mijn ervaring met motozoom

spima8

Rookie
4 dec 2013
1
0
Halle
Als vlaming heb ik een beeld dat E-shop big business zijn in Nederland en ook met een goede reputatie. Maar wat er bij Motozoom gaande is begrijp ik niet en ik wil anderen waarschuwen vooraleer te bestellen bij hen.
Ik bestel 10 oktober een eenvoudig wielslot dat op voorraad is. Ik krijg bijna meteen de melding dat alles genoteerd is en dat men mijn bestelling behandelt. Na een week krijg ik ineens de melding dat het slot toch niet voorradig is en wacht af. Na een hele tijd geen reactie te krijgen hoor ik toch eens. Nog niet binnen maar bijna. Een week later is het zogezegd binnen en maakt men de levering klaar. Weer een week later nog niets ontvangen. Zo houdt men mij al bijna 2 maand nu aan het lijntje. Zonet heb ik nog een berichtje ontvangen dat het morgen of overmorgen binnen zou moeten zijn. In het bedrijf waar ik voor werk hebben wij ook een E-shop maar als wij fouten maken wat natuurlijk soms ook gebeurd, geven wij toch altijd een extra geschenkje mee om het opgelopen leed wat te verzachten. Hier stelt men mij tot op heden nog niets voor. Al was het maar een korting op een volgende bestelling om het vertrouwen te herstellen.
Voor mij was dit de eerste en laatste keer. :(

Groeten,
 
Dat is inderdaad niet fijn, ik zou ff bellen. zijn ze vaak niet te broerd om je van info te voorzien en kan je je klacht aan hen voorleggen..

zo te horen heb je namelijk zelf geen contact opgenomen..
 
Je hebt je speciaal op MF aangemeld om een sinterklaas geschenkje te willen krijgen van motozoom? :+
 
Weinig problemen met Motozoom. Levering is niet binnen 24u maar binnen paar dagen.
Een keer hebben ze iets verkeerd geleverd, even gemaild en het goede onderdeel werd gratis verzonden. Ik zou gewoon even bellen als ik jou was, als ze zeggen dat ze vandaag of morgen leveren..Wacht dat dan even af.
 
Heb helaas dezelfde ervaring als de topic starter. Ging om een quick lock tankring voor mijn MV. 4x gebeld en toezegging uiteindelijk na 3 maanden wel mijn geld terug gehad.

Dag erna bij Ten Kate besteld en 2 dagen erna binnen *O*
 
Nooit problemen met motozoom gehad. Altijd goede levering en prima producten.

Zelfs een warme douche gehad van Radar als ik me niet vergis.
 
@Ts

Dat is me nogal wat, wat je me nu vertelt.

Altijd heerlijk dit soort berichten. Er is ooit een onderzoek geweest (sorry kan de bron even niet vinden) die heeft bewezen dat 7 op de 10 mensen hun negatieve ervaringen zullen delen in de zin van dit soort post. Maar als het goed gaat zal nog niet eens 1 op de 10 personen laten blijken dat het helemaal goed ging.

Kortom, in ieder bedrijf worden fouten gemaakt (of meerdere) maar om het op deze manier te posten..
 
Ooit een helm besteld daar, lak begon te bladeren. Zonder enkel probleem mocht ik een nieuwe uitkiezen...

Je zal of pech hebben of je jaagt er niet genoeg achteraan.
 
Je kan na 30 dagen gewoon de bestelling stopzetten en je geld terugeisen. Zij kunnen niet leveren wat ze zogenaamd op voorraad hadden. Zoiets wel eens gehad bij een webshop met andere artikelen, ook zogenaamd op voorraad, maar duurde ook maar.. toen maar gezegd dat ik de bestelling wilde annuleren en mijn geld terug wilde hebben binnen 30 dagen. Maar goed, blijft wel slecht dat ze dus de voorraad niet goed op orde hebben met de realiteit.

En zoals gezegd is Louis.de goedkoper en daar halen ze het spul zelf ook vandaan.
 
Ik heb er nooit problemen gehad, toen ik laarzen wilde bestellen met een lange levertijd (3+ maanden) werd mij dat netjes gemeld. Ik heb de bestelling geplaatst en toen ik ze niet veel later in een andere winkel op voorraad tegenkwam was het annuleren geen probleem.
 
Heb al meerdere bestellingen bij Motozoom gedaan en altijd netjes en vlot geleverd gekregen. Absoluut geen problemen mee, ik vind het een prima webshop met veel keus en goede prijs.
 
Hier ook alleen maar goed ervaringen. Keer of 5 wat besteld en steeds probleemloos bezorgd.
 
Laatste bezoek:woensdag 04 december 2013 18:43 (14 uren en 22 minuten geleden)Laatste actie:list_messages/372343Aantal berichten geplaatst:1Gemiddeld aantal berichten per dag:1,00Tijd besteed op dit forum:3 minutenGeregistreerd op:woensdag 04 december 2013 18:21 (14 uren geleden)

hhmm begin het vermoeden dat TS straks met een veel betere webshop komt...... drie keer raden wie daar het magazijn beheer doet??
 
Mijn ervaring is dat het meestal goed gaat.

Garantie was laatst een drama. Uiteindelijk heeft het 4 maanden en een hoop mailtjes/telefoontjes gekost om mijn geld terug te krijgen. Voornamelijk irritant omdat Motozoom achterover hangt en nooit contact met me opnam.
 
Prima ervaringen met motozoom hier, ook in de garantie heel goed is mijn ervaring.
 
Winkeltje spelen op internet is een gemakkelijk kunstje. Bestellingen verzamelen en die vervolgens weer uitzetten bij je leverancier. Wanneer de leverancier levert dan lever jij ook. Geweldig mooi kunstje.

Alhoewel... winkeltje spelen betekent ook klanten tevreden maken. En zo te lezen zijn er vele tevreden klanten maar niet iedereen is er gelukkig mee. Ga je als webwinkel voor 100% tevreden klanten dan pak je elke klacht/ongenoegen serieus op.
Dat betekent je klant op de hoogte houden van de voortgang van een bestelling en bij klachten een duidelijke procedure hanteren. Pas dan wordt het kunstje leuk voor iedereen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan