Mijn GSX-R1000 verkocht

GSXR1000

Die hard MF'er
8 feb 2002
262
0
Heerhugowaard
Vandaag is mijn GSX-R1000 verkocht. Ben dus ex-motorrijder. Om te stoppen was een weloverwogen keuze. Het was een optelsom van diverse zaken.

Na ruim, schatting, 250.000 km,( CB400N,CBX550F2,GSXF750,NS400R,Fireblade, 2e Fireblade, TL1000S, R1....en nu de GSX-R1000 ) werd het animo om te rijden steed minder, begon steeds minder te rijden, en het moest steeds mooier weer worden om nog op te stappen.

De snelheids-controlles kwamen me oren uit, na iedere rit, kwam je thuis, en hoopte maar dat het goed was afgelopen, en dat valt niet mee met zo'n GSX-R1000 :) Vorig jaar F 700, - bekeuring....

En de routes hier in NL kan ik wel dromen, het leuke raakt er langzaam van af.

Al met al blijf ik natuurlijk wel motorfan, ik volg de GP en Superbike en zie nog erg graag een GSX-R, YZF of zoiets al wheely-end of knee down voorbij komen :} Zal af en toe dit forum ook nog wel bliven bezoeken om te lezen hoe het een ieder vergaat.. met name Paul Nagels op zijn R1... *D

Wil mijn digitale camera hobby flink gaan uitbreiden, dus daar kan ik al weer een deel van het geld in kwijt... Kan ik leuke foto''s maken van snelle fietsen in volle actie.

Groeten ex-GSX-R1000 Peter.
 
Jammer dat je stopt met het motorrijden '(

En vooral met zulke mooie motoren.. bedoel, GSX-R1000 is toch heel vet dingetje 8-)

Maar leuk voor jou dat je hem hebt verkocht!
Ga je nu autorijden ofzo :?

Edit,
Ik denk dat het toch begint te kriebelen na een tijdje, vooral als je andere motoren gaat fotograferen :) Denk je niet ?
 
En het word een... ZXR400!
"Jacobshoeve, pure evilheid tot in het ventiel"


GEFELICITEERD!!! met het feit dat je een zxr gaat kopen!!


en ook gefeliciteerd met de verkochte gxr!
 
Jammer joh, snap niet dat je uitgekeken op motorrijden kunt zijn, maarja ik rijd nog maar net een jaar.

Succes met je nieuwe hobby.
 
Succes ermee kerel, wees blij dat het een weloverwogen beslissing is en dat je niet bent gedwongen te stoppen om een of andere reden.

Digitale fotografie is een mooie hobby, ik heb sinds gisteren ook een digitale camera en ben van plan een groot deel van de tijd dat ik zonder motor zit er aan te besteden. :)
 
Inderdaad! Suuk6 met je motorloze leventje, en veel plezier met je nieuwe hobby. Post je wel af en toe je piccies, denk dat we wel willen weten of je een beetje progressie maakt :P


Onthoud,

als het weer gaat kriebelen,
je bent zo weer op 2 wielen!

8-)
 
ik kan het me heel goed voorstellen.

Ikzelf rijdt ook lang niet meer wat ik vroeger reed.
Vroeger reed ik 30k per jaar, maar tegenwoordig ben ik blij dat ik 5k per jaar haal.
reden?
1 vrouw
2 werk
3 ducati
4 niet meer leuk in NL.

Maar zolang ik nog kan genieten van onze trips naar het buitenland, zal ik blijven rijden.

Xie je over enkele jaren wel weer een motor kopen. Waarschijnlijk een oud goedkoop ding, want het bloed kruipt toch waar het niet laten kan.
 
Volgens mij is motorrijden nog steeds een levensstijl. We zien je dus vanzelf weer :)

Maar als je coole pics van motoren maakt, post ze hier dan ook ff.

Tot over enige tijd ;)
 
Ik kan me voorstellen dat ik het over een tijdje ook helemaal gehad heb met die controles en elke keer dezelfde weggetjes plus de daarbij behorende frustraties in de vrom van auto's en politie.... :(

Denk zelf dat ik tegen die tijd (als het echt te gek wordt) mijn hobby ga verleggen naar het circuit :9~ .
Nu nog te duur voor me (en ik vermaak me op de openbare weg ook nog prima), maar tegen die tijd een of twee keer per maand een dagje het circuit op lijkt me een aardige optie.... :]
 
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Jammer dat je er mee gestopt bent, maar misschien denk je er over een tijdje wel weer heel anders over
 
I'm with stupid (zonder die lachende smilie dus)
beleidigt.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan