mijn gs wordt morgen weer gemaakt

11 jun 2006
208
0
zo heb woensdag een afspraak gemaakt bij john vd bunt me gs moet nodig worden gemaakt.
wat gaat er gebeuren 2 nieuwe banden en 2 nieuwe rem blokjes en een kleine beurt hopelijk is et olie verbruik dan over. en dit voor de prijs van 340 euro.,
 
Zo lang je maar bij blijft vullen kun je prima met olieverbruik rijden hoor!

Mag alleen hopen dat je het wel naar Assen red zonder bij te vullen... ;)
 
Ik had laatst ook last van een verhoogd olieverbruik.
Met nieuwe banden en remblokjes was het helemaal over!!! *O* *O* *O*
 
Zo lang je maar bij blijft vullen kun je prima met olieverbruik rijden hoor!

Mag alleen hopen dat je het wel naar Assen red zonder bij te vullen... ;)
nou zo erg is het nou ook weer niet. maar moet het wel in de gaten houden. toen ik hem net had zat er ook geen drupel meer in. is dat de rijschool houder keek anders had ik een probleem.
 
mijn gs verbuikte afgelopen 3 maanden 1 liter olie (castrol superbike oil) is dat veel of niet? heb er na die drie maanden nu weer 400 ml erin gegooid.

maja ben er wel mee op me werk(amsterdam) gekomen vandaag *O* eerste keer :]
 
mijn gs verbuikte afgelopen 3 maanden 1 liter olie (castrol superbike oil) is dat veel of niet? heb er na die drie maanden nu weer 400 ml erin gegooid.

maja ben er wel mee op me werk(amsterdam) gekomen vandaag *O* eerste keer :]
Ik zou geen volsyntheet in de gs gooien, de kans dat die dan meer olie verbruikt is zeker aanwezig.
De GS heeft helemaal geen volsyntheet nodig, ik gooide destijds in die van mij gewoon half syntheet.
Normaal warmrijden en dan kan dat ding veel hebben hoor.
Olieverbruik was nihil, en fiets was toen al 12 jaar oud :Y
 
Ik zou geen volsyntheet in de gs gooien, de kans dat die dan meer olie verbruikt is zeker aanwezig.
De GS heeft helemaal geen volsyntheet nodig, ik gooide destijds in die van mij gewoon half syntheet.
Normaal warmrijden en dan kan dat ding veel hebben hoor.
Olieverbruik was nihil, en fiets was toen al 12 jaar oud :Y
die van mij komt uit 91
 
Door de meeste motorfietsfabrikanten wordt een olieverbruik van 1 op 1000 nog als acceptabel beschouwd. Als een oude gs500 minder verbruikt is hij gewoon in orde.
 
En mocht je gaan zoeken naar het olieverbruik, klepseals/zuigerveren doorgaans.
Vervangen ze die dan niet standaard bij een kleine beurt dan? :X


Met een beetje geluk stellen ze de carburateurs synchroon, mocht ie wat onregelmatig lopen. Misschien olie en oliefilter vervangen? Nieuwe bougies en luchtfilter? Wat is tegenwoordig eigenlijk een kleine beurt? :?
 
mijn gs verbuikte afgelopen 3 maanden 1 liter olie (castrol superbike oil) is dat veel of niet? heb er na die drie maanden nu weer 400 ml erin gegooid.

maja ben er wel mee op me werk(amsterdam) gekomen vandaag *O* eerste keer :]

Niet veel wanneer je elke dag 400 km. rijdt *O* *O*

Wel veel wanneer je net vandaag voor de eerste keer naar Amsterdam bent geweest (maakt wel uit waar je vandaan kwam, natuurlijk) :+ :+
 
Ik zou geen volsyntheet in de gs gooien, de kans dat die dan meer olie verbruikt is zeker aanwezig.
De GS heeft helemaal geen volsyntheet nodig, ik gooide destijds in die van mij gewoon half syntheet.
Normaal warmrijden en dan kan dat ding veel hebben hoor.
Olieverbruik was nihil, en fiets was toen al 12 jaar oud :Y

mijn gs heeft ook geen olieverbruik (hoewel dat de andere beweren dat ik hem aan het kapotrijden ben)
 
zo ik heb een tijdje niet gereageerd slordig van me. ik ben wel een beetje geschroken van de prijs ze zeiden rond de 340 euro. maar het is iets hoger uitgevallen ik was zon 420 euro kwijt. maar ja ik kan er weer een tijdje tegen met 2 nieuwe michelin pilot banden. nieuwe remblokken en een kleine beurt. hij blijft wel olie verbruiken jammer maar helaas. dan maar bij vullen. er ging nog 20 % van de banden af.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan