Als vlaming heb ik een beeld dat E-shop big business zijn in Nederland en ook met een goede reputatie. Maar wat er bij Motozoom gaande is begrijp ik niet en ik wil anderen waarschuwen vooraleer te bestellen bij hen.
Ik bestel 10 oktober een eenvoudig wielslot dat op voorraad is. Ik krijg bijna meteen de melding dat alles genoteerd is en dat men mijn bestelling behandelt. Na een week krijg ik ineens de melding dat het slot toch niet voorradig is en wacht af. Na een hele tijd geen reactie te krijgen hoor ik toch eens. Nog niet binnen maar bijna. Een week later is het zogezegd binnen en maakt men de levering klaar. Weer een week later nog niets ontvangen. Zo houdt men mij al bijna 2 maand nu aan het lijntje. Zonet heb ik nog een berichtje ontvangen dat het morgen of overmorgen binnen zou moeten zijn. In het bedrijf waar ik voor werk hebben wij ook een E-shop maar als wij fouten maken wat natuurlijk soms ook gebeurd, geven wij toch altijd een extra geschenkje mee om het opgelopen leed wat te verzachten. Hier stelt men mij tot op heden nog niets voor. Al was het maar een korting op een volgende bestelling om het vertrouwen te herstellen.
Voor mij was dit de eerste en laatste keer.
Groeten,
Ik bestel 10 oktober een eenvoudig wielslot dat op voorraad is. Ik krijg bijna meteen de melding dat alles genoteerd is en dat men mijn bestelling behandelt. Na een week krijg ik ineens de melding dat het slot toch niet voorradig is en wacht af. Na een hele tijd geen reactie te krijgen hoor ik toch eens. Nog niet binnen maar bijna. Een week later is het zogezegd binnen en maakt men de levering klaar. Weer een week later nog niets ontvangen. Zo houdt men mij al bijna 2 maand nu aan het lijntje. Zonet heb ik nog een berichtje ontvangen dat het morgen of overmorgen binnen zou moeten zijn. In het bedrijf waar ik voor werk hebben wij ook een E-shop maar als wij fouten maken wat natuurlijk soms ook gebeurd, geven wij toch altijd een extra geschenkje mee om het opgelopen leed wat te verzachten. Hier stelt men mij tot op heden nog niets voor. Al was het maar een korting op een volgende bestelling om het vertrouwen te herstellen.
Voor mij was dit de eerste en laatste keer.
Groeten,