mijn homemade 1dags kenteken

GuidoZXR

Die hard MF'er
10 aug 2002
651
0
Swifterbant
helemaal zelf in elkaar geknutseld op amateurische wijze met proffesionele uitstraling. Met weerbestendige beschermingslaag.
full
 
Dus als mijn huisgenoot zijn R5 GTTurbo uit de schorsching haalt kan ie met een eendagskenteken naar de keuring rijden?
Aanvragen bij RDW?
 
Jep, als je een keuringsafspraak maakt, dan kan je meteen een eendagskenteken voor die dag aanvragen. Is gratis :)
 
Met zo'n eendagskenteken heb je overigens geen vrijbrief om met je brommert rond te gaan toeren...het is enkele bedoeld om ermee naar een RDW-keuringsstation te rijden en weer terug !!
 
Wel eens gehoord van een printer???? ;)

Helpdesk-klant: "Ik kan niet printen. Iedere keer dat ik het probeer zegt hij: 'can't find printer'. Ik heb de printer zelfs opgetild en voor de monitor neergezet, maar de computer zegt nog steeds dat hij hem niet kan vinden. Snapt u dat nou?"


iedereen klaagt weer steen en been zie ik. even vertellen hoe ik dat ding heb gemaakt. de rdw zegt dat een plaatje van karton ook wel goed is. dat vondt ik niet. dus naar de lausulec gereden en daar een stuk afvalplaatstaal op maat laten knippen. was gratis. de maten heb ik een beetje gegokt wegens gebrek aan voorbeeld. vervolgens moest ik m wit maken. wilde het eerst met een kwastje en potje verf doen maar toch maar de allergoedkooptste spuitbus gehaald. het is immers maar voor 1 dag. bij het opruimen van mijn kamer vondt ik een sticker welke ik een jaar of 6 terug meegenomen had van mijn 1e stageboot. lekker letters en cijfers uitknippen. vervolgens kreeg ik de ingeving van de MF sticker. ik zoeken in de topics en een voorbeeldje uitgeprint. deze met pritstift vastgeplakt. ineens kreeg ik weer een ingeving..om alles met doorzichting folie te overtrekken. hier had ik nog een rol van liggen uit mijn schoooltijd.

achteraf gezien had ik het idd beter uit kunnen printen. was ik in 1 keer klaar geweest. had het er een stuk mooier uitgezien, maar had ik er minder plezier aan beleeft. maar ja, als je alles van te voren weet....
 
Terug
Bovenaan Onderaan