mijn excuses

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus resumerend, je biedt je excuses aan omdat je niet je middelvinger omhoog stak en je legaal rechts inhaalde... :?
Nee omdat hij in de veronderstelling was dat hij illegaal rechts inhaalde.

En het nogal aso vond dat hij een hele groep rechts inhaalde

Achteraf de situatie bekijkend bleek dat zijn actie gewoon rechtsgeldig was maar jullie erover janken dat hij wel/niet zijn middelvinger opstak.


Daarbij wat was nou de reden dat jullie onder politiebegeleiding reden?
 
ik heb de hele rit naar niemand gezwaaid en dan kom jij weer met je middelvinger. nou wil ik wel eens weten hoe uitbundig was die vinger? recht in de lucht ? of naar gezicht toe? want ik weeet 100000% zeker dat ik geeen van beide heb gedaan! ik heb er geen reden toe en zo'n rijder ben ik niet! waarom denk je dat ik hier mijn excuus aanbiedt. ik vondt het juist hartstikke gaaf om een groep motorrijders te zien rijden aangezien ik nog beginner ben

nee eigenlijk meer met het idee dat ik er zo tussen kwam en ja ook wel legaal rechts inhaalde ipv gewoon achteraansluiten.
 
Nee omdat hij in de veronderstelling was dat hij illegaal rechts inhaalde.

En het nogal aso vond dat hij een hele groep rechts inhaalde

Achteraf de situatie bekijkend bleek dat zijn actie gewoon rechtsgeldig was maar jullie erover janken dat hij wel/niet zijn middelvinger opstak.


Daarbij wat was nou de reden dat jullie onder politiebegeleiding reden?

jij begrijpt em!
 
ik heb de hele rit naar niemand gezwaaid en dan kom jij weer met je middelvinger. nou wil ik wel eens weten hoe uitbundig was die vinger? recht in de lucht ? of naar gezicht toe? want ik weeet 100000% zeker dat ik geeen van beide heb gedaan! ik heb er geen reden toe en zo'n rijder ben ik niet! waarom denk je dat ik hier mijn excuus aanbiedt. ik vondt het juist hartstikke gaaf om een groep motorrijders te zien rijden aangezien ik nog beginner ben

nee eigenlijk meer met het idee dat ik er zo tussen kwam en ja ook wel legaal rechts inhaalde ipv gewoon achteraansluiten.
gij bent een schavuit......crimineel.....aso.....

met een wheelie in halen en dan ook je middelvinger opsteken? FOEI!!!!



:+ :+ :+
 
ik heb de hele rit naar niemand gezwaaid en dan kom jij weer met je middelvinger. nou wil ik wel eens weten hoe uitbundig was die vinger? recht in de lucht ? of naar gezicht toe? want ik weeet 100000% zeker dat ik geeen van beide heb gedaan! ik heb er geen reden toe en zo'n rijder ben ik niet! waarom denk je dat ik hier mijn excuus aanbiedt. ik vondt het juist hartstikke gaaf om een groep motorrijders te zien rijden aangezien ik nog beginner ben

nee eigenlijk meer met het idee dat ik er zo tussen kwam en ja ook wel legaal rechts inhaalde ipv gewoon achteraansluiten.

Joh, laat lekker gaan...

het is allemaal goed gegaan en je hebt je excuses aangeboden, next

:W
 
Och, gezien je leeftijd en rijervaring zal het i.p.v. asociaal (een bewuste keuze onder volledige controle) eerder onbezonnen en roekeloos haantjesgedrag (onbewust en ongecontroleerd) zijn geweest. :+
ook nooit jong geweest zeker?

Was meteen volwassen toen je 18 was..... :+
 
Laatst bewerkt:
ik heb gedaan wat ik moest doen misschien overbodig maar toch. accepteer je het, accepteer je het niet. iedereen leeft nog en op naar het volgende ritje. ongeacht je keuze FIJN WEEKEND!
 
ik heb gedaan wat ik moest doen misschien overbodig maar toch. accepteer je het, accepteer je het niet. iedereen leeft nog en op naar het volgende ritje. ongeacht je keuze FIJN WEEKEND!

Sorry kerel, was een geintje. Ik wilde ook een duit in het zakje doen in jouw vrijdag topic.
Mijn excuses aan jou!

Zal ik er een apart topic voor openen? Jij ook goed weekend. :)
 
dat is je goed gelukt vriend! :P

dankje dankje! moge er vele zonneschijne stralen dit weekend :)

wat mij betreft slotje voor deze vrijdag-topic?
 
Laatst bewerkt:
Als TS rechts heeft ingehaald, maakt dat bij deze blokmarkering op het plaatje niet uit.
De BMW rijder verwachtte namelijk dat hij links zou inhalen, wat dus betekend dat de begeleide motorstoet op de middelste baan reed.

TS is dan hoe dan ook fout, want als hij links zou inhalen moet hij die weg ook vervolgen en is het geen inalen meer maar voorsorteren.
Als TS rechts inhaalde mocht het ook niet.
So Big deal, fout is fout.
 
Als TS rechts heeft ingehaald, maakt dat bij deze blokmarkering op het plaatje niet uit.
De BMW rijder verwachtte namelijk dat hij links zou inhalen, wat dus betekend dat de begeleide motorstoet op de middelste baan reed.

TS is dan hoe dan ook fout, want als hij links zou inhalen moet hij die weg ook vervolgen en is het geen inalen meer maar voorsorteren.
Als TS rechts inhaalde mocht het ook niet.
So Big deal, fout is fout.
En dat is dus ook de reden dat TS in eerste instantie zijn excuses aanbied. Alleen zoals ik het lees in TS zijn reactie van de blokmarkering reed de stoet dus links op de baan de tunnel in. Dat zou betekenen dat het inhalen geoorloofd was en de BMW rijdsters al helemaal fout zat in haar gedachtegang dat TS links in zou halen :]
 
forumgenoten of niet.. als ik je rechts met een wheelie wil inhalen doe ik dat gewoon.
ik zie het probleem niet. misschien verwachtten jullie hem niet van rechts maar ja, hij neemt ook nog eens de moeite om zn excuses aan te bieden en nog steeds zitten er n paar huilebalken bij..

pff, nog 1 uur en weeeeeeeeeeeeeeeeekend!!!!

Psies, en als iemand mij zo in wil halen maak ik er juist de sport van om precies dan weer naar rechts te gaan.
Maakt mij niet uit, alles is goed verzekerd incl. mijzelf.
Diegene die ik hiermee onderuit rij mag ook goed verzekerd zijn om zijn brokstukjes weer om te toveren in een complete motorfiets. :]
 
Je hebt een doel of een bestemming, maar geen doel van bestemming. Geen idee waar TS heen wil(de), dus.
 
nee, da's deze
full
 
leuk dat hij toch zijn excuus hier aanbied????
is een teken dat het hem niet lekker zat of hij nou fout was of niet...........

leven is te kort om NOG langer je druk hier over te maken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan