Mijn intruder 800

Ik heb zelf (nog) geen ervaring met Hegin maar al wel erg veel enthousiaste reacties over gehoord. Afgaande op de ervaring van anderen kan ik het ten zeerste aanbevelen.
Ze zijn absoluut niet duur en zijn ook bereid om onderdelen per post te versturen, dus je hoeft er eigenlijk niet eens naar toe!
 
Mijn motor heeft nu radiator gril van Chroom. En mijn nummerbordhouder is nu ook van Chroom. Iemand misschien nog een suggesties wat ik nog meer voor Chroom kan vervangen?

Ook heb ik nog een vraag voor de Intruder rijders. Mijn controle lampje van het water gaat branden als ik met warm weer een tijdje met een draaiende motor stil sta. Pas als het lampje al een tijdje brand slaat een tijdje later pas de fen aan. Iemand dit al eens meegemaakt. Volgens mij is dit niet goed.

Gr. van Femko de Jong

full


:]
 
Jammer van je 800. Mijn motto is chrome sucks. Dus alles zwart poedercoaten. Mijn volgende motor wordt ook een vs800 maar nog meer chrome erop? Er zit al zo veel op. Less is more, heb ik wel eens gehoord. Intruder is mooi maar dan moet er wel het een en ander aan gebeuren. Stuur is fout zadel is fout. Sissybar uhw!.

Voor het verbouwen hoef je echt geen technicus te zijn. Gewoon doen. Zolang je de zaag niet in het frame zet hoef je nergens bang voor te zijn. 8-)
 
O O O O O Gerco....

Hebbie het niet gevolgd??

Trudie houdt van orgineel en niet van mensen die hun motor verbouwen :r
 
Ook heb ik nog een vraag voor de Intruder rijders. Mijn controle lampje van het water gaat branden als ik met warm weer een tijdje met een draaiende motor stil sta. Pas als het lampje al een tijdje brand slaat een tijdje later pas de fen aan. Iemand dit al eens meegemaakt. Volgens mij is dit niet goed.

Gr. van Femko de Jong

(Afbeelding)

:]

Die vraag had je in techniek ook al gesteld, en die was ook al 2X beantwoord zelfs!

:X
 
een chopper moet verbouwd zijn anders is het géén chopper
"to chopp " !!!! dit is al wat te veel is van de motor af doen
en aanpassen naar eigen smaak .
ik denk dat er vele anderen hier verkeert zitten .
een fabriekscustom IS GEEN CHOPPER !!!!!! :r :(
 
een chopper moet verbouwd zijn anders is het géén chopper
"to chopp " !!!! dit is al wat te veel is van de motor af doen
en aanpassen naar eigen smaak .
ik denk dat er vele anderen hier verkeert zitten .
een fabriekscustom IS GEEN CHOPPER !!!!!! :r :(
Als het voorwiel schuin staat IS HET EEN CHOPPER VERDOMME.
 
Ziet er van voren ook een beetje uit als een alien-achtig insekt.Die ogen bovenop.Zit achterop een biervat of een olietank?
 
je bent in vorm vandaag.

Ben ik dan de enige die het een afschuwelijk gezicht vind, zo'n opgetuigde kerstboom?
Meer verlichting dan alleen de koplamp oke, maar dan wel functioneel
[me]magnamaniac gaat verstralers op z'n motor bouwen om wat meer/verder te zien in het donker. niet mooi, wel functioneel[/me]
 
Ik heb buiten de koplamp helemaal geen knippers of lampjes voorop.
Ik heb twee voeten en die zijn veel functioneler dan die kerstboom....
 
ik geef je gelijk : minder is meer
de mooiste motoren worden gebouwd door er
zo veel mogelijk af te O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan