Mijn ervaring met Willems Custommotorcycles

Achteras hoger dan het draaipunt van je swingarm :(

dat is niet het probleem, wel dat de hartlijn onder het centerpunt van het klein tandwiel valt.

had het ook gezien.

waarom hij er nog een voorvork heeft ingstoken is me een raadsel, want er is nul mm veerweg
achteraan lijkt de veerweg van de vering zelf nog iets of wat, het wiel zelf heeft echter amper ruimte.

kotrom : hiet ziet er vrij goed uit en meer dan dat is het ook niet : een showcase, is niet gemaakt om echt mee te rijden.
 
Laatst bewerkt:
De voorvork heeft nu veerweg 0 dus die zal ook nog wel op druk gebracht worden. Daarom zit er een flinke bocht in de remleidingen.
 
Toeval wil dat dit verhaal laatst ter sprake kwam en elk verhaal 2 kanten heeft. Ik mij inmiddels niet meer aan de indruk kan onttrekke dat het verhaal van de topic starter niet geheel klopt met tiptop in orde maken voor die opgehaald werd ;)

Edit: was het niet iets met tekenen voor de huidige staat, ding voor de laagste prijs willen, zelf opbouwen/nalopen/opknappen en customisen of ben ik totaal verkeerd geïnformeerd ;)

Jammer om iemands naam dan zo te grabbel te gooien mocht bovenstaand juist wezen... als eerder opgemerkt door mij;als jou verhaal klopte dan was je wel gewoon terug gegaan lijkt me en had je de koop ontbonden of op laten lossen :X
 
Laatst bewerkt:
Toeval wil dat dit verhaal laatst ter sprake kwam en elk verhaal 2 kanten heeft. Ik mij inmiddels niet meer aan de indruk kan onttrekke dat het verhaal van de topic starter niet geheel klopt met tiptop in orde maken voor die opgehaald werd ;)

Edit: was het niet iets met tekenen voor de huidige staat, ding voor de laagste prijs willen, zelf opbouwen/nalopen/opknappen en customisen of ben ik totaal verkeerd geïnformeerd ;)

Jammer om iemands naam dan zo te grabbel te gooien mocht bovenstaand juist wezen... als eerder opgemerkt door mij;als jou verhaal klopte dan was je wel gewoon terug gegaan lijkt me en had je de koop ontbonden of op laten lossen :X
Is totaal niet relevant, met zo een voorrem stuur je niemand de weg op.
Of hij nu veel of weinig betaald heeft, dit doe je niet.
 
Het blijft een raar verhaal. En zeker met de reactie van Henkie/Davie/WIllempie hier... Als het zo had geweest had ie dat gewoon hier kunnen melden. Niet een of ander vaag lulverhaal.... lijkt mij dan he!
 
Beun de Haas kwam gelijk in mijn gedachte op toen ik dit topic doorspitte ,wat een prutser.
Maar goed dat zijn 90 % van die custom prutsers.
Die V rod ook,kabelbinder om de remleiding vast te zetten,een aandrijfriem die onbeschermd is,om maar een paar dingen op te noemen. :?
 
Laatst bewerkt:
Is totaal niet relevant, met zo een voorrem stuur je niemand de weg op.
Of hij nu veel of weinig betaald heeft, dit doe je niet.

Wel relevant, als jij voor een dumpprijs een fiets mee wil in de huidige staat dan kies je daar zelf voor. Of het verstandig was van de verkoper is een tweede maar dit topic rammelt aan alle kanten :r
 
Wel relevant, als jij voor een dumpprijs een fiets mee wil in de huidige staat dan kies je daar zelf voor. Of het verstandig was van de verkoper is een tweede maar dit topic rammelt aan alle kanten :r
Begin dan eerst maar eens met het hele topic te lezen.
 
Vandaar mijn conclusie maar denk ervan wat je wil dan doe ik dat ook :)
 
Feit blijft dat er veel kunstwerken gebouwd worden waarbij de looks en de uitstraling belangrijker zijn als de veilige, technische staat. En met name bij remmen kun je niet rommelen in de marge, niet als verkoper, maar ook niet als rijder. Dus niet omdat dat "cool" of "clean" lijkt zelf zonder voorrem de openbare weg op.
Dan bezuinig je maar op andere zaken. Met een inferieure reminrichting ben je een gevaar op de weg. En daar gaan we weer, vaak komt de andere, onschuldige weggebruiker weer slechter weg als de veroorzaker. Een uitspraak die in meerdere topics gebruikt wordt.( rijgedrag, bomen langs de weg, eigen rijstrook...)
 
Laatst bewerkt:
Toeval wil dat dit verhaal laatst ter sprake kwam en elk verhaal 2 kanten heeft. Ik mij inmiddels niet meer aan de indruk kan onttrekke dat het verhaal van de topic starter niet geheel klopt met tiptop in orde maken voor die opgehaald werd ;)

Edit: was het niet iets met tekenen voor de huidige staat, ding voor de laagste prijs willen, zelf opbouwen/nalopen/opknappen en customisen of ben ik totaal verkeerd geïnformeerd ;)

Jammer om iemands naam dan zo te grabbel te gooien mocht bovenstaand juist wezen... als eerder opgemerkt door mij;als jou verhaal klopte dan was je wel gewoon terug gegaan lijkt me en had je de koop ontbonden of op laten lossen :X

Tot op zekere hoogte kan je gelijk hebben.

Alleen is er nogal een verschil tussen een motor die je van een particulier uit een schuurtje koopt, en een die aangeschaft wordt bij een bedrijf dat "motorfietsen fabriceert". Even los van die belachelijk gemonteerde voorrem, zat bijv. de achteras niet goed vast. Je mag er (ook wettelijk) vanuit gaan dat een "motor bouwer" weet hoe je een motor bouwt. Verborgen gebreken waarvan ook nog enige opzet te bewijzen is, zijn nooit de verantwoordelijkheid van de koper, ook niet als het om een rijdend project gaat.

Oplossing:

OF: Hallo koper, je kan hem zo kopen, maar je kan er (nog) niet de weg mee op.

EN / OF: Ik moet een schetsplaatje voor de remklauw maken en een achteras draaien, dan kan je er wel de weg mee op.
 
Laatst bewerkt:
Tot op zekere hoogte kan je gelijk hebben.

Alleen is er nogal een verschil tussen een motor die je van een particulier uit een schuurtje koopt, en een die aangeschaft wordt bij een bedrijf dat "motorfietsen fabriceert". Even los van die belachelijk gemonteerde voorrem, zat bijv. de achteras niet goed vast. Je mag er (ook wettelijk) vanuit gaan dat een "motor bouwer" weet hoe je een motor bouwt. Verborgen gebreken waarvan ook nog enige opzet te bewijzen is, zijn nooit de verantwoordelijkheid van de koper, ook niet als het om een rijdend project gaat.

Oplossing:

OF: Hallo koper, je kan hem zo kopen, maar je kan er (nog) niet de weg mee op.

EN / OF: Ik moet een schetsplaatje voor de remklauw maken en een achteras draaien, dan kan je er wel de weg mee op.

Dat is natuurlijk ook een beetje het grijze gedeelte hier.
Maar de reply`s van de aangemaakte account hier + posts op facebook spreken niet in het voordeel van de bouwer hier. Dat had ie veel handiger aan kunnen pakken.
 
Dat is natuurlijk ook een beetje het grijze gedeelte hier.
Maar de reply`s van de aangemaakte account hier + posts op facebook spreken niet in het voordeel van de bouwer hier. Dat had ie veel handiger aan kunnen pakken.

Nee idd, als hij zakelijk inzicht had dan kwam er meteen een uitvoerig excuusbericht en direct herstel van de gemaakte fouten. Dan hadden we hier met z'n allen gedacht "kijk, die zet netjes zijn fouten recht" :t
 
Had niet eens een uitvoerig excuusbericht hoeven zijn mijn inziens, alles was beter geweest als dat lulverhaal onder een nep-account.
 
Hoe kan ik dit pareltje gemist hebben _O- ?

Dat het überhaupt in je opkomt om de remmerij zo te monteren |( . Ach, 't zijn maar je remmen hè :') .
 
Terug
Bovenaan Onderaan