mijn fiets gejat 16-06-'04 tussen 20:45Hen 21:15

Status
Niet open voor verdere reacties.

remko_75

Rookie
17 jun 2004
8
0
den haag
mijn mooie blade is zojuist gestolen tussen 21:00H en 22:15H bij mij voor de deur
assendelftstraat 46 den haag kunnen jullie ook mee kijken en mij michien kontakten remko_75@wanadoo.nl of 06-21675929
dit alles vond plaats op 16-06-'04
bij voorbaad dank

remko :devil :( :angry:

honda cbr 900 RR sc 33
zwart met geele schichten
kenteken md-zf-73
zwart ruitje verhoogd
 
en weer een motor gejat in den haag....

het wordt HOOG TIJD dat we in een bestelbusje gaan zitten wachten.
ik doe mee B|
 
full
 
Hhehee kunnen ze beter een dubbeldekker bus nemen, neem ik ook me motor maatjes mee }) maar staat wel opvallend 6 dubbeldekker bussen, in een woonwijk rondom een motor :P
 
he, gadverdamme, de mijne is ook net gejat, ik weet hoe je je voelt....met geen pen te beschrijven, sterkte ermee!
 
Hhehee kunnen ze beter een dubbeldekker bus nemen, neem ik ook me motor maatjes mee }) maar staat wel opvallend 6 dubbeldekker bussen, in een woonwijk rondom een motor :P


- 1 '04 r1, om een voorbeeld te nemen
- 1 bestelbusje. kangoo is ook goed
- 5 mensen
- 4 honkbalknuppels
- 1 camera

O-)
 
Hmmz in een volkswagen kever passen er 30, zo iets had ik op tv gezien, maar ja 5 is ook goed als ik er maar 1 mag zijn zijn van die 5 ;)
Honkbal knuppels? nee man dan is de lol er zo af B| gewoon met de vuist, en me kisten, daar moet het toch ook mee lukken?

moeten we echt een keer doen! wie stelt zijn bike ter beschikking? de mijne willen ze nu echt niet jatten, heb gisteren total down gehad, moet em eerst nog fixen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan