben zeker niet bang om langs te gaan maar het is een tyfus eind rijden voor mij. Ik heb een paar keer telefonisch contact gehad maar alleen maar valse beloftes. Hij blijkt ook niet in Hilversum te wonen maar is een klusjesman die werkt in Zwolle. Een lucratieve bijverdienste.M
 
ah joh,...bestel jij daar ook ff een helm,...en ff kijken of je dan mee fikt of dat het allemaal een storm(pje) in (een glas water) Nederland is,...

misschien zijn er nog andere mensen met ervaring?
Als iets dus niet binnen 3 weken bezorgt is, dan is het internetfraude ???
Dan wens ik hem in de toekomst nog heel veel sterkte in deze kei harde wereld.
En dan nog hij schrijft beschuldigend en niet afvragende of er hier toevallig nog meer mensen die slechte ervaringen hebben.
 
Laatst bewerkt:
Waarom met vrienden?
Willen die ook nog wat halen daar dan :+

Tja, dat is de stoere MF taal, met vrienden of met de MF knokploege die helemaal niet bestaat...

Ach ja als je nog een kind bent, durf je nog niet zoveel alleen en bestel je gewoon dom een helm via internet, lekker veilig en als er dan mogelijk iets fout gaat... ga je lopen zeiken op een forum ook weer veilig vanaf het toetsenbord...
 
Nee, ik ben zeker niet bang om langs te gaan maar het is een tyfus eind rijden voor mij. Ik heb een paar keer telefonisch contact gehad maar alleen maar valse beloftes. Hij blijkt ook niet in Hilversum te wonen maar is een klusjesman die werkt in Zwolle. Een lucratieve bijverdienste.M

Ik heb de zaak zojuist een mail verzonden om ook hier te kijken en een reactie te geven....
 
'Oplichting bikeroutletstore' > 'Mijn ervaring met bikeroutletstore'
 
Adres in Hilversum is trouwens een woonwijk. Heb daar in de buurt gewoond.
Dus zal het iemand zijn die het vanuit huis doet of het is een nep adres.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan