Mijn GSX-R1000, eerste invoeren daarna pimpen

Fuck me!!!! :} Echt heel erg mooi geworden. Ik vind de kleur echt supervet geworden. De ronde striping op de zijkuipen ook echt heel mooi!!! :9~
Persoonlijk vind ik het zonde van de contrasterende gele R stickers, maar daarom is het ook jouw bike hè en niet de mijne... Je kunt echt trots zijn op het resultaat 8-) Nu alleen nog zorgen dattie start :X *O*
 
bedankt voor de positieve reacties. Ik heb een afspraak met MCR (motorcentrum roosendaal) dat ze donderdag a.s. naar de motor gaan kijken. Ik verwacht dat het niets ernstigs is, aangezien hij het geproberen ook al een aantal malen bijna aan is geslagen.
Het zou mogelijk kunnen zijn dat hij lucht aan blijft zuigenen doordat de brandstofpomp en de rest van het systeem leeg zijn geweest.
 
bedankt voor de positieve reacties. Ik heb een afspraak met MCR (motorcentrum roosendaal) dat ze donderdag a.s. naar de motor gaan kijken. Ik verwacht dat het niets ernstigs is, aangezien hij het geproberen ook al een aantal malen bijna aan is geslagen.
Het zou mogelijk kunnen zijn dat hij lucht aan blijft zuigenen doordat de brandstofpomp en de rest van het systeem leeg zijn geweest.

Ik hoop voor je dat het zoiets kleins is.
Dan kun je daarna lekker rijden. *D
 
't is idd erg stil hier, hopelijk maakt die mooie fiets ondertussen meer lawaai!! ;)
 
Hij doet het idd weer....

Na heel veel zoeken hebben ze kunnen vinden wat er mis was.....
De hellingshoek sensor was niet goed gemonteerd, waardoor hij continu in de beveiliging stond.... -O-

Ik was nog niet tevreden over de kwaliteit van het spuitwerk, dus de zijkuipen zijn weer terug naar de spuiter. Ik hoop dat ze binnenkort weer terug komen zodat dat de soes er weer een beetje uitziet.
Dan kunner er gelijk een paar mooie foto's worden geschoten.
 
Goed om te horen dat het probleem is opgelost!!!

Wat was er mis met de zijkappen?
 
Goed om te horen dat het probleem is opgelost!!!

Wat was er mis met de zijkappen?


Ze waren met blanke lak gespoten terwijl ze op z'n kop hingen :? , hierdoor zijn de horizontale delen niet helemaal goed mee gespoten.

De spuiter dacht dat je dit deel toch niet zou zien -O- . Aangezien ik dit toch niet van plan was ieder jaar te doen, het ik ze maar even terug gebracht om te laten opknappen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan