Mijn fiets... :]

Rico36

Custom Black BMW R1250GS Exclusive 2019
30 okt 2004
35
0
Schoonebeek
Instagram
Hier een fototje van mijn GSX-R 750... Het is m'n eerste motor, heb 'm nu een klein half jaartje en ik moet zeggen dat ie me goed bevalt. 8-)

Bijlage: R0011072.jpg
 
Ehm... :? Ik dacht dat de foto zo wel onder de text zou komen te staan... |(
Sorry, ben net nieuw hier :9 Voor de foto zie dus attachment...
 
Zo kan het ook ;)

full


mooie fiets :9

volgende keer even [imgatt] in je post typen :)
 
Toffe fiets! Maar euh... echt als een brik ziet er absoluut niet uit naar mijn mening *D

Veel mooie :] kilometers

klein vraagje trouwens:
Ben zelf ook enigsinds naar zo'n fiets en nu vraag ik me af of de uitlaat ook een scherpere hoek omhoog kan krijgen?!
Is daar een simpele oplossing voor?!
 
Toffe fiets! Maar euh... echt als een brik ziet er absoluut niet uit naar mijn mening *D

Veel mooie :] kilometers

klein vraagje trouwens:
Ben zelf ook enigsinds naar zo'n fiets en nu vraag ik me af of de uitlaat ook een scherpere hoek omhoog kan krijgen?!
Is daar een simpele oplossing voor?!

www.zrg-exhaust.tk

Voor mijn motor zou het 90 euro zijn voor een ander tussenstuk, plus 20 euro voor een ander ophangsteuntje zonder voetsteun.
 
www.zrg-exhaust.tk

Voor mijn motor zou het 90 euro zijn voor een ander tussenstuk, plus 20 euro voor een ander ophangsteuntje zonder voetsteun.


Het is dus wel mogelijk met een ander tussenstuk.... hmmm dan word het intressant. Moet maar eens hard aan het sparen B| Maar eerst dat papiertje maar eens als ik een beetje weer op de been ben '(
Maar super bedankt voor de tip!
 
Hij ziet er (gelukkig) idd niet uit als een brik, maar is desondanks toch al weer bijna 13 jaar oud (hij is van april '92)! ;) Maar hij had misshien ook wel in de categorie Sport kunnen staan. :)
 
Gaat zo'n ding nog een beetje de bocht door... ik bedoel kan je het een beetje vergelijk met een ZXR 750 van die tijd?
 
Ik moest eerst nog ff wennen omdat ik in de 4 jaar dat ik m'n roze briefje heb nog niet zo veel rijervearing op had kunnen doen. Maar ik moet zeggen dat ik 'm steeds beter en makkelijker een mooi bochtje in kan gooien! :9 Kwam laatst op na een uitvoegstrook in een bocht met het stepje aan de grond zonder dat ik het zelf eigenlijk in de gaten had. :P
 
Toffe fiets! Maar euh... echt als een brik ziet er absoluut niet uit naar mijn mening *D

Veel mooie :] kilometers

klein vraagje trouwens:
Ben zelf ook enigsinds naar zo'n fiets en nu vraag ik me af of de uitlaat ook een scherpere hoek omhoog kan krijgen?!
Is daar een simpele oplossing voor?!
Misschien is het onder al dat plastic wel een cb250je ofzo :)
Leuk speelgoed, mij te modern :z
Veel hele km's toegewenst!
 
Hmm... heb van dit type laatst een ontzettend mooie streetfighter gezien.
Ik zou zeggen: kuip d'r af (wel netjes bewaren) grote koplamp erop en een heel ander kontje. Nadat je de uitlaat omhoog hebt gezet natuurlijk.

:9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan