mijn excuses

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr.m17

MF'er
9 sep 2009
135
0
Zoetermeer
Aan de groep/meeting motorrijders in Zoetermeer op de Europaweg vlak voor de tunnel richting denhaag om 13.40?
ik haalde een beetje aso in :$ sorryy :j

was wel te herkennen denk ik..rood/zwarte suzuki gsf600n

btw wat voor meeting was dat ik kan em nergens terug vinden hier? zag wel paar MF-stickers..helaas had ik een andere doel van bestemming.

nogmaals mijn excuses was niet echt netjes van mij :W
 
Dat waren wij....rechts inhalen en snelheid overtreden okee, maar waarom middelvinger naar rijder op BMW R1150R? Zijn toch allemaal motorrijders en drie van ons hadden een MF kentekensticker...
 
uhh rechts inhalen ja, snelheid overtreden nee hooguit 5km te snel ofso...ben niet gek als jullie onder begeleiding van politie rijden en middelvinger??????? had alle tijd handen aan het stuur dus...en inderdaad je zegt het zelf waarom zou ik een middelvinger opsteken dus volgens mij zag je iets niet goed..
 
was jij dat
full
 
Dat waren wij....rechts inhalen en snelheid overtreden okee, maar waarom middelvinger naar rijder op BMW R1150R? Zijn toch allemaal motorrijders en drie van ons hadden een MF kentekensticker...
Misschien gebeurde er wat? Of reed de bmw rijder (logisch) Niet snel genoeg :+





De kentekensticker mag niet uitmaken :P














Gaat achter over zitten op zijn werk en pakt er vast wat koekjes en een fles drinken bij *O*



RELLUH!
 
uhh rechts inhalen ja, snelheid overtreden nee hooguit 5km te snel ofso...ben niet gek als jullie onder begeleiding van politie rijden en middelvinger??????? had alle tijd handen aan het stuur dus...en inderdaad je zegt het zelf waarom zou ik een middelvinger opsteken dus volgens mij zag je iets niet goed..
Ooooooh, als het niet je vinger was, wat was het dan? ;) :+

Nu snap ik wat hij bedoelt met middelste vinger!
 
Laatst bewerkt:
uhh rechts inhalen ja, snelheid overtreden nee hooguit 5km te snel ofso...ben niet gek als jullie onder begeleiding van politie rijden en middelvinger??????? had alle tijd handen aan het stuur dus...en inderdaad je zegt het zelf waarom zou ik een middelvinger opsteken dus volgens mij zag je iets niet goed..

Haha, jij hebt ballen. Het rechts inhalen van een colonne motoren die ook nog eens begeleiding hebben van motoragenten? :P
 
uhh rechts inhalen ja, snelheid overtreden nee hooguit 5km te snel ofso...ben niet gek als jullie onder begeleiding van politie rijden en middelvinger??????? had alle tijd handen aan het stuur dus...en inderdaad je zegt het zelf waarom zou ik een middelvinger opsteken dus volgens mij zag je iets niet goed..


Dan had je ook wel wat achter je aan gehad denk ik bij rechts inhalen?


Zal dus wel niet zo erg zijn geweest als het er nu staat :}
 
uhh rechts inhalen ja, snelheid overtreden nee hooguit 5km te snel ofso...ben niet gek als jullie onder begeleiding van politie rijden en middelvinger??????? had alle tijd handen aan het stuur dus...en inderdaad je zegt het zelf waarom zou ik een middelvinger opsteken dus volgens mij zag je iets niet goed..

Wij reden al 25 te hard... ;) dus het was iets meer.

Betreffende de middelvinger, onafhankelijk van elkaar zagen we allemaal hetzelfde internationale gebaar.

Het zal de kramp in je vinger zijn geweest. Hard rijden geeft ook veel stress :')
De agenten waren niet moeilijk, zagen ook je schigtige blik achterom toen je de begeleiding in de gaten had. Dat heeft je gered. :)
 
Laatst bewerkt:
Wij reden al 25 te hard... ;) dus het was iets meer.

Betreffende de middelvinger, onafhankelijk van elkaar zagen we allemaal hetzelfde internationale gebaar.

Het zal de kramp in je vinger zijn geweest. Hard rijden geeft ook veel stress :')
Maar nou hebben we nog de gevraagde reden niet?

En onder [politiebegeleiding , werden jullie allemaal afgevoerd omdat jullie 25 te hard reden? :')
 
Wij reden al 25 te hard... ;) dus het was iets meer.

Betreffende de middelvinger, onafhankelijk van elkaar zagen we allemaal hetzelfde internationale gebaar.

Het zal de kramp in je vinger zijn geweest. Hard rijden geeft ook veel stress :')

heb jij wel de juiste persoon in beeld ? ik weeet zelf het best of ik mn middelvinger heb opgestoken ofniet.. dan kan je mij zeker ook vertelle op welke moment ik dat heb gedaan en waar die bmw rijder toen reed ?
 
Oh ja het is alweer vrijdag natuurlijk _O-


Bij deze wil ik ook mijn excuses maken aan iedereen die ik rechts heb ingehaald op de a1 en a10 ring noord. En uiteraard aan de hulpverleners , motoragent mensen van de sleepdienst en mensen die hun auto's in elkaar wouden vouwen middenin de coentunnel op de linkerbaan voor het concert uit mijn uitlaat *D
 
heb jij wel de juiste persoon in beeld ? ik weeet zelf het best of ik mn middelvinger heb opgestoken ofniet.. dan kan je mij zeker ook vertelle op welke moment ik dat heb gedaan en waar die bmw rijder toen reed ?
Grappig, door het aanmaken van dit topic heb je het alleen maar erger gemaakt :+ *D
 
heb jij wel de juiste persoon in beeld ? ik weeet zelf het best of ik mn middelvinger heb opgestoken ofniet.. dan kan je mij zeker ook vertelle op welke moment ik dat heb gedaan en waar die bmw rijder toen reed ?
Dat deed je toen je die bmw rijder net voorbij was.....
Ow ennuh, volgende keer wel richting aangeven bij het wisselen van rijbaan. B|
 
ja hallo als er mensen van alles gaan lopen roepen van middelvinger...terwijl ik er niks van weet.

Haha, een kortstondig geheugenverlies. Dat gebeurt bij meer daders... ;)

Maar om op je eerdere vraag antwoord te geven: De BMW ging naar rechts vanwege jouw nadering. Je uitlaat was goed te horen. Hij had jouw inhaalactie links verwacht dus bijna raak. Daar schrok ook jij van. :Y
 
Haha, een kortstondig geheugenverlies. Dat gebeurt bij meer daders... ;)

Maar om op je eerdere vraag antwoord te geven: De BMW ging naar rechts vanwege jouw nadering. Je uitlaat was goed te horen. Hij had jouw inhaalactie links verwacht dus bijna raak. Daar schrok ook jij van. :Y
Dan heeft de BMW-rijder ook niet goed gespiegeld 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan