mijn ervaring met motozoom

Winkeltje spelen op internet is een gemakkelijk kunstje. Bestellingen verzamelen en die vervolgens weer uitzetten bij je leverancier. Wanneer de leverancier levert dan lever jij ook. Geweldig mooi kunstje.

Alhoewel... winkeltje spelen betekent ook klanten tevreden maken. En zo te lezen zijn er vele tevreden klanten maar niet iedereen is er gelukkig mee. Ga je als webwinkel voor 100% tevreden klanten dan pak je elke klacht/ongenoegen serieus op.
Dat betekent je klant op de hoogte houden van de voortgang van een bestelling en bij klachten een duidelijke procedure hanteren. Pas dan wordt het kunstje leuk voor iedereen.

_O-

:')
 
Ik bestel nooit wat via de site maar ik ga gewoon op bezoek bij de winkel in Utrecht. Is toch niet zover van mij vandaan. Ik vind het een goede en fijne winkel en over een hoop dingen doen ze helemaal niet moeilijk. Ik kom er regelmatig.
 
Ik bestel nooit wat via de site maar ik ga gewoon op bezoek bij de winkel in Utrecht. Is toch niet zover van mij vandaan. Ik vind het een goede en fijne winkel en over een hoop dingen doen ze helemaal niet moeilijk. Ik kom er regelmatig.

helemaal mee eens, het enige wat een beetje vervelend is,
is die enquete iedere keer als ik een fles motorolie gekocht heb. :+

maar, altijd meer dan gemiddeld vriendelijk en servicegerichte medewerkers in de winkel :Y
 
Even oma uit het slop trekken......


Vorige maand bij Motozoom nieuwe Macna jas en broek gekocht, en een paar Sidi laarzen.
Twee weken voor aankoop was ik alles gaan passen en merkte dat de jas een lipje had
waarmee je hem aan je riem van je broek kon bevestigen. Op de dag van aankoop alles uit de rekken gehaald en na betaling richting huis. Nadat ik de jas 2 à 3 keer gedragen had wilde ik hem bij de volgende rit aan me broek vastmaken ivm lange afstand. Nu kom ik erachter dat het lipje niet in de jas zit :? Ik naar Motozoom gereden en na de uitleg wordt er gezegd, meneer pakt u gerust een nieuwe uit het rek wij sturen deze wel op het is in orde zo......

:} :} :} dus hulde aan Motozoom, geweldig opgelost.

Positieve reacties mogen ook wel eens geplaatst worden
 
Moet eerlijk zeggen dat ik er ook al veel besteld heb en nooit problemen heb gehad, alleen moet je wel een paar dagen wachten voordat het komt, maar ja bij vaste winkels moeten ze het ook vaak bestellen dus....
 
Terug
Bovenaan Onderaan