mijn excuses

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, een kortstondig geheugenverlies. Dat gebeurt bij meer daders... ;)

Maar om op je eerdere vraag antwoord te geven: De BMW ging naar rechts vanwege jouw nadering. Je uitlaat was goed te horen. Hij had jouw inhaalactie links verwacht dus bijna raak. Daar schrok ook jij van. :Y

hmm ja wat jij wil...

ik kan me niet in deze actie terug herkennen
ik reed namelijk voor het stoplicht al de hele tijd rechts
en ongeveer op deze hoogte ben ik naar links gegaan met/of zonder knipper weet niet meer maar ik zag wel een gaatje vrij vervolgens heb ik de voorrijder met zijspan ook ingehaald en ben 70/75 gaan rijden vervolgens zag ik iemand met bijrijdster en camera mij voorbij gaan met een snelheid wat echt geen 70 was..
full
 
ik zag een paar bijrijders een camera in hun hadden hebben neem ook aan dat ze aan het filmen waren ik zeg roep de beelden er maar bij!
 
Word steeds leuker _O- :')

Peter R. de Frits al gebeld voor een reconstructie en natuurlijk onderkoffer motor met Patrick erbij?

Krijgt ie straks weer een Emmie :+
 
Dat was inderdaad ook geen handige actie maar dat was de geirriteerde echtgenoot van de bmw rijder die bijna zijn meiske op haar plaat zag gaan.
 
Dat is toch gwn geniaal om forumgenoten aso in te halen?
zie geen reden voor excuses hoor ;)
Juist forumgenoten moeten tegen een inhaalactietje kunnen onderling vind ik. Juist als ik een mf'er tegenkom is het sporten leuker. :) Helaas kom ik ze nooit tegen :')
 
forumgenoten of niet.. als ik je rechts met een wheelie wil inhalen doe ik dat gewoon.
ik zie het probleem niet. misschien verwachtten jullie hem niet van rechts maar ja, hij neemt ook nog eens de moeite om zn excuses aan te bieden en nog steeds zitten er n paar huilebalken bij..

pff, nog 1 uur en weeeeeeeeeeeeeeeeekend!!!!
 
jaaa dacht laat ik toch maar even vriendelijk doen....
en rechts inhalen kan je ook van je lijstje schrappe zie blokmarkering
 
hmm ja wat jij wil...

ik kan me niet in deze actie terug herkennen
ik reed namelijk voor het stoplicht al de hele tijd rechts
en ongeveer op deze hoogte ben ik naar links gegaan met/of zonder knipper weet niet meer maar ik zag wel een gaatje vrij vervolgens heb ik de voorrijder met zijspan ook ingehaald en ben 70/75 gaan rijden vervolgens zag ik iemand met bijrijdster en camera mij voorbij gaan met een snelheid wat echt geen 70 was..
[afbeelding]
eerst je excuses aanbieden en nou weer terugkrabbelen, lekker ben jij
 
Wij reden al 25 te hard... ;) dus het was iets meer.

Betreffende de middelvinger, onafhankelijk van elkaar zagen we allemaal hetzelfde internationale gebaar.

Het zal de kramp in je vinger zijn geweest. Hard rijden geeft ook veel stress :')
De agenten waren niet moeilijk, zagen ook je schigtige blik achterom toen je de begeleiding in de gaten had. Dat heeft je gered. :)


En welke vinger was het precies?

ei8oci.jpg
 
forumgenoten of niet.. als ik je rechts met een wheelie wil inhalen doe ik dat gewoon.
ik zie het probleem niet. misschien verwachtten jullie hem niet van rechts maar ja, hij neemt ook nog eens de moeite om zn excuses aan te bieden en nog steeds zitten er n paar huilebalken bij..

pff, nog 1 uur en weeeeeeeeeeeeeeeeekend!!!!

Jjij bent zeker net zo dodelijk als je nickname :?
 
Dat was inderdaad ook geen handige actie maar dat was de geirriteerde echtgenoot van de bmw rijder die bijna zijn meiske op haar plaat zag gaan.
In het verkeer moet je niet verwachten wat iemand doet maar het weten/waarnemen. Ze verwachte links ingehaald te worden maar daadwerkelijk gebeurde dat rechts.

Oftewel ze week uit naar rechts zonder daadwerkelijk te weten of er ruimte voor was. Als ze had gespiegeld had ze geweten dat ze over rechts werd ingehaald en dus positie had kunnen houden.



Vraagje: Heeft ze dit probleem ook bij op en afritten en in en uitvoegstroken?
 
Dat was inderdaad ook geen handige actie maar dat was de geirriteerde echtgenoot van de bmw rijder die bijna zijn meiske op haar plaat zag gaan.


haha zat ruimte genoeg tussen joh.. ik heb niet voor niets eerst naar links gekeken verwacht het onverwachte toch..
 
@Grandia ik krabbel niet terug,maar je moet niet met dingen komen die niet zijn gebeurd dan ga ik wel krabbele
 
Dus resumerend, je biedt je excuses aan omdat je niet je middelvinger omhoog stak en je legaal rechts inhaalde... :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan