Mijn GSX-R1000, eerste invoeren daarna pimpen

Motor-maniak

MF'er
22 mei 2004
238
0
---
Ik zal me eerste eens voorstellen.
Ik ben Hans Kersbergen net afgestudeerd en nu werkzaam als fysiotherapeut. Ik zwerf regelmatig rond op motor-forum, maar ben meer van het lezen als van het vele regeren. Maar... nu toch maar eens een eigen topic geopend.

Vanmorgen vroeg ben ik met mijn pa na Brussel gereden om daar naar een (voor mij dan) nieuwe motor te gaan kijken. Jammer genoeg, echt klote weer om 8:00 in Bels B| , daarom ook geen proefrit gemaakt (slechte wegen, veel regen en een motor die volgens de verkoper ongeveer 180kp heeft }) ,..... dacht het niet).
Toch was is gelijk overtuigd dat dit hem moest worden *D *D *D *D .
Dus de motor achter in een busje mee naar Nederland genomen. Nu alleen de keuring maar eens zien te regelen en uiteraard zorgen dat hij de weg op mag. Maar daar zit nu het probleem.
Er zit een volledig Yoshimura RS-3 systeem onder. Kan misschien iemand mij (tijdelijk) helpen aan een orgineel systeem voor bij de keuring?
 
Laatst bewerkt:
nog even een paar foto-tjes bijvoegen....
full
 
Er zit een volledig Yoshimura RS-3 systeem onder. Kan misschien iemand mij (tijdelijk) helpen aan een orgineel systeem voor bij de keuring?
Ik heb in maart mijn Fireblade met volledig Akrapovic Racing Line uitlaat geïmporteerd.
Het enige wat ik gedaan heb is een dB killer gekocht en die er voor de keuring in gedaan.
Geen enkel probleem gehad tijdens de keuring bij de RDW in Zwolle.
 
Net voor het weekend nog even knipperlichten, een reflector voor achter, een kentekenplaathouder en een ander undertrai besteld. Dus hopelijk kunnen we snel gaan klussen :)
Alleen de uitlaat dan nog. De DB-killer van mijn thundercat past er niet in (ovaal gat en ronde DB-killer). En ik geloof ook niet dat zo'n lekker geluidje legaal kan zijn })
Misschien zoek ik als ik niets kan vinden wel even een oude demper op en maak ik die pas op deze bochten....
 
Hé Hans,
Welcome to the suzuki-family :]
Het is inderdaad een heel mooi fietje, je hebt niks te veel gezegd
om jaloers van te worden :Y
En nou maar hopen dat je snel een koper voor de cat hebt!!
 
Laatst bewerkt:
Nu weer het volgende probleem...
Ik heb vandaag bij racing-bikes in Hoogerheide een nieuwe undertrai gekocht met led-achterlichten (foto's volgen nog), maar nu heb ik per ongeluk bij het aansluiten kortsluiting veroorzaakt. Met als gevolg dat de motor nog wel wil starten, maar de verlichten en de cockpit doen niets meer.
Weet iemand toevallig waar de zekering hiervoor te vinden is..... :?
(het zijn niet de zekeringen die naast de rechter luchtinlaat zitten)
 
Mooie motor :}
Ik zie dat die al voorzien is van wat lekkers. Powercommander yoshi enz
Wat wil jij er zelf nog aan gaan doen na de keuring ?
Veel snelle km's toegewenst })
 
he niet originele achterlichten..hoop voor jou met e keur anders kun je veel gezeik hebben nog.

Fragdaddy : je vulde goed aan ja :P
 
Gisteren mijn bestelling van MotoZoom binnen gekregen, zat jammer genoeg maar 1 knipperlicht bij i.p.v. 4 :(
Gelijk maar gebeld en ze komen waarschijnlijk maandag binnen. Tot nu toe heb ik alleen maar goede ervaringen gehad met MotoZoom, dus ik vermoed dat het wel goed komt.

full
 
Gisteren zat mijn bodemplaat er ook onder, dus nu wordt het tijd om de kentenkenplaathouden, de knipperlichten, de nummerplaatverlichting en de reflector te plaatsen.

full
 
Na de bodemplaat verwijderd te hebben en wel 10x gekeken te hebben waar de kentekenplaat moest komen. Was het tijd om deze te monteren en een opening te maken voor de kentekenplaatverlichting.
SHIT!!!! Dremel kapot B| , dan maar met de hand een opening maken.

full
 
En nee, het gat zit niet zo scheef als dat het er op de foto uit lijkt te zien... O-) . Het zit in het echt best netjes als ik het zelf zo mag zeggen :) .
 
Ook maar een kentekenplaatverlichtingsmontagebeugeltje (echt een scrabbelwoord) gemaakt welke ik weer vast heb geklemd onder de beugel waar de kentekenplaathouder mee vast zit.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan