Mijn Guzzi met zijspan (foto)

*:) *:)


Die foto van de kat op het zijspan kan nog even duren, ze springt er van af als ik de poort open. Heb nu een rol van die zilveren tape klaarliggen en probeer haar straks even op het zijspan vast te plakken voor een foto.

Willen jullie ook een foto van mijn vriendin op de motor? Als ik toch met die tape in de weer ben kan dat in een keer mee.

Graag even nog terug naar Guzzi en zo .... heeft er iemand een klein achterwiel (te koop) liggen dat zo in mijn motor kan ??
En dan die voorvork-platen natuurlijk nog.

:W :W :W
 
Jastul..... dat meen je niet... ga je nu ook al zinnige topic's openen... :? :?




PS: als je een foto van je vriendin maakt hoeft die poes met klitteband er niet bij op hoor O-) :X
 
Jastul..... dat meen je niet... ga je nu ook al zinnige topic's openen... :? :?




PS: als je een foto van je vriendin maakt hoeft die poes met klitteband er niet bij op hoor O-) :X


*:) *:)

Ik ben even in de war :? , welke poes hoeft er nu niet op ?? O-)
Ben hier geloof ik de enige die nog een beetje serieus is :Y

:W *:)
 
*D *D


Neen, dat zou teveel werk worden wat ik zelf niet kan. En uitgeven wordt dan duur. Had overigens net een viesie-oen. Een zijspan waar ik goed in kan slapen, een beetje schuin zittend zodat ik geen hotel of tent nodig heb. Mischien zo een lazy boy stoel in bouwen.
:z :z
Mijn ppoes (zie vorige bijdrage) heeft mij op dit slimme idee gebracht. :}

Is het bij jullie ook zo kkkkoud ??

:W :W
 
*D *D


Zag een klein achterwiel op het internet voor 250 euro, met een auto band er op? Is dat een redelijke prijs ??


:? :?
 
Laatst bewerkt:
*D *D


Zag een klein achterwiel op het internet voor 250 euro, met een auto band er op? Is dat een redelijke prijs ??


:? :?

als het heeeeeel netjes is kan het een redelijke prijs zijn.
voor een goed gebruikt wiel wordt meestal tussen de 150 en 200 euro betaald

*D *D


Beste techneuten, willen julle eens kijken wat dit is? Is dat nou zo een "ding" (kroonplaat ?) voor op de Guzzi om de voorvork te versterken als je er zijspan mee rijdt. Ook heeft ie een klein wiel te koop en nog wat andere spullen. Kan ik er met mijn combinatie wat mee?

http://www.2dehands.be/t-stuk-moto-guzzi-t3-52823186.html

Bij voorbaat alvast hartelijk dank

:} :}

de onderste kroonplaat ziet er standaard uit.
ik neem dus aan dat de sprong niet veranderd is, dan is het niet interessant.
het lijkt of alleen de bovenste kroonplaat vervangen is door een erg zelfgemaakte.
de vorkpoten van Guzzi hebben niet altijd de steek van 195 en dezelfde dikte vorkpoten, er is dus een grote kans dat het spul niet eens op jouw motor past.
 
Laatst bewerkt:
*D *D



Hier is het maximaal minus 15 graden. Bar en boos weer voor motorrijders. Alleen nog iets voor de echt harde mannen (kan me niet voorstellen dat een vrouw nu nog motor rijdt).

Mijn arme poes lag vastgevroren op het zijspan. Heb haar nog net kunnen los dooien met de föhn.

Ik heb ooit van wat skai leer of zo een zeiltje laten maken, vastmaken bij het bahoofd en mooi het zeiltje tot ver over de knie-en. Lekker warm bij zo een BMW. En dan van die "moffen". Kreeg ze bij de Guzzi gratis erbij. Ook lekker warm. Neen, niet over de oren trekken maar op het stuur monteren, een links en een rechts, handen er in steken en je hebt geen handschoenen meer nodig.

Zo, en nu gaan we weg ... met de Toyoto. Lekker warm !! Hahaha


_O- :W
 
*D *D


Beste techneuten, willen julle eens kijken wat dit is? Is dat nou zo een "ding" (kroonplaat ?) voor op de Guzzi om de voorvork te versterken als je er zijspan mee rijdt. Ook heeft ie een klein wiel te koop en nog wat andere spullen. Kan ik er met mijn combinatie wat mee?

http://www.2dehands.be/t-stuk-moto-guzzi-t3-52823186.html

Bij voorbaat alvast hartelijk dank

:} :}
Dat is geen T3 onderkroonplaat maar van een V7 of een 850GT .
Vandaar die andere bovenplaat daar bij deze modellen de vorkpoten met een conische passing in de bovenste plaat zitten .
Pootmaat is 34.76-34.80mm dikte Hartmaat poten is 215mm .
 
Laatst bewerkt:
*D *D



Hey Guzzigek, je weet er nogal wat van. Maar uit je antwoord begrjp ik .... het past niet / heb er niks aan ? Toch ?? (Sorry, ik ben echt a-technisch en weet daarnaast sowieso erg weinig van Guzzi).


:Y :Y Ja natuurlijk een grapje Bachus.

Zo te zien moet ik eens bij een zijspanclub kijken voor die spulletjes, of de Guzziclub. Had niet verwacht dat aan dat zijspan spul toch nog zo moeilijk aan te komen was.

Nog even het weer in uiterst Zuid Limburg en uitlopers Eifel / Ardennen(voor degenen die er dit weekend met de motor uit willen) wegen zijn sneeuwvrij, landschap mooi wnters besneeuwd, zon, open lucht, koud (vriest) maar erg mooi.

Allen een mooi weekend gewenst :W :W :W
 
Laatst bewerkt:
Jastul,hier in Venlo is het net zo takkekoud als bij jou. Maarre,volgende week gaat het dooien.
Eindelijk,eindelijk.
 
Hm.
Ik begrijp er niks van, wij wonen hier in Nh-N. toch noordelijker dan Lmburg.

waarom hebben wij dan geen sneeuw ?
Ook ruim boven 0 vandaag.


*D *D

Waar ligt Nn-N ?? Maar ik denk dat dat komt omdat Limburg veel hoger ligt, dus kouder, en ook verder weg van de zee (naar het oosten) en die altijd een matigende invloed op het weer heeft.
Daarnaast .... in Limburg zit je natuurlijk een heel stuk dichter bij de Zuid Pool _O-

Vanaf nu zou het weer afgaan, de temperaturen zelfs weer in de plus.
Ben daar best blij *O* om, beter voor het lchaam, beter voor de motor en beter voor de beurs. Wat denk je dat al dat stoken kost !! Ga ik liever voor tanken, eten of klein wieltje kopen.

:Y :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan