mijn fireblade

23 jan 2002
28
0
haarlem
ik heb een keer op een 93 blade gereden van een kennis vond ik echt kicke ging zelfs nog in zijn derde omhoog heb sinds 10 maanden een 99 blade is heel snel maar hij gaat alleen maar in zijn 1 omhoog omdat het vermogen is afgevlakt en een andere giering heeft gekregen maar ik wil wat extremer dus heb een 15 tands een tandje kleiner dus besteld mijn vraag heeft er iemand ervaring hiermee zo ja laat het me even weten bvd tot gauw
 
Niet vergeten in je popst: punten, komma\'s, paar keer enter rammen enzo.. handig om te lezen.
Jammer genoeg geen ervaring met gearing enzo
 
Op vrijdag 25 januari 2002 13:58 schreef poohbeer het volgende:
Niet vergeten in je post: punten, komma\'s, paar keer enter rammen enzo.. handig om te lezen.
Jammer genoeg geen ervaring met gearing enzo

Hier en daar wat hoofdletters aan het begin van een nieuwe zin zou ik ook niet verkeerd vinden. Damn...
 
echsnellemannengebruikenookgeenspatiesmeerhadjedatnognietgehoordofzomaarjaookgeenadviesoverjemotor!
 
Wouw, die laatste twee posts hadden echt leestekens ;)

Maar ff serieus: het leest een stuk makkelijker als je hier en daar wat interpunctie gebruikt.

Ook een alinea\'tje hier en daar doet de duidelijk van je boodschap wonderen en daar gaat het natuurlijk om.

Uiteindelijk snappen we allemaal wel dat je blij bent met je Blade, maar als we moeite moeten doen om e.e.a. te lezen gaat de lol er snel vanaf.
 
Wouw, die laatste twee posts hadden echt leestekens ;)

Maar ff serieus: het leest een stuk makkelijker als je hier en daar wat interpunctie gebruikt.

Ook een alinea\'tje hier en daar doet de duidelijk van je boodschap wonderen en daar gaat het natuurlijk om.
Uiteindelijk snappen we allemaal wel dat je blij bent met je Blade, maar als we moeite moeten doen om e.e.a. te lezen gaat de lol er snel vanaf.

Dit is tenminste duidelijk(heid?)
:+
 
ik heb vadaag het bericht gehad dat m\"n tandwiel binnen is,dus als het weer het toelaat dan ga ik hem testen,ik ben benieuwd!? ik laat het jullie weten wanneer ik gebeukd heb.toedeloe
 
Terug
Bovenaan Onderaan