Mijn huidige fiets + plannen

$tranger

MF veteraan
14 mrt 2002
1.079
0
Amsterdam
Vandaag hadden we ff een digitaal camera'tje op het werk liggen, meteen maar ff foto's van m'n Mito'tje gemaakt. Gaat nu zo spoedig mogelijk de deur uit. Heb gister ff een proefritje gemaakt op een Honda NX 250 en dat is toch wel zo een verademing. Goed, hier komen ze:

upload


upload


upload


upload
 
Vandaag hadden we ff een digitaal camera'tje op het werk liggen, meteen maar ff foto's van m'n Mito'tje gemaakt. Gaat nu zo spoedig mogelijk de deur uit. Heb gister ff een proefritje gemaakt op een Honda NX 250 en dat is toch wel zo een verademing. Goed, hier komen ze:

Rijdt zo'n mito zo klote dan????
 
Nou, het rijd niet eens zou kut, maar het vermogen is gewoon een fixe tegenvaller. Toen ik op die NX stapte ging ie tot 4 keer toe zonder moeite op het achterwiel. 4 takt is gewoon een must. Dat is echt de grootste fout geweest van Cagiva. Want ze zien er natuurlijk erg leuk uit!!

Top ligt zo rond de 160 zegt men, heb er tot nu toe 150 mee gereden.

Verder is er in de stad leuk mee te rijden, maar vind het gewoon net niet wat ik zoek. Zo en zo is een racer niet ideaal voor mij. De houding is ook niet zo goed voor me geloof ik :(
 
Kan me mijn eerste motor nog goed heugen
was een Honda NS400R en ik moet zeggen dat het echt een gave motor was.
De kreet een 4-takt is een must vind ik niet ect correct. :)
 
Nou, het rijd niet eens zou kut, maar het vermogen is gewoon een fixe tegenvaller. Toen ik op die NX stapte ging ie tot 4 keer toe zonder moeite op het achterwiel. 4 takt is gewoon een must. Dat is echt de grootste fout geweest van Cagiva. Want ze zien er natuurlijk erg leuk uit!!

Top ligt zo rond de 160 zegt men, heb er tot nu toe 150 mee gereden.

Verder is er in de stad leuk mee te rijden, maar vind het gewoon net niet wat ik zoek. Zo en zo is een racer niet ideaal voor mij. De houding is ook niet zo goed voor me geloof ik :(

160? Nou ik heb wel eens op zo'n Mito gereden, een '98 model dacht ik (die lijkt op de Duc, ook van voor). Die ging toch dik 180. Al was het met moeite. En in het juiste toeren gebied heeft ie best veel kracht. Leuk in ieder geval wel.

Maar succes met je volgende motor!
 
Mijn eerste motor was een zalige Soes RGV lucky strike replica
Twwetakt is erg fun als je van de snelweg en van blades en R1's ed wegblijft
 
Tja, en je moet tegen de spanning kunnen van zal die nu vastlopen of niet. Ik heb het echt een beetje gehad nu.

Zo en zo zit er een lichtere vertanding op, maar dan nog met wind tegen heb je soms moeite met de 120 te halen. Nieuwe Mito's hebben geloof ik ook een nieuw blok. Ze zijn standaard begrenst op 11 kw (15pk), maar door een of andere rind of klep eruit te halen heeft ie inene 21kw ofzo. Mijne heeft er maar 17, en dat zal in die 10 jaar ook wel wat afgenomen zijn. Kutbrommer!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan