Motor-maniak
MF'er
Ik zal me eerste eens voorstellen.
Ik ben Hans Kersbergen net afgestudeerd en nu werkzaam als fysiotherapeut. Ik zwerf regelmatig rond op motor-forum, maar ben meer van het lezen als van het vele regeren. Maar... nu toch maar eens een eigen topic geopend.
Vanmorgen vroeg ben ik met mijn pa na Brussel gereden om daar naar een (voor mij dan) nieuwe motor te gaan kijken. Jammer genoeg, echt klote weer om 8:00 in Bels , daarom ook geen proefrit gemaakt (slechte wegen, veel regen en een motor die volgens de verkoper ongeveer 180kp heeft ,..... dacht het niet).
Toch was is gelijk overtuigd dat dit hem moest worden .
Dus de motor achter in een busje mee naar Nederland genomen. Nu alleen de keuring maar eens zien te regelen en uiteraard zorgen dat hij de weg op mag. Maar daar zit nu het probleem.
Er zit een volledig Yoshimura RS-3 systeem onder. Kan misschien iemand mij (tijdelijk) helpen aan een orgineel systeem voor bij de keuring?
Ik ben Hans Kersbergen net afgestudeerd en nu werkzaam als fysiotherapeut. Ik zwerf regelmatig rond op motor-forum, maar ben meer van het lezen als van het vele regeren. Maar... nu toch maar eens een eigen topic geopend.
Vanmorgen vroeg ben ik met mijn pa na Brussel gereden om daar naar een (voor mij dan) nieuwe motor te gaan kijken. Jammer genoeg, echt klote weer om 8:00 in Bels , daarom ook geen proefrit gemaakt (slechte wegen, veel regen en een motor die volgens de verkoper ongeveer 180kp heeft ,..... dacht het niet).
Toch was is gelijk overtuigd dat dit hem moest worden .
Dus de motor achter in een busje mee naar Nederland genomen. Nu alleen de keuring maar eens zien te regelen en uiteraard zorgen dat hij de weg op mag. Maar daar zit nu het probleem.
Er zit een volledig Yoshimura RS-3 systeem onder. Kan misschien iemand mij (tijdelijk) helpen aan een orgineel systeem voor bij de keuring?
Laatst bewerkt: