Mijn ervaringen met... Motorport Goes

Stefan666

MF veteraan
23 jan 2013
15.412
18.536
Zeeuws Vlaanderen
Een topic maken zie je wel eens als iets volkomen kut is,
je genaaid word waar je bijstaat.. En het zal vaak wel terecht zijn ook.

Ook hebben alle motorport vestigingen niet altijd een al te beste naam.

Máár.. onder de noemer.. zuigen is makkelijk .. maar als het goed is, hoor je er nooit geen hol van..

Goeie anderhalf jaar geleden een HJC FS-11 helm gekocht daar, na goed advies.

Uiteraard heb ik het boekje niet meer, en hij begon toch te meuren zeg maar...

Doel, wou de bekleding wassen.. maar durfde niet zo aan die voering gaan trekken, m'n lompe handjes maken wel eens wat stuk zeg maar.
"Bügen of bärsten" ... werkt wel, kost vaak geld..

Dus gemaild naar de verkopende tent , met de vraag... Hoe poets ik dat ding van binnen??


Word met een uurtje gebeld ( huh.. hebben ze m'n nummer nog?? ) , met een vriendelijke meneer die me "aan het handje" aan de telefoon uitgebreid uitlegt hoe ik de
helm uit elkaar haal ... Zonder hem te slopen...
En, waar op te letten met weer in elkaar zetten.

En zo kan service óók ...




* en om nu te zeggen dat ik er de deur platloop om m'n maanloon in te leveren,
nee.. kom er zo goed als nooit...
 
Volgende keer misschien ook even L'Oreal mailen hoe je, je haar moet wassen was dit niet nodig geweest.

aub niet op reageren als sarcasme u vreemd is
 
Och, ik vind het wel eens geinig niet alleen gemekker over een motorboer te horen, maar ook eens iets goeds.
 
Wat voor een autist ben je dan om een motorzaak te moeten bellen omdat je niet weet hoe je de binnenkant van je helm moet wassen___!! :') :')

En dan zoiets simpels ook nog service vinden _O-
 
Volgende keer misschien ook even L'Oreal mailen hoe je, je haar moet wassen was dit niet nodig geweest.

aub niet op reageren als sarcasme u vreemd is


Wist naar alle eerlijkheid niet of die binnenvoering er wel uit kon.
( zonder de zooi te slopen )
Vooral omdat die helm "luchtbalgjes" heeft, toch lullig als dat niet gemaakt blijkt
te zijn om uit elkaar te halen :)


Máár... moet inderdaad nog wel eens Durex via skype vragen of ze eens op de webcam kunnen laten zien hoe ik zo'n strontrubber fatsoenlijk om m'n stokkie krijg

:+
 
Laatst bewerkt:
Zeeuws-Vlaanderen. De naam zegt het al, meer een Vlaming dan een Zeeuw. Dus..... Reservebelg. ;)
 
Laatst bewerkt:
Daar is Motoport wel goed in, eenvoudige dingen uitleggen zoals in dit geval
de binnenvoering van een helm schoonmaken. Andere zaken die betrekking hebben
op de motor wordt al een stuk lastiger.
 
~
Daar is Motoport wel goed in, eenvoudige dingen uitleggen zoals in dit geval
de binnenvoering van een helm schoonmaken. Andere zaken die betrekking hebben
op de motor wordt al een stuk lastiger.~


Uhh, hoe slim ben jezelf dan wel niet dat je iets uitgelegd wilt hebben :P _O- :+ :+ :+ :+
 
ben zelf ook best van het 'probeer het eerst zelf maar even' , maar wel lullig als je de zooi dan kapoets trekt.

+1 voor de zelfkennis en leuk verhaal.
 
Daar is Motoport wel goed in, eenvoudige dingen uitleggen zoals in dit geval
de binnenvoering van een helm schoonmaken. Andere zaken die betrekking hebben
op de motor wordt al een stuk lastiger.

Ik heb nooit een motor bij een Motoportvestiging gekocht, maar daar hoor ik inderdaad wel mindere verhalen over. Maar als het over kleding gaat dan ben ik eigenlijk alleen maar enthousiast over Motoport, zowel hun assortiment als het advies dat er wordt gegeven. Ooit een keer een helm zelf uitgezocht omdat het druk was in de winkel. Toch werd er nog even op gestaan dat ook de verkoopster zou controleren of de helm de goede maat had. Bij de meeste winkels is het pinnen en wegwezen in zo'n geval.
 
waarom maken we eigenlijk niet een "Centraal goede ervaringen met..." topic
 
Máár... moet inderdaad nog wel eens Durex via skype vragen of ze eens op de webcam kunnen laten zien hoe ik zo'n strontrubber fatsoenlijk om m'n stokkie krijg

:+

Dan krijg je dezelfde reactie als Stefan666: Het is beter als u gewoon trekt.
 
Wat voor een autist ben je dan om een motorzaak te moeten bellen omdat je niet weet hoe je de binnenkant van je helm moet wassen___!! :') :')

En dan zoiets simpels ook nog service vinden _O-

wat voor een analfabeet ben je als je niet eens kan lezen wat er geschreven staat!! :') :') :W

TS heeft de motorzaak een mailtje gestuurd met de vraag, en de desbetreffende motorzaak had ook gewoon het mailtje kunnen negeren.
In plaats daarvan hebben ze in het klantenbestand het telefoonnummer opgezocht en TS even gebeld.

Als je het mij vraagt zeer netjes van de motorzaak dat ze die moeite even hebben genomen :}
 
wat voor een analfabeet ben je als je niet eens kan lezen wat er geschreven staat!! :') :') :W

TS heeft de motorzaak een mailtje gestuurd met de vraag, en de desbetreffende motorzaak had ook gewoon het mailtje kunnen negeren.
In plaats daarvan hebben ze in het klantenbestand het telefoonnummer opgezocht en TS even gebeld.

Als je het mij vraagt zeer netjes van de motorzaak dat ze die moeite even hebben genomen :}

Hai joep, hoe bevalt de nieuwe functie als moraalridder? :)

Oh wacht laat maar.. Ik moet even mijn moeder MAILEN hoe ik een eitje moet bakken.
 
Wat voor een autist ben je dan om een motorzaak te moeten bellen omdat je niet weet hoe je de binnenkant van je helm moet wassen___!! :') :')

En dan zoiets simpels ook nog service vinden _O-

Wat heeft dit met autisme te maken?
Let op dat je mensen ook kan kwetsen met dit soort opmerkingen !
 
wat voor een analfabeet ben je als je niet eens kan lezen wat er geschreven staat!! :') :') :W

TS heeft de motorzaak een mailtje gestuurd met de vraag, en de desbetreffende motorzaak had ook gewoon het mailtje kunnen negeren.
In plaats daarvan hebben ze in het klantenbestand het telefoonnummer opgezocht en TS even gebeld.

Als je het mij vraagt zeer netjes van de motorzaak dat ze die moeite even hebben genomen :}
:Y :Y
Inderdaad het nemen van de moeite om een mail te beantwoorden met een telefoontje mag je tegenwoordig best een service noemen.
Sommigen zijn nog te lui om het mailtje met een mailtje te beantwoorden. :')
Xavier89 ga terug naar zandbak :r
 
Bagger, slecht, afgezet en motor doet sinds dien erg rot.
Kreeg een rekening van €667 voor een grote beurt, reed eerste 2-300 km lekker en toen begon het gezeik met lampjes, nu heb ik ook gezeik met mijn FI lampje, 1 cill flikkerd uit.
Heeft alle beurten gehad.
Was niks mis mee.
Baal ervan......
Nooit meer motoport goes voor mij

Wel ben ik heeeeeel tevreden met de boven verdieping (kleding)
 
Terug
Bovenaan Onderaan