Mijn ervaring met Willems Custommotorcycles

Als ik de gegevens van MF bekijk, heb ik sterk de indruk dat hij meeleest.

Hij zou ook wel even zijn kant van het verhaal kunnen laten horen.

Als hij serieus en oplossingsgericht met zijn verhaal komt, maakt hij een kans zijn reputatie nog een beetje recht te trekken. Dan zien mensen dit over een jaar als een opstartprobleempje dat deels de schuld van die ene stagiaire en de enorme werkdruk ;) was. Daar zit 'm ook het verschil tussen een ondernemer en een...
 
Als hij serieus en oplossingsgericht met zijn verhaal komt, maakt hij een kans zijn reputatie nog een beetje recht te trekken. Dan zien mensen dit over een jaar als een opstartprobleempje dat deels de schuld van die ene stagiaire en de enorme werkdruk ;) was. Daar zit 'm ook het verschil tussen een ondernemer en een...

+1 .. zelfde verhaal met die motobelg met BMW met zonder turbo laatst..... kom er voor uit als een vent dat je fouten hebt gemaakt en u zult door het overgroten deel worden vergeven. Ga je er tegenin of hou je je geheel afzijdig blijft het stinken..
 
Hij heeft de filmpjes van Facebook gehaald... Eigenlijk was ik wel benieuwd hoe dit ding eruit zag. :+ Misschien kun je die kerel aanmelden voor zijn eigen discovery programma?


_O- _O- _O-

Op YT heeft ie ook alle filmpjes over deze motor gewist. Heerlijk als iemand zich zo laat kennen.




@Willem: Waar blijft 't tegengas? :W

1797418-Unhealthy-fat-man-sitting-on-the-couch-drinking-beer-and-eating-pizza-Stock-Photo.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als ik TS zou ik deze hobbyist toevoegen aan baatsen.com, altijd een bron van vermaak.
Kan daarna mooi het toevoegen van klantenervaringen worden uitgeschakeld á la HP.
 
Laatst bewerkt:
@ Han S : een vrod is een type Harley-Davidson. Ik zelf vind ze spuuglelijk,maar dat is puur persoonlijk natuurlijk. ;)
 
Wat heb ik me een kudtnacht gehad zeg. Piekeren, draaien en naar de fles gegrepen. -O-

Wie heeft er vannacht wel normaal kunnen slapen? :Z

138311077.jpg
 
Laatst bewerkt:
Toch vind ik het gek dat Willem niet even reageert. Zijn kant van het verhaal of zelfs een mea culpa zou zijn reputatie nog enigszins kunnen redden.
 
Bedankt Coert!

Ik ga binnenkort een Harley bestijgen, mijn zwager heeft zo'n amerikaans wonder. Hij op mijn Supermagna en ik op zijn Harley, ik ben benieuwd.
 
Lieve help, hoe kan je als koper nou zo blind zijn om hiermee te gaan rijden? Heb je geen gevoel? Niet motorrijderwaardig als je het mij vraagt. Daarnaast natuurlijk erg dom om zo een motor te verkopen. Dan weet je bij voorbaat al dat het de laatste is die je verkoopt.
Hier is darwin in het kwadraad bezig geweest.
 
Tis echt sneu, ik zat laatst wat te marktplaatsen in de buurt voor een laptop, kom ik een advertentie tegen van elmo die graag wat van zn rotzooi spullen wil ruilen voor een knappe laptop voor zn kind.

Gevonden
http://link.marktplaats.nl/m1136229651

Whaha die eisen van zijn laptop slaan ook nergens op, minimaal 6 of 8 Gb (dus minimaal 6...), minimaal DDR3 (ja no shit want DDR2 wordt al 6 jaar niet meer gebruikt), etc.
 
Lieve help, hoe kan je als koper nou zo blind zijn om hiermee te gaan rijden? Heb je geen gevoel? Niet motorrijderwaardig als je het mij vraagt. Daarnaast natuurlijk erg dom om zo een motor te verkopen. Dan weet je bij voorbaat al dat het de laatste is die je verkoopt.
Hier is darwin in het kwadraad bezig geweest.

In alle eerlijkheid: wie doet de BRAVO-K als je net je motor ophaalt bij een professioneel bedrijf?

Ik vind het moreel beneden alle peil als je iemand in goed vertrouwen de weg op laat gaan zonder werkende voorrem.

Maar daar komt bij dat Willems Custommotorcycles een professional is, in de zin dat hij als bedrijf is ingeschreven bij de KvK. Dat houdt dus in dat Sluwevos (what's in a name) recht heeft op consumentenbescherming.

Daar, waar een particulier nog kan zeggen 'garantie tot de voordeur' en 'je hebt hem zo gekocht' , mag je dat als prof niet doen.
De klant koopt een motor en ik ga er even vanuit dat daarvoor een redelijke prijs is betaald en de verkoper moet daarvoor een goed functionerende motor leveren. Fatsoenlijk werkende remmen horen daar zeker bij. De klant mag daar blindelings vanuit gaan. Daar komt nog bovenop dat Willem toegezegd heeft dat het in orde gemaakt zou zijn, maar ook zonder dat zouden de remmen moeten werken.

ik heb direct contact opgenomen met Willems Custommotorcycles en hiernaar gevraagd.
waarop hij antwoordde dat ik hem zo heb gekocht, dat ik er niet mee terug kon en hij geen nieuwe remklauw wil vergoeden, ik heb maar pech.. heel zakelijk!
Zakelijk? Ik noem het onprofessioneel en je hoeft daar zeker geen genoegen mee te nemen.

Heb je rechtsbijstand? Ga naar je verzekering en laat die zich even boos maken.

Heb je geen rechtsbijstand? Dan hoeft het je nog steeds niet veel geld te kosten. Een advocaat inschakelen is niet nodig:

Stel Willem in een aangetekende brief in gebreke, geef hem de gelegenheid om de motor alsnog te repareren binnen een redelijke termijn.
Doet hij dat niet, stuur je nog een aangetekende brief waarin je de koop ontbindt en je geld terug eist. (Motor ondertussen mooi in je schuur laten staan tot jij je centen weer hebt).
Krijg je je geld niet terug, ga je met je verstuurde brieven naar een gerechtsdeurwaarder en die zal dan je geld terug gaan halen. De kosten van de deurwaarder moet je weliswaar voorschieten maar die worden dan wel weer op Willem verhaald en dan krijg je ze weer terug.
 
Laatst bewerkt:
In alle eerlijkheid: wie doet de BRAVO-K als je net je motor ophaalt bij een professioneel bedrijf?

Ik vind het moreel beneden alle peil als je iemand in goed vertrouwen de weg op laat gaan zonder werkende voorrem.

Maar daar komt bij dat Willems Custommotorcycles een professional is, in de zin dat hij als bedrijf is ingeschreven bij de KvK. Dat houdt dus in dat Sluwevos (what's in a name) recht heeft op consumentenbescherming.

Daar, waar een particulier nog kan zeggen 'garantie tot de voordeur' en 'je hebt hem zo gekocht' , mag je dat als prof niet doen.
De klant koopt een motor en ik ga er even vanuit dat daarvoor een redelijke prijs is betaald en de verkoper moet daarvoor een goed functionerende motor leveren. Fatsoenlijk werkende remmen horen daar zeker bij. De klant mag daar blindelings vanuit gaan. Daar komt nog bovenop dat Willem toegezegd heeft dat het in orde gemaakt zou zijn, maar ook zonder dat zouden de remmen moeten werken.Zakelijk? Ik noem het onprofessioneel en je hoeft daar zeker geen genoegen mee te nemen.

Heb je rechtsbijstand? Ga naar je verzekering en laat die zich even boos maken.

Heb je geen rechtsbijstand? Dan hoeft het je nog steeds niet veel geld te kosten. Een advocaat inschakelen is niet nodig:

Stel Willem in een aangetekende brief in gebreke, geef hem de gelegenheid om de motor alsnog te repareren binnen een redelijke termijn.
Doet hij dat niet, stuur je nog een aangetekende brief waarin je de koop ontbindt en je geld terug eist. (Motor ondertussen mooi in je schuur laten staan tot jij je centen weer hebt).
Krijg je je geld niet terug, ga je met je verstuurde brieven naar een gerechtsdeurwaarder en die zal dan je geld terug gaan halen. De kosten van de deurwaarder moet je weliswaar voorschieten maar die worden dan wel weer op Willem verhaald en dan krijg je ze weer terug.

Kijk! Zowaar een constructieve reactie/1]
Als dit idd zo werkt/hoort te werken, TS houd je ons op de hoogte van deze stappen, ter lering van velen hier?
 
AZ
In alle eerlijkheid: wie doet de BRAVO-K als je net je motor ophaalt bij een professioneel bedrijf?

Ik vind het moreel beneden alle peil als je iemand in goed vertrouwen de weg op laat gaan zonder werkende voorrem.

Maar daar komt bij dat Willems Custommotorcycles een professional is, in de zin dat hij als bedrijf is ingeschreven bij de KvK. Dat houdt dus in dat Sluwevos (what's in a name) recht heeft op consumentenbescherming.

Daar, waar een particulier nog kan zeggen 'garantie tot de voordeur' en 'je hebt hem zo gekocht' , mag je dat als prof niet doen.
De klant koopt een motor en ik ga er even vanuit dat daarvoor een redelijke prijs is betaald en de verkoper moet daarvoor een goed functionerende motor leveren. Fatsoenlijk werkende remmen horen daar zeker bij. De klant mag daar blindelings vanuit gaan. Daar komt nog bovenop dat Willem toegezegd heeft dat het in orde gemaakt zou zijn, maar ook zonder dat zouden de remmen moeten werken.Zakelijk? Ik noem het onprofessioneel en je hoeft daar zeker geen genoegen mee te nemen.

Heb je rechtsbijstand? Ga naar je verzekering en laat die zich even boos maken.

Heb je geen rechtsbijstand? Dan hoeft het je nog steeds niet veel geld te kosten. Een advocaat inschakelen is niet nodig:

Stel Willem in een aangetekende brief in gebreke, geef hem de gelegenheid om de motor alsnog te repareren binnen een redelijke termijn.
Doet hij dat niet, stuur je nog een aangetekende brief waarin je de koop ontbindt en je geld terug eist. (Motor ondertussen mooi in je schuur laten staan tot jij je centen weer hebt).
Krijg je je geld niet terug, ga je met je verstuurde brieven naar een gerechtsdeurwaarder en die zal dan je geld terug gaan halen. De kosten van de deurwaarder moet je weliswaar voorschieten maar die worden dan wel weer op Willem verhaald en dan krijg je ze weer terug.

:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan