Mijn kant van het verhaal..

Ja idd, want ik word voor klootviool uitgemaakt en krijg de :j terwijl ik niks doe?

ach klap op zn hoofd denk, zand erover dan maar! :) ;)
 
Het moge iig geval duidelijk zijn dat er meerdere evt. verklaringen de ronde doen.
Het is dus woord tegen woord.

Ik geloof Max (en Unstable), laat ik dat voorop stellen.

Laat een ieder voor zichzelf uitmaken wie hij/zij gelooft.
Hier een discussie beginnen over wie er nou de waarheid verteld heeft geen zin denk ik.
Komt men toch niet uit :? en zal misschien alleen maar wrijvingen onderling opleveren.

Ik ook. Eigenlijk werd er gewoon verteld dat hij door een stoppie gevallen was. Ja toen had ik ook wel zoiets van, tja, dat is Max. Je denkt toch dat de organisatoren het wel zullen weten. Kennelijk niet dus. :(

Maar om dat te horen dat ze het gewoon mis hebben, en dat van de organisatoren Simon en Leon. Zou een excuus niet op z'n plaats zijn? Vooral Simon z'n verhaal in de kantine. Al dat gemiep over FreeBike? Hij heeft in ieder geval gevoel voor 'drama'. Misschien toneel spelen iets voor hem? Zoals ik al eerder zij, de toon van hem stond mij echt niet aan, ondanks dat het verder een geslaagde dag was. Ik bedoel, de rest heeft hij wel prima gedaan, organisatie, nalopen van de onderdelen, etcetera.

Maar goed, Max moet het zelf weten. Ik zou er erg pissig over zijn. Ik oefende op de terugweg ook mijn remproef weer even om de zojuist gekregen corrigerende tips uit te proberen, dan had ik ook kunnen vallen...
 
maar ik begrijp niet helemaal waarom fastnappie en siemon het op zouden willen blazen?

nap verteld over de krassen op de bovenkant van de lamp en dat de motor rechtop op zn voorwiel stond,.

Voor hun is het toch alleen maar beter als max gelijk heeft??

Heeft Nappie mij zien vallen dan? Of hebben we het alleen over de krassen?

Op maandag 13 mei 2002 15:43 schreef boom boom het volgende:
niets aan de hand dus eigenlijk. Gewoon een kutongevalletje wat flink is opgeblazen.

Uit andere verhalen leek wel of dat max met 300 km/uur een stoppie aan het doen was en dat hij nu tenminste voor een half jaar op bed moest blijven liggen.

Max, morgen stukkie rijden???

BoomBoom, we gaan over 2 weken weer rijden...moet mn schakelpedaal eerst fixen...dan ben ik er weer *D
 
Ik kan me de reactie van Simon wel indenken.

Het is zijn hobby/passie en misschien wel brood :?

Ik hoorde dat de instructeurs het geheel vrijwillig deden.

Misschien heeft Simon (net als wij) de verkeerde
informatie gekregen. :?

Wel zei Simon dat Milad al waarschuwingen voor
zijn rijgedrag had gekregen en daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen.. })

Als je dan later verantwoording mag gaan afleggen
waarom het gebeurd is en als dat nadelige gevolgen
voor Freebike kan hebben kan ik me zijn reactie
wel voorstellen.
---

Ik wacht braaf tot Simon zijn kant van het verhaal vertelt.
 
...Milad al waarschuwingen voor
zijn rijgedrag had gekregen en daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen.. })

M.a.w. "makkelijk slachtoffer" om zaken in de schoenen te schuiven.

Ik vraag me werkelijk af wat de nasleep was geweest als bv ik daar, op die manier, op me muil was gegaan.

Afgezien van het feit dat Freebike verantwoording moet afleggen.
 
..Zucht...

95% van iedereen op de MFCD heeft het verhaal
te horen gekregen dat Milad meerdere malen
gewaarschuwd was voor zijn rijgedrag en later
tijdens een stoppie over de kop was geslagen en
vervolgens de motor over zich heen heeft gekregen.


Zoals iedereen Milad kent van het forum dan wel
prive is dit in eerste instantie een aannemelijk
verhaal...


Als Simon dus hetzelfde verhaal als ons te horen
heeft gekregen kan ik me voorstellen dat hij
daaruit de op het eerste gezicht logische conclusie
trekt dat het door stunten is gekomen.
 
En in tweede instantie is Milad de enige (en Albert) die gevoeld/gezien hebben wat er is gebeurd.

Lekker makkelijk zeggen allemaal. Afgaan op andersmans verhalen die
"indianenverhalen" worden gemaakt.

Laten we dus stoppen hier met de schuldvraag.
Het is gebeurd. Erg helaas voor alle betrokkenen.

Zoals met alles is: Alleen de mensen die het gezien/gevoeld hebben of gewaarschuwd zijn voor wat dan ook, weten wat er daadwerkelijk is gebeurd.
 
Op maandag 13 mei 2002 17:27 schreef twisted Paul het volgende:
..Zucht...

95% van iedereen op de MFCD heeft het verhaal te horen gekregen dat Milad meerdere malen gewaarschuwd was voor zijn rijgedrag en later tijdens een stoppie over de kop was geslagen en vervolgens de motor over zich heen heeft gekregen.


Zoals iedereen Milad kent van het forum dan wel prive is dit in eerste instantie een aannemelijk verhaal...


Als Simon dus hetzelfde verhaal als ons te horen heeft gekregen kan ik me voorstellen dat hij daaruit de op het eerste gezicht logische conclusie trekt dat het door stunten is gekomen.
Kben het hier mee eens. Max is gevallen en helaas heeft ie in deze zijn reputatie een beetje tegen.

Maak er nou geen spannendere dingen van dan het is geweest. Max is gevallen doordat zijn voorwiel weggleed tijdens een remproef ( al dan niet een stoppie.) Hij is iig NIET over de kop geslagen oid. Ik persoonlijk ben het verhaal een beetje zat. Het wordt steeds uit zijn verband getrokken en dadelijk krijgen we hier 2 kampen.
Het is gebeurd, JAMMER maar helaas.

Freebike heeft een goed georganiseerde dag neer gezet en helaas is men nogal geschrokken van het ongeval ( erg begrijpelijk.) en heeft men naar Max zijn reputatie gekeken en niet naar de werkelijkheid. Deze dingen gebeuren.
 
HEy maximum. Klote wat er gebeurt is en hierbij veel beterrrschap. Vorige week nog genoten van je showtje aan de drie broekkies van de PPP ( waaronder ik zelf) en hoop je snel weer in actie tezien!!!

sander
 
Ach, met Max,s reputatie :} kun je zulke voorbarige conclusies verwachten?
Maar als hij zegt dat het zó gebeurt is dan is dat zo......klaar!
Dat tie weer gewoon werkt is typisch iets voor hem, kan ik me ook goed voorstellen hoor; rust roest! :P
Enne wat hersenschuddingen en rust betreft......... daar zijn de meningen over verdeeld, óók in de medische wereld!
Ben zelf het levende?. bewijs, 3 keer een hersenschudding en een zware hersenkneuzing gehad, nooit plat gebleven, nooit geen klachten gehad!
Licht erg aan je gestel denk ik?
Ennuh.... Max, 'k hoor wel wat er zoal nodig is ..... maken we je brommer weer startklaar.
Iig toch vóór de 26 ste :}
 
Wel zei Simon dat Milad al waarschuwingen voor
zijn rijgedrag had gekregen en daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen.. })

Uhhmz...hoe ga ik dit verwoorden...? KRIJG DE TYFUS!!!! :j
Lijkt wel ongeveer op wat ik ervan vind...
IK over mn rijgedrag waarschuwen? Ga gauw de tering krijge!!!Ik heb me eige super netjes gedragen...en er is nix geweest waar Simon me over had kunnen waarschuwen...behalve de verhalen achteraf....verzint hij ze er ook bij... :j :j :j :j
 
Ach, met Max,s reputatie :} kun je zulke voorbarige conclusies verwachten?
Maar als hij zegt dat het zó gebeurt is dan is dat zo......klaar!
Dat tie weer gewoon werkt is typisch iets voor hem, kan ik me ook goed voorstellen hoor; rust roest! :P
Enne wat hersenschuddingen en rust betreft......... daar zijn de meningen over verdeeld, óók in de medische wereld!
Ben zelf het levende?. bewijs, 3 keer een hersenschudding en een zware hersenkneuzing gehad, nooit plat gebleven, nooit geen klachten gehad!
Licht erg aan je gestel denk ik?
Ennuh.... Max, 'k hoor wel wat er zoal nodig is ..... maken we je brommer weer startklaar.
Iig toch vóór de 26 ste :}
Jeps...meningen zijn erover verdeeld....en ik vind ook, lekker door blijven gaan, komt het wel goed...met spieren zelfde...waarom rust geve? worde ze stijf van...gebruik ze...worden ze soepeler...Dus ik ga niet plat....En mn brommer....enige wat ik nodig heb om hem startklaar te maken is de bevestigingsplaat links van mn steppie...je weet wel..dat ding met 2 dikke inbusjes....waar je hele voetensteun en schakelsetje ophangt...en beetje kapjes hier en daar bijbuigen...
 
Jeps...meningen zijn erover verdeeld....en ik vind ook, lekker door blijven gaan, komt het wel goed...met spieren zelfde...waarom rust geve? worde ze stijf van...gebruik ze...worden ze soepeler...Dus ik ga niet plat....En mn brommer....enige wat ik nodig heb om hem startklaar te maken is de bevestigingsplaat links van mn steppie...je weet wel..dat ding met 2 dikke inbusjes....waar je hele voetensteun en schakelsetje ophangt...en beetje kapjes hier en daar bijbuigen...
De steun moet toch ergens wel voor een prikkie te regelen zijn :?
En de kuip was toch al besteld :? Dat ding rijdt wel weer voor de 21ste... Khoop alleen dat je geen gelijk hebt over je pols, want dan rij je dus niet de 21ste... Ennuh meneer Max, de gulden middenweg kan ook hoor :P
 
Ik kan me de reactie van Simon wel indenken.

Het is zijn hobby/passie en misschien wel brood :?

Ik hoorde dat de instructeurs het geheel vrijwillig deden.

Misschien heeft Simon (net als wij) de verkeerde
informatie gekregen.
:?

Wel zei Simon dat Milad al waarschuwingen voor
zijn rijgedrag had gekregen en daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen.. })

Als je dan later verantwoording mag gaan afleggen
waarom het gebeurd is en als dat nadelige gevolgen
voor Freebike kan hebben kan ik me zijn reactie
wel voorstellen.
---

Ik wacht braaf tot Simon zijn kant van het verhaal vertelt.

Simon had het zeker moeten weten... Als organisator verwacht men van hem dat hij weet wat hij zegt. Wat Simon nu deed in de kantine was z'n eigen straatje schoonvegen. Bah!

Maar nogmaals de rest van de dag had hij uitstekend georganiseerd, en hij reed netjes langs de onderdelen en hij hield een oogje in het zeil m.b.t. het schema. Dus echt niet alleen slecht over hem. Laat dat duidelijk zijn. En de instructeurs al helemaal niet, die waren echt goed!
 
Laatst bewerkt:
Uhhmz...hoe ga ik dit verwoorden...? KRIJG DE TYFUS!!!
Lijkt wel ongeveer op wat ik ervan vind...
IK over mn rijgedrag waarschuwen? Ga gauw de tering krijge!!!Ik heb me eige super netjes gedragen...en er is nix geweest waar Simon me over had kunnen waarschuwen...behalve de verhalen achteraf....verzint hij ze er ook bij...
Laat je niet zo opnaaien Max, is nergens voor nodig. Tis allemaal speculatie.
 
Ach, met Max,s reputatie :} kun je zulke voorbarige conclusies verwachten?
Maar als hij zegt dat het zó gebeurt is dan is dat zo......klaar!
Dat tie weer gewoon werkt is typisch iets voor hem, kan ik me ook goed voorstellen hoor; rust roest! :P
Enne wat hersenschuddingen en rust betreft......... daar zijn de meningen over verdeeld, óók in de medische wereld!
Ben zelf het levende?. bewijs, 3 keer een hersenschudding en een zware hersenkneuzing gehad, nooit plat gebleven, nooit geen klachten gehad!
Licht erg aan je gestel denk ik?
Ennuh.... Max, 'k hoor wel wat er zoal nodig is ..... maken we je brommer weer startklaar.
Iig toch vóór de 26 ste :}


Laat Max lekker werken als tie dat wil!!!! :)

Hersens schudden als je ze niet hebt vindt ik wel een ardige van Maximum. Hij is toch slimmer dan menig arts :z whaahaaaaaaaaaaa


Bij de weg, Milad veel succes met het herstel *D
 
Uhhmz...hoe ga ik dit verwoorden...? KRIJG DE TYFUS!!!! :j
Lijkt wel ongeveer op wat ik ervan vind...
IK over mn rijgedrag waarschuwen? Ga gauw de tering krijge!!!Ik heb me eige super netjes gedragen...en er is nix geweest waar Simon me over had kunnen waarschuwen...behalve de verhalen achteraf....verzint hij ze er ook bij... :j :j :j :j

PPPfff...nog een keer, wordt er nu moe van... :(

Lees het eens duidelijk... :j

IK en de rest waarschijnlijk zou er niet van op
hebben gekeken als je inderdaad gewaarschuwd zou
zijn voor stuntend gedrag.
Dat is nu eenmaal de reputatie die je hebt en
dat heeft je dus in het nadeel gewerkt doordat
zich daardoor snel cowboyverhalen de ronde deden.
 
Op maandag 13 mei 2002 18:31 schreef Maximum het volgende:Jeps...meningen zijn erover verdeeld....en ik vind ook, lekker door blijven gaan, komt het wel goed...met spieren zelfde...waarom rust geve? worde ze stijf van...gebruik ze...worden ze soepeler...Dus ik ga niet plat....En mn brommer....enige wat ik nodig heb om hem startklaar te maken is de bevestigingsplaat links van mn steppie...je weet wel..dat ding met 2 dikke inbusjes....waar je hele voetensteun en schakelsetje ophangt...en beetje kapjes hier en daar bijbuigen...

Laat ik die nou toevallig nog hebben liggen in de gewenste kleur!!!! :P
EN!!!!! Mét bijbehorend schakelpedaal!
Toevallig hè :P
Laat maar weten hoe en wanneer je ze wilt hebben! :]
 
Laat ik die nou toevallig nog hebben liggen in de gewenste kleur!!!! :P
EN!!!!! Mét bijbehorend schakelpedaal!
Toevallig hè :P
Laat maar weten hoe en wanneer je ze wilt hebben! :]
Het zal ook niet he |(
Hij wil het gisteren hebben en of je ook meteen effe zijn motor ophaalt in Lelijkstad :P
 
PPPfff...nog een keer, wordt er nu moe van... :(

Lees het eens duidelijk... :j

deden.

T P
95% van iedereen op de MFCD heeft het verhaal
te horen gekregen dat Milad meerdere malen
gewaarschuwd was voor zijn rijgedrag en later
tijdens een stoppie over de kop was geslagen en
vervolgens de motor over zich heen heeft gekregen.
En dan zeg je dit...
T P
IK en de rest waarschijnlijk zou er niet van op
hebben gekeken als je inderdaad gewaarschuwd zou
zijn voor stuntend gedrag.
Dat is nu eenmaal de reputatie die je hebt en
dat heeft je dus in het nadeel gewerkt doordat
zich daardoor snel cowboyverhalen de ronde deden.

Tegenstrijdig :? Of kan ik ook niet goed lezen :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan