Mijn Guzzi met zijspan (foto)

*O* zo is het maar net,Jastul :z lekker weer eens een keer boven nul :P goed voor de botten,gewrichten en de accu's *D Maarre,toch weer een accu moeten vervangen van m'n vierwieler :( zat er acht jaar in,dus deze accu heeft wel zijn best gdaan _O- nou maar gauw de sneeuw laten wegsmelten en we kunnen weer vooruit -O-
 
hallo hevu,je internetsite is niet bereikbaar.
kijk eens naar de url van de site _O-

ik heb ook even naar jouw site gekeken.
je hebt er een hoop werk van gemaakt, veel plaatjes en beweging.
persoonlijk houd ik niet van gif animaties, veel te onrustig en weinig toegevoegde waarde.
ik vind ook dat je wel wat meer mag uitpakken over de race successen van MZ.
MZ heeft de expansie uitlaat en de roterende inlaat ontwikkeld, daardoor konden ze bijna alles winnen.
de jaren weet ik niet meer maar ik had een MZ met op de tankdop een hele reeks van zesdaagse overwinningen uit de jaren '60.
ernst degner is bij de gp van anderstorp in zweden achter op het circuit in een busje van suzuki gestapt, zijn vrouw en kinderen waren toen al veiliggesteld.
een aantal jaren later heeft hij zelfmoord gepleegd, de hele vlucht was hem toch niet zo goed bevallen.
de jappen hadden toen wel de hoogwaardige tweetakt techniek in huis -O-
 
hallo hevu,je internetsite is niet bereikbaar.

Site?

Heb ik een site dan?

Ik heb wel ergens nog een topic
Kan hem zelf niet meer vinden, denk vervaagt onder een hele dikke laag stof.

Zal nog wel eens verder zoeken daar Hevu binnen kort een perfecte sleutel plek heeft
en dan weer eens aan het span gaat sleutelen
 
hallo hevu,je internetsite is niet bereikbaar.

hoe kan je nu een bedrijf hebben zonder site :? zo kan niemand je toch vinden.
als we nu eens wat voor je in elkaar gooien?
hoef jij alleen maar wat foto's van je pand en je werkstukjes te leveren en dan maken we hier een mooie simpele site voor je.
kan je hem op je planet (bestaat dat nog?) ruimte zetten of er een mooie domeinnaam voor huren.
kan de hele wereld zien wat je maakt en je bereiken.
 
hoe kan je nu een bedrijf hebben zonder site :? zo kan niemand je toch vinden.
als we nu eens wat voor je in elkaar gooien?
hoef jij alleen maar wat foto's van je pand en je werkstukjes te leveren en dan maken we hier een mooie simpele site voor je.
kan je hem op je planet (bestaat dat nog?) ruimte zetten of er een mooie domeinnaam voor huren.
kan de hele wereld zien wat je maakt en je bereiken.

hmmmmm

heb wel site van bedrijf en bestaat maar uit 1 pagina.
geeft echter genoeg respons.
site is wel in ontwikkeling maar tijd ontbreekt om hem af te maken.

maar dacht dat het hier ging om een eigen private site en die heb ik niet
ga hem misschien nog wel eens maken maar dan moet ik wel iets meer tijd hebben.
dan gaat spanneke toch eerst nog voor (eventueel 2e spanneke met de RS :9~ )
 
hmmmmm

heb wel site van bedrijf en bestaat maar uit 1 pagina.
geeft echter genoeg respons.
site is wel in ontwikkeling maar tijd ontbreekt om hem af te maken.

oh, dan is het toch goed, niet elk bedrijf heeft behoefte aan een complete portfolio op internet, als het voor jou werkt met 1 pagina is het ook goed.

geinspireerd door deze discussie heb ik ook de textverwerker weer opengeklikt, voor de engelstalige kijkertjes heb ik de voorpagina vertaald.
met linkjes heen en weer.

aan de ene kant kan ik op deze manier af en toe eens een pagina vertalen en toevoegen. aan de andere kant gaat de hele structuur op een hoop |(
het schiet gelukkig niet op, heb ik de tijd om aan een engelse index te denken.
en daarna een duitse versie. gelukkig heb ik te weinig kennis van het frans.
 
}) })


Even bijpraten oma,

-de poes is overleden
- het 3 delige kofferset is met een en dezelfde sleutel te openen (zie de foto´s), en is nu van de Guzzi afgehaald. Ik vind hem er optisch ontiegelijk op voor uit gegaan.

De kofferset is te koop, compleet met beugels, rekjes, en alles waar ie mee vast zat, compleet met alle schroeven.

Prijs 180 euro.
Daar er maar een sleuteltje bij zit en geen reserve sleutel doe ik er 30 af.
Dus 150 euro (vast)

Yes yes yes, kopen !! Zie foto´s in dit topic
:Y :Y :Y
:Y :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
:N :N

Neen, en ik heb de set bewust laag geprijsd, ik doe er niks mee en een ander is misschien hardstikke blij er mee zo vlak voor de vakantie
Zoals gezegd, ik vind met name een topkoffer een verschrikkelijk iets. Wel mooi vind ik leren zijtassen. Daar zou ik wel mee wilen ruilen overigens.

Staan ook op marktplaats.

Ik denk dat de afstand misschien het probleem is.

:W :W
 
volgens mijn vrouw had ik een priveberichtje van jou?
dat is helaas net als vele andere dingen in het grote forum gat verdwenen. '(
 
}) })


Ja, ik wilde met je vrouw een afspraak maken ..... _O- _O-

Maar serieus, ik heb je site bezocht en ben erg onder de indruk van jouw "handleiding / boekje" voor het uitlijnen enz. voor een zijspan combinatie. Dat was wat ik had geschreven.

Ik zoek zo dadelijk iemand of iets (motorzaak?) die dat vooor mij kan controleren en evt. kan veranderen indien nodig, voor mijn nieuwe BMW combinatie.

:] :W
 
grappig, die handleiding heb ik ook maar ergens gevonden. ik heb er al meer reacties op gehad, hij schijnt vrij uniek te zijn.

als de BMW goed is ben je klaar, niets meer aan doen.
als hij niet naar je zin spoort is het toch veel prettiger om het zelf aan te passen?
dan weet je wat en hoeveel er gebeurt is.
dat is veel prettiger als je later toch nog een beetje wil bijstellen.
meten kan je gewoon met lange latten of van die goedkope lasertjes van de blokker/action/bouwmarkt.
 
}) })

Goede morgen, wordt een mooie dag om te toeren ...... Zal wel weer druk worden in het Mergelland !!

De zijspanclub " Het derde Wiel" heeft een boekje uitgegeven over zijspanrijden. Misschien komt het daar vandaan. Het boekje was er 25 jaar geleden al en ik zag op hun site ook nu weer / nog te bestellen.

Ja, ik hoop dat de combinatie voor mij goed is afgesteld. Maakt letterlijk een wereld van verschil. Toendertijd, op mijn R 75/5 kon ik op de autoweg met 100-110 een sigaretje draaien. Had toen een schroef op de motor waarmee het gashandle vast gezet kon worden, zat onder het gashandle.

Nu heb ik iets van Wunderlich besteld, met de zelfde functie, kostte wel 69 euro !! Meen dat die schroef toen 5 gulden kostte.

Fijne dag :] :W
 
Nou Jastul, ik denk dat je nog wel eens flink kunt gassen deze zondag in het Mergelland....
Gisteren avond een stebel nautilus (truck) gemonteerd, dus ik wil nog wel even een tourtje gaan maken.
 
}) })

Sinds ik dit vanochtend schreef regent het hier gigantisch. Bezoek dat naar ons onderweg is belde in Tilburg dat ze zo een beetje van de weg waren gespoeld een sloot in.

Volgende keer zeg (schrijf) ik niks meer (over het weer)!

:] :W
 
}) })


Mensen, de Moto Guzzi is weg, en de BMW met zijspan is er voor in de plaats.
Vandaag geleverd, stuk mee gereden en ik ben er erg blij mee !!

:] :W
 
Laatst bewerkt:
}) })


Mensen, de Moto Guzzi is weg, en de BMW met zijspan is er voor in de plaats.
Vandaag geleverd, stuk mee gereden en ik ben er erg blij mee !!

:] :W

Gefeliciteerd! *O* *O* *O* *O* *O*



enne....




Foto's !!!! :P


edit: eerst de andere topics even doorlezen...
Mooie combi hoor!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan