Mijn ervaring met Willems Custommotorcycles

Mits de motor verder in goede staat is zoals je zou mogen verwachten vind ik het nogal wat om hier een heel topic voor te openen en een bedrijf zo zwart te maken.

Hier sla ik dan weer stijl van achterover.

Dat zwart maken heeft dat bedrijf zelf een behoorlijke hand in gehad. Ik vind het nogal wat om die bal volledig bij TS neer te leggen.
 
Vroeger zat er bij ons in de wijk de fietsenmaker "Pietje Bel". Die sleep ook schaatsen, met een ijzervijl.

Een, niet al te snuggere, vriend van me bracht daar eens zijn fiets, omdat het remkabeltje gebroken was. Het nieuwe kabeltje werd door het wiel heen gemonteerd. Het antwoord op de daaruit voortkomende klachten was een gevat: "Wil je nou remmen of rijden?"

Moest er weer aan denken.
 
Vroeger zat er bij ons in de wijk de fietsenmaker "Pietje Bel". Die sleep ook schaatsen, met een ijzervijl.

Een, niet al te snuggere, vriend van me bracht daar eens zijn fiets, omdat het remkabeltje gebroken was. Het nieuwe kabeltje werd door het wiel heen gemonteerd. Het antwoord op de daaruit voortkomende klachten was een gevat: "Wil je nou remmen of rijden?"

Moest er weer aan denken.
Hij verkocht ook kerstartikelen...
 
Hier sla ik dan weer stijl van achterover.

Dat zwart maken heeft dat bedrijf zelf een behoorlijke hand in gehad. Ik vind het nogal wat om die bal volledig bij TS neer te leggen.
I'm with stupid,
Als je dit forum mag geloven heeft 3/4 geen idee hoe een motor werkt en/of waar op te letten, maar er 'alleen op rijdt'
Mensen zoals deze doen een beroep op een 'bedrijf' die in deze behoefte tegen straffe betaling zou voorzien.
Dus een noob betaald zich suf en waagt zijn/haar(het laatste is waarschijnlijker)leven..op het vertrouwen dat in een bedrijf wordt gesteld.
Dat iemand niet 'het vermogen' heeft om de motor, waar iemand zelf op gaat rijden te controleren/na te zien, is - kennelijk- niet meer vanzelfsprekend.
 
Woon m'n hele leven (nu 27 jaar) al in de omgeving van Zevenaar. Ik ken alle motorzaken in de omgeving en heb nog nooit van willems bromfietsen gehoord. Volgens mij is het een prutser die net begonnen is.
Als ik dit zo zie mag die ook net zo snel weer vertrekken. :)
 
Edit:
Filmpje is gespiegeld zie ik nu, maar dan nog, die remklauw kan echt niet -O-

Inderdaad. De reclame op de achtergrond. _O-


Woon m'n hele leven (nu 27 jaar) al in de omgeving van Zevenaar. Ik ken alle motorzaken in de omgeving en heb nog nooit van willems bromfietsen gehoord. Volgens mij is het een prutser die net begonnen is.
Als ik dit zo zie mag die ook net zo snel weer vertrekken. :)


Dat gevoel had ik ook al. Willems oudste filmpjes staan nog maar 2 maanden op YT

Weet iemand wat ik me moet voorstellen bij poets beurd?.
 
Laatst bewerkt:
Bedrijf is opgericht in april 2016 volgens de KvK.

Vind het ook wel weer bijzonder hoe mensen bij zo'n bedrijf komen, bestaat alleen op Facebook. Geen eens een eigen (brakke) website. Echt kom op, een bedrijf in 2017 zonder een eigen website. :')
 
Ondanks het feit dat TS het misschien had moeten zien, zou ik als motorzaak echt niet een motor zou willen afleveren. Je hoort er van uit te gaan dat de motor in orde is en niet als een moordwapen aan je wordt mee gegeven.
 
Bedrijf is opgericht in april 2016 volgens de KvK.

Vind het ook wel weer bijzonder hoe mensen bij zo'n bedrijf komen, bestaat alleen op Facebook. Geen eens een eigen (brakke) website. Echt kom op, een bedrijf in 2017 zonder een eigen website. :')
Nergens voor nodig als je genoeg naïve mensen van Facebook kan plukken
 
Bedrijf is opgericht in april 2016 volgens de KvK.

Vind het ook wel weer bijzonder hoe mensen bij zo'n bedrijf komen, bestaat alleen op Facebook. Geen eens een eigen (brakke) website. Echt kom op, een bedrijf in 2017 zonder een eigen website. :')

Willem heeft vingers als unox worsten,die ken nie tiepe nie :N
 
Ben ik de enige die benieuwd is naar de prijs waarvoor dit ding is verhandeld? :?
 
Er is nu een tweede VT under construction volgens zijn Facebook.
Maar als ik de foto's zie hoe dat ding is binnengekomen lijkt het toch rechtstreeks van de sloop te zijn gekomen :X

Waarschijnlijk voor €200,- opgekocht, mat zwart spuiten, "zwevende remklauwen" erop en het ding kan voor 3K de deur uit, want = custom _O-
 
Hij heeft de filmpjes van Facebook gehaald... Eigenlijk was ik wel benieuwd hoe dit ding eruit zag. :+ Misschien kun je die kerel aanmelden voor zijn eigen discovery programma?
 
Laatst bewerkt:
Als ik de gegevens van MF bekijk, heb ik sterk de indruk dat hij meeleest.

Hij zou ook wel even zijn kant van het verhaal kunnen laten horen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan