Mijn ervaring met Willems Custommotorcycles

Hoelang duurt het om het ding erheen te brengen, je geld in ontvangst te nemen en weer te gaan? O-)


Koop maar eens een fiets bij betreffende motorzaak en probeer het eens. Als je ons op de hoogte wil houden kunnen wij het verschil tussen theorie en praktijk lezen...
Het lijkt mij dat je niet zomaar een motor terug kunt brengen. Zullen toch iets meer stappen voor genomen moeten worden als alleen terug rijden en geld incasseren... Ts heeft al aangegeven dat hij deze stappen niet wilt ondernemen. Daar zal hij zijn eigen persoonlijke reden voor hebben. Verder heeft ts volgens mij al aan de motor gesleuteld. Dit zal niet in zijn voordeel bijdrage als hij de motor terug wil brengen.
 
Laatst bewerkt:
Ik sta gewoon versteld hoeveel mensen dit zo makkelijk accepteren. En nee ik koop daar geen motor maar kwam er vanmiddag langs en moest daardoor aan dit topic denken. En ja Bolski als iemand jou geld in ontvangst neemt voor een ondeugdelijk product dan kun je dat ook weer op gaan halen. Als je iets koopt zonder verkoopcontract dus op een minder officiële manier dan kun je dat op die manier ook heel makkelijk weer terug draaien. Maar enfin de reacties die ik hier veelal lees met rechtzaken en blabla laten zich wellicht graag de kaas van het brood eten. Ieder zn ding in deze
 
Is ook zo. Als de koper maar happy is en dat zal dan zo zijn ;)
 
En ja Bolski als iemand jou geld in ontvangst neemt voor een ondeugdelijk product dan kun je dat ook weer op gaan halen.
Helemaal eens.
Maar dan moet hij wel die munten hebben. Dát is wat ik bedoelde met mijn reactie. De centjes van die motor zijn er al niet meer. Ik weet precies hoe het gaat met zo'n klein zaakje. Geld komt binnen, meteen de dringendste rekeningen betalen, wat bestellingen plaatsen bij leveranciers waarbij je vooruit moet betalen, handje huishoudgeld en het is al weer op.

Dus "even je geld ophalen", zelfs al zou de verkoper akkoord gaan, zal niet meevallen. Dat kan een van de redenen van zijn botte afwijzing zijn. Hij moet domweg overleven.
 
Helemaal eens.
Maar dan moet hij wel die munten hebben. Dát is wat ik bedoelde met mijn reactie. De centjes van die motor zijn er al niet meer. Ik weet precies hoe het gaat met zo'n klein zaakje. Geld komt binnen, meteen de dringendste rekeningen betalen, wat bestellingen plaatsen bij leveranciers waarbij je vooruit moet betalen, handje huishoudgeld en het is al weer op.

Dus "even je geld ophalen", zelfs al zou de verkoper akkoord gaan, zal niet meevallen. Dat kan een van de redenen van zijn botte afwijzing zijn. Hij moet domweg overleven.

En dan nog.. Stoer doen voor de deur staat mooi op fora en Facebook, maar in de praktijk komt er nagenoeg nooit wat uit.

Wacht op een MF knokploeg plaatje
 
Laatst bewerkt:
Okee, jij je zin.

C1EKdEfXUAAQvkp-768x520.jpg
 
.gaat vast onbezoldigd door onder een andere naam andere kneuzen een poot uitdraaien.
 
Laatste chopper ziet er gaaf uit, maar dat komt sowieso ook door spuitwerk van vakman!! want dat kan die Reniers wel!
 
Dit lijkt op het eerste oog toch een heel stuk netter gebouwd (evenals de twee choppers hier voor) Verkocht: Custom VRSCB VROD - Dave Willems Custom Motorcycles

Hoewel ik nog niet zo extreem gerust ben op dat hele airride gebeuren.
En ik ook niet op de rest.
Er zijn wel meer van dit soort hobbybedrijfjes die met enige regelmaat heel mooi uitziende gevaarlijke “custommotorfietsen” op de markt brengen.
Mij verkoopt hij in ieder geval nog geen ventieldopje meer.
 
En ik ook niet op de rest.
Er zijn wel meer van dit soort hobbybedrijfjes die met enige regelmaat heel mooi uitziende gevaarlijke “custommotorfietsen” op de markt brengen.
Mij verkoopt hij in ieder geval nog geen ventieldopje meer.
Die remmen zien er wel goed uit, maar misschien is hij de remvloeistof vergeten. :+
 
En ik ook niet op de rest.
Er zijn wel meer van dit soort hobbybedrijfjes die met enige regelmaat heel mooi uitziende gevaarlijke “custommotorfietsen” op de markt brengen.
Mij verkoopt hij in ieder geval nog geen ventieldopje meer.

Aan mij ook sowiso niet. Er zijn idd een hele hoop meer van dit soort beunhazen die de Bike-Exif halen etc. Ik ben in de loop van de jaren ook behoorlijk voorzichtig geworden moet ik zeggen met het maken van spullen voor klanten. Motor bouwen voor jezelf is leuk en aardig, een complete voor een klant is een 100% ander verhaal. Momenteel maak ik onderdelen naar wens van klant en probeer klanten hierin zo goed en zo kwaad mogelijk te adviseren wat wel en niet kan. En als het niet goed en/of naar wens is doen we het overnieuw of we lossen het op, geen gezeik.
 
Fijn om mee te rijden of niet, ik vind 'm er echt wel mooi uit zien. :}
 
En ik ook niet op de rest.
Er zijn wel meer van dit soort hobbybedrijfjes die met enige regelmaat heel mooi uitziende gevaarlijke “custommotorfietsen” op de markt brengen.
Mij verkoopt hij in ieder geval nog geen ventieldopje meer.

Het is natuurlijk ook een beetje de vraag hoe er mee gereden gaat worden
Mooi oud choppertje zonder voorrem is in mijn ogen vragen om ongelukken maar het staat wel cool , en als de eigenaar heeeel rustig rijdt zal het wel meevallen
Zie ook een hoop caferacertjes op firestone of misschien nog erger shinko bandjes omdat die er zo leuk uit zien , dat is ook niet de meest veilige optie
 
Terug
Bovenaan Onderaan