Mijn ervaring met Groenen motoren

Jacappi

MF veteraan
27 jan 2008
1.506
5
Little house on a eiland
Ik heb een schade motor aangeschaft met alleen val - kuipschade om van de winter op te knappen bij Groenen motoren.in Luysgestel.
Hij adverteerde met .......Km in de advertentie op marktplaats.
Ik om de motor maar de accu polen waren losgekoppeld en de boutjes ontbraken en hij was leeg. ( bleek later kapot te zijn was niet op te laden )
Dus ik op goed vertrouwen de motor meegenomen op een zaterdag.
Maandags een nieuwe accu gekocht want daar was zaterdag geen tijd meer voor en erin gezet en ik kijk naar de odo Km stand en tot mijn grote verbazing stond er het dubbele op de teller.
Daar was ik goed ziek van want ik had ook gelijk olie en filter gekocht en andere onderdelen besteld.
Ik mailen en hij terug met dat hij dat verteld had :N niet dus en als hij dat verteld had had ik de motor laten staan :(
Want als ik ergens een hekel aan heb is het klanten lokken met valse voorwaarden en dat heb ik hem ook dudelijk gemaakt. :(
Ik kon hem terug brengen maar dan zit ik met de onderdelen.
Dus als je een schade motor wil kopen neem een accu mee met startkabels want je word met voorbedachte rade bedrogen ! -O-
Ik neem aan dat ik niet de enege ben -O- -O- -O-
 
Laatst bewerkt:
Absoluut lullig, en zéker niet netjes... -O-

Maar, waarom breng je hem niet terug? Dat is wat de verkoper je kan/moet bieden, en dat heeft 'ie ook gedaan. Die accu etc. krijg je toch wel los verkocht?
 
Absoluut lullig, en zéker niet netjes... -O-

Maar, waarom breng je hem niet terug? Dat is wat de verkoper je kan/moet bieden, en dat heeft 'ie ook gedaan. Die accu etc. krijg je toch wel los verkocht?
Maar dan zit ik met een imitatie kuip opgescheept en andere onderdelen koppelingshendel steps stuurgewichten etc.
Maar ik zie net dat ik in het verkeerde topic gepost heb moest in algemeen maar alee.
 
kut streken ja.. als je zo zaken doet dan is het snel gebeurt met je zaakje

kun je die spullen niet inruilen tegen een tegoeedbonnetje?
 
Met alle respect maar wie koopt er nu een motor waarvan hij de km stand niet weet......
Maar het is idd een KUT streek om dat zo te doen!!!!!!1
 
Met alle respect maar wie koopt er nu een motor waarvan hij de km stand niet weet......
Maar het is idd een KUT streek om dat zo te doen!!!!!!1
Hij had er nog meer staan en hij noteerd zelf de Km stand in op marktplaats want die hebben geen voorkeuze menu.
Ik heb de advertentie uitgeprint meegenomen en ook prijzen met Km standen van andere motoren die hij had staan opgeschreven voor het geval ik me mocht bedenken.
Hij had de Km stand ook niet ingevuld op de koopovereenkomst, ook toeval zeker :(
Van een particulier kun je het verwachten maar van een bedrijf zijnde vind ik misselijk en verwacht je het niet.
 
Laatst bewerkt:
Idd lullig...

Maar als koper kan je natuurlijk ook even googlen op "groenen motoren". Daarna schrik je je helemaal dood... Je ziet dan dat groenen motoren onderdeel is geweest van Motorcentrum Eindhoven. En dat zijn dan weer de mensen die ongeveer net zoveel dagen open zijn geweest als de dagen dat ze vastzaten voor verduistering van motoren, het van 5 total loss motoren 1 "nieuwe"maken enz, enz.
Ook met de zoekfunctie van MF had je veel over deze mensen kunnen vinden.

Motorcentrum Eindhoven bedankt

Groenen Motoren is een schande voor onze mooie branche !
 
Ja, hallo, Groenen..............zegt meer dan genoeg.

Een duc die TL verklaart is, staat ff later bij hem met "alleen glijschade..."

Is inderdaad genoeg over te vinden, incl. verhalen over politieinvallen, in beslag genomen motoren en een vastzittende eigenaar.

Dat die nog steeds actief kan zijn snap ik echt niet.
 
Is het anders geen idee om eens te informeren bij een programma als Tros Opgelicht, wellicht kunnen die er eens induiken. Die zaak blijft keer op keer terug komen met zulke praktijken.
 
Is het anders geen idee om eens te informeren bij een programma als Tros Opgelicht, wellicht kunnen die er eens induiken. Die zaak blijft keer op keer terug komen met zulke praktijken.

Het programma Radar heeft er een jaar of 2 geleden een uitzending mee kunnen vullen.
 
Met alle respect maar wie koopt er nu een motor waarvan hij de km stand niet weet......
Maar het is idd een KUT streek om dat zo te doen!!!!!!1

:^
Vertrouwen moet je niet al te snel hebben, eerst zien dan geloven. Zoveel moeite is het niet voor zo'n zaak om er een fatsoenlijke accu in te zetten om zo de km stand te kunnen zien. Het is een rotstreek van de verkoper, dat zeker. Maar een schademotor kopen waarvan je de km stand niet weet bij een zaak die je niet kent is gewoon lomp.
 
Idd lullig...

Maar als koper kan je natuurlijk ook even googlen op "groenen motoren". Daarna schrik je je helemaal dood... Je ziet dan dat groenen motoren onderdeel is geweest van Motorcentrum Eindhoven. En dat zijn dan weer de mensen die ongeveer net zoveel dagen open zijn geweest als de dagen dat ze vastzaten voor verduistering van motoren, het van 5 total loss motoren 1 "nieuwe"maken enz, enz.
Ook met de zoekfunctie van MF had je veel over deze mensen kunnen vinden.

Motorcentrum Eindhoven bedankt

Groenen Motoren is een schande voor onze mooie branche !

:^

Even iets recht zetten :
Groenen motoren = Motorcentrum Eindhoven :Y B|

Motomoda en de Duc dealer die naast hem zatten (zij worden vaak meegenomen onder de naam Motor Centrum Eindhoven ) hebben TOTAAL niks met zijn praktijken te maken :N

Mijn 1ste motor kwam dus bij deze zeer behulpzame man :r vandaan ...
Bleek later dat het een schade motor was :(
 
Laatst bewerkt:
:^

Even iets recht zetten :
Groenen motoren = Motorcentrum Eindhoven :Y B|

Motomoda en de Duc dealer die naast hem zatten (zij worden vaak meegenomen onder de naam Motor Centrum Eindhoven ) hebben TOTAAL niks met zijn praktijken te maken :N

Mijn 1ste motor kwam dus bij deze zeer behulpzame man :r vandaan ...
Bleek later dat het een schade motor was :(



Alles wat bij Groenen vandaan komt is schade - hij koopt alleen klappers op en maakt er dan weer een "nieuwe" van.
 
Hij zit nu in Luykgestel of heeft daar ook een vestiging. :?
Het is natuurlijk goed oosten als je motoren aanbied met de helft Km stand op het internet en de boel saboteerd dat je de Km stand niet kan zien als je komt kijken.
Hij heeft een koopcontract opgesteld met op de achterzijde dat de Km stand kan afwijken omdat sommige geschat zijn.
Ja dat is nog te begrijpen als de teller en al aan gort is.
Maar bij een fiets met alleen kuipschade waar iemand mee gevallen is en alles het nog doet is het oplichterij. :(
 
Laatst bewerkt:
Ja hallo

1. Groenen motoren. ff googelen en je schrikt je rot. Ik zou er nog geen schroefje kopen
2. Je koopt een motor zonder naar de km stand te kijken.
3. Op de aankoopnota staat ook geen km stand

Als koper heb je ook een plicht om een beetje op te letten.

Dus nou niet gaan janken maar voortaan beter opletten. Beschouw die onderdelen maar als leergeld. Kom je er goedkoop vanaf. Een heleboel klanten van deze verkoper hebben veel meer leergeld moeten betalen.

Volgende keer beter.
 
:^

Even iets recht zetten :
Groenen motoren = Motorcentrum Eindhoven :Y B|

Motomoda en de Duc dealer die naast hem zatten (zij worden vaak meegenomen onder de naam Motor Centrum Eindhoven ) hebben TOTAAL niks met zijn praktijken te maken :N

Mijn 1ste motor kwam dus bij deze zeer behulpzame man :r vandaan ...
Bleek later dat het een schade motor was :(

Klopt die jongen met vooral duc's is zeker een goeie, ook kom ik nog weleens bij MotoModa. Met die zaken is helemaal niets mis. Het is alleen heel jammer dat ze met die zak van groenen in 1 pand zaten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan