mijn gsxje 600 cc 2004 model

vincenzo

MF'er
7 dec 2003
178
0
dit is een super ding ook als 25kw staat hij wel z'n mannetje.
maar dadelijk vol vermogen dan zal het wel een BEEST zijn met 120 pk!!!!!

Bijlage: ml ng 51.jpg
 
full


kijkt wat beter
 
ik moet tot volgend jaar december rijden met de 25kw kit ,
en dan gaat het beest los de andere computer erin.
en het poetsen valt reuzen mee 1 x in de 2 weken samen met mijn auto .
vind het nie erg om te doen
 
Van die 25kw merk je natuurlijk wel wat maar lang niet zoveel als bij een motor van 200kg en 25kw :)
Kosste dat nou een 25kw-"kit" voor die gsxr :?
 
zo'n set kost ongeveer 1000 eurie's
heb ik gelukkig niet zelf betaald maar suzuki zelf door hun fouten die gemaakt zijn .
 
Zo dat is aardig aan de prijs :? maar dat is, naar wat ik begrepen heb, een compleet andere CDI-unit :)
 
daar waar je met je knieen tegenaan zit komen nu langzaam doffe plekken jha ,
ben aan het kijken voor die doorzichtige folie die je daar kan plakken.komt gewon door het ebruik en je mag zien dat hij gebruikt wordt het is geen showroom model
 
ja heb daar doffe plekken

heb daar ook veel last van vliegen die aan me tank "kleven",waarschijnlijk nadat ze tegen me helm ofzo gevlogen zijn,dan vallen ze daar neer en dan plet ik ze met me dijen B| denk ik he :?
 
Had ook last van doffe plekken, ben een paar keer terug geweest, zat er na 200 km al in, kon het er zelf er niet uitkrijgen, de dealer wel.

Mocht het nu terug komen, wat ik niet denk (rij nu al 6 weken zonder zichtbare stijtage), dan gaat de tank opgestuurd worden naar de importeur.

p.s houd de tank nu wel goed in de was.
 
Had ook last van doffe plekken, ben een paar keer terug geweest, zat er na 200 km al in, kon het er zelf er niet uitkrijgen, de dealer wel.

Mocht het nu terug komen, wat ik niet denk (rij nu al 6 weken zonder zichtbare stijtage), dan gaat de tank opgestuurd worden naar de importeur.

p.s houd de tank nu wel goed in de was.

tjsa, zal ook wel aan et feit liggen dat ik een poetsnerd ben
 
Terug
Bovenaan Onderaan