Mijn Harley

Hehehe, goed he? *D
Maar wat is zo'n derby eigenlijk?
Ik weet wel dat er een lading olie achter zit, HAHAHA! Want ze vertelden mij dat bij deze after market types het wel eens voor wil komen dat-ie olie gaat lekken.
 
ToT... ToT? *wazig naar foto in openingspost kijkt* dat huis ken ik!

Na je foto op pagina 10 wist ik zeker dat je 't bent ;) Hey damn dat ik jou hier tegen kom zeg :D
 
WHAHAHAHAHA! Tjezus, inderdaad toeval! *D Alles flex luitjes?
Diedie, heb je al een motor dan? :)
 
Nopes nog niet, ben 'r financieel gezien nog niet helemaal aan toe. Sjaapie had al een mooie website voor me waar ik geld kan lenen, maar dat zie ik toch niet helemaal zitten. ( Denk ook niet dat het IBG voor me borg wil staan ;) )
 
LOL @ ed31. Ehhh....thx! ;)
Het moet natuurlijk niet meteen te veel worden. :+


Hee maar nog ff een vraagje; ik zit er over te denken om kleine (niet te dure) niet te opvallende knipperlichten op m'n bike te zetten. Wat zou een beetje leuk op mijn bike staan, en aan wat voor prijs moet ik ongeveer denken?
 
tja, gaat er maar net om wat voor iets je zoekt, er zijn echt duizenden kndipperlichten.
van modern, tot klassiek ogend. groot en klein.

zoek iets wat bij de stijl van je bike past!

mischien dat voor jouw fiets het mooiste is om ongeveer de originele vorm te behouden, maar dan wat kleiner.


zonder is altijd mooier
 
Laatst bewerkt:
Ja goeie, hmmmmm ik kijk wel ff rond, maar alle suggesties zijn welkom. :)
 
Ik vind dit wel wat voor jou:
full



Staan te koop op marktplaats (onderdelen HD).


Even serieus: kijk eens op www.ebay.de of www.louis.de daar zijn ze in alle maten en vormen te krijgen. Het ligt er maar net aan wat je wil, als je het makkelijk wilt houden loop je bij een Motoport of Safe naar binnen en vraag je naar de catalogus van Highway Hawk.

Oh, even wat voor je opgezocht op Ebay: meer dan 900 knippers
 
Hahahahahaha. Op die rugpatch hebben ze het voor elkaar gekregen om de teksten om te draaien.......Das dom!!!!
 
Ik vind dit wel wat voor jou:
(Afbeelding)


Staan te koop op marktplaats (onderdelen HD).


Even serieus: kijk eens op www.ebay.de of www.louis.de daar zijn ze in alle maten en vormen te krijgen. Het ligt er maar net aan wat je wil, als je het makkelijk wilt houden loop je bij een Motoport of Safe naar binnen en vraag je naar de catalogus van Highway Hawk.

Oh, even wat voor je opgezocht op Ebay: meer dan 900 knippers

maar die lampen zijn toch voor een koets :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan