Mijn K100!

3kes

Die hard MF'er
31 jan 2004
261
0
Ter Aar
Hier een fototje van mijn brikkie. Het is een BMW K100 van 1987 met 63.000km op de teller. Het rijdt overigens als een vorst!
full
 
Hij ziet er inderdaad nog heel behoorlijk uit. Wilde wel iets wat op m'n oude K100 leek, toen ik deze zag was ik verkocht. Zodra als de R100S klaar is zal ik daar ook foto's van posten.
 
Weet je wat nu het rare is. Ik dacht vroeger altijd, als ik later wat ouder ben dan rij ik de nieuwste en mooiste fiets.

Mijn ervaring is nu juist heel anders, na best wel wat nieuw spul vind ik het juist onwijs leuk om op oudere dingen te rijden, kweet ook niet wat het is. Ze moeten natuurlijk wel goed zijn en niet allerlij mankementen vertonen. Het leuke is ook dat ik nu 2 fietsen voor nog niet de prijs van één moderne fiets kan rijden *D
 
Weet je wat nu het rare is. Ik dacht vroeger altijd, als ik later wat ouder ben dan rij ik de nieuwste en mooiste fiets.

Mijn ervaring is nu juist heel anders, na best wel wat nieuw spul vind ik het juist onwijs leuk om op oudere dingen te rijden, kweet ook niet wat het is. Ze moeten natuurlijk wel goed zijn en niet allerlij mankementen vertonen. Het leuke is ook dat ik nu 2 fietsen voor nog niet de prijs van één moderne fiets kan rijden *D

Je hebt nu wel een heel mooi "oud" ding.Beetje jaloers ben ik wel :Y
 
Je hebt nu wel een heel mooi "oud" ding.Beetje jaloers ben ik wel :Y

Vind je het wat, is te koop hoor! Deze is beetje een "tussenstation" Het einddoel is een K100RS 4v. Heb er eentje op het oog maar heeft 140.000km gelopen.. Maar goed, dan moet deze weer eerst het veld ruimen.
 
Damn dat is echt weinig voor zo'n fiets, ziet er verdomd goed uit. veel plezier ermee. Hoop dat je er iig op dit moment lekkerder mee kan rijden dan ik met de mijne
 
Vind je het wat, is te koop hoor! Deze is beetje een "tussenstation" Het einddoel is een K100RS 4v. Heb er eentje op het oog maar heeft 140.000km gelopen.. Maar goed, dan moet deze weer eerst het veld ruimen.

Laat eens horen wat je er voor wilt hebben
:9
 
Heej Grendel,

Nee, dat gaan we niet doen natuurlijk, misschien wel een ritje Noorwegen?
 
Zo dat is een mooie fiets!! :9~

Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat je er ongeveer voor hebt moeten betalen ? O-)

Ik ben zelf op zoek naar ook zoiets *D

Bedankt en veel plezier ermee!!


Stan
 
Olie waterpomp is stuk, tenminste er zit ergens een verbinding tussen het koel en het olie systeem. Maar de tijd om eens goed te gaan speuren hoe en wat heb ik nog niet gehad.

keering bij de oliepomp misschien? kun je via je carterpan bij alst goed is....voorzijde van blok (buitenkant) zit de waterpomp op dezelfde as.....

[gepost door giz]
 
Errrg mooie fiets 3kes, zo zie je de K's niet veel meer. Post je R100/S ook ff hiero

Het grote allesomvattende BMW Boxer topic

De mijne staat daar ook, wellciht kunnen we elkaar nog eens behulpzaam zijn :)

[gepost door Giz]
Ja, leuk! De R100/S krijgt momenteel een mega-beurt en zal met een paar weken wel klaar zijn. Hopelijk is het dan nog een beetje weer, dan geef ik hem de sporen. Ik maak dan meteen wat mooie piccies voor op de site.
 
Ja, leuk! De R100/S krijgt momenteel een mega-beurt en zal met een paar weken wel klaar zijn. Hopelijk is het dan nog een beetje weer, dan geef ik hem de sporen. Ik maak dan meteen wat mooie piccies voor op de site.

Die foto is oud. Ik mis het schermpje :+
 
Ik ga voor een mooi foto zorgen, voor de rest:
http://home.planet.nl/~vos22732 (404 De pagina is niet gevonden)
 
Terug
Bovenaan Onderaan