Mijn ervaring met Kommer Motorparts

Ja, ik laat hier mijn mening gelden, als ik een ander forum gezien had ik het daar gedaan.
Daarnaast ben ik volgens mij vrij om te doen en laten wat wil.

Als jij je daar beter door voelt moet je vooral je gang gaan, maar wat denk je er mee te bereiken? :')

P.S. Heb je geen vrienden waar je dit enorme leed mee kan delen ipv het hier te posten? :P
 
@ 1paul; zoals je al eerder hebt kunnen lezen ben ik dus niet de buurman.

2 fishstick; Ik wil in iedergeval een oplossing bereiken, alleen dat zal niet hier gebeuren.
Hier deel ik mijn mening...
 
Is inderdaad vreemd dat iemand zich hiervoor speciaal aanmeldt op een forum.

EDIT: Sorry, ik ging ten onrechte uit van wat in eerdere posts werd geschreven, TS had inderdaad al meerdere posts.

Rare zaak als dit inderdaad gebeurd is, maar ik zet mijn vraagtekens bij de geloofwaardigheid van TS.

EDIT: weet nog steeds niet wat ik nu van dit topic moet denken.
 
Laatst bewerkt:
Zou je dat oude hok is niet de sloot in rijden, in plaats van kommer hier ff zwart te maken over een lullig knipperlichtplaatje van een paar euro.
 
Zou je dat oude hok is niet de sloot in rijden, in plaats van kommer hier ff zwart te maken over een lullig knipperlichtplaatje van een paar euro.
Volgens mij gaat het daar niet om. Het gaat er om dat iemand ongevraagd gaten in de motorfiets van TS heeft gemaakt. Wat daar voor oplossing voor bedacht moet worden weet ik ook niet. De gaten zitten er nu.
 
Volgens mij gaat het daar niet om. Het gaat er om dat iemand ongevraagd gaten in de motorfiets van TS heeft gemaakt. Wat daar voor oplossing voor bedacht moet worden weet ik ook niet. De gaten zitten er nu.

Ik zou de motor wel eens willen zien waar het over gaat.....hoe net ziet deze gsxr750 uit 1991 er nog uit... ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zou de motor wel eens willen zien waar het over gaat.....hoe net ziet deze gsxr750 uit 1991 er nog uit... ;)
Hoe oud een motor is of hoe net die er nog uitziet mag natuurlijk niets uitmaken wat betreft de service die je van een motorzaak mag verwachten.
Maar ook ik heb met Kommer alleen maar heel goede ervaringen, juist Kommer is een bedrijf waar je ook van harte welkom bent met een wat oudere motor en ook dan een heel goede en klant vriendelijke service en behandeling krijgt. Dat is tenminste mijn ervaring met een Honda CM400 van 1984 en mijn ook alwat oudere Divje van 1994.
Daar waar je bij de "grote motorzaken" soms met de nek aangekeken wordt als je met zo'n oudere motor aankomt ergens voor kun je bij Kommer met willekeurig welke motor goed terecht.

Maar dat is dan alleen maar uit mijn eigen ervaring met Johan Kommer.Ik mag er erg graag komen, al is het soms alleen maar voor een bakkie koffie ;)
 
Laatst bewerkt:
Ben ik opeens drie jaar terug in de tijd? Hoe komt deze posting hier opeens te staan?
Oh.... iemand wilde reclame maken....
 
Laatst bewerkt:
Net goede tijden, slechte tijden, weten we nog niet hoe het is afgelopen met plaatje en de geruïneerde kuip........ :?
 
Mijn zeer goede ervaring met Kommer motor in Garderen .

Mijn dochter is vorige week geslaagd voor haar motor rijbewijs .En moest er natuurlijk een motor komen .Ik zelf heb als tweede motor een Virago 750 in nieuwstaat en die wilde ik dus niet kwijt .Dus we moesten op zoek naar een andere er stonden er twee te koop binnen haar budget een bij een particulier in het noorden van het land en een bij Kommer in Garderen .Eerst maar naar het hoge noorden gereden maar dit was helemaal niks van drie verschillende typen de onderdelen er op het was een xv700 met o.a een 1100 voorvork en zo kan ik nog wel even door gaan.Daarna naar Kommer gereden daar stond een hele mooie zwarte Two Tone met flink wat accessoires er op dochter gelijk zwaar verliefd .
Ik vond de start motor te veel ratelen en met Johan afgesproken dat hij dit voor een klein bedrag meer zou fixen dit heeft hij keurig gedaan .Af gelopen vrijdag de motor op gehaald en starte als een tierelier kenteken over geschreven en op weg naar Leidschendam na een kilometer of 80 gestopt voor koffie en daar vertelde ze mijn rechterhand doet zo'n pijn want de handvatten zijn te dik ,geen probleem zei ik bij Zoetermeer er af en bij Hans Verwijk er wat dunnere op laten zetten .De handvatten moesten een half uur drogen voor de lijm.Na dat half uur lag er een behoorlijke plas olie onder de Virago schrikken natuurlijk de motor op de brug gezet voor inspectie en daar gezien dat het behoorllijk lekte tussen de carter helften de pakking was kapot .De Virago in mijn Peugeot Expert gezet en naar Leidschendam gereden ,En daar Johan gebeld die schrok ook en besloot hem niet te gaan repareren te veel arbeids uren .Hij bood meteen aan de motor terug te nemen en het volledige bedrag te vergoeden .Zaterdag de motor terug gebracht naar Kommer
De motor koste 1250 euro en ze kreeg er 3 maanden schriftelijke garantie op waar vind je dit nog

Dus voor mij is Kommer een top zaak en als ik voor mij zelf nog eens iets zoek kijk ik eerst in de voorraad van Kommer
 
Conclusie: Je dochter heeft nog steeds geen motor. Echt een topzaak _O-

Leuk hoe zo'n oud topic weer boven komt drijven :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan