Mijn kant van het verhaal..

Maximum

Banned User
6 sep 2001
5.267
1
Sweet Lake City
Tja...shit happens...en voor alle duidelijkheid, ik maakte GEEN stoppie...

Voor alle mensen die denken van wel, of zeggen dat ze hopen dat ik er wat van heb geleerd :j Ik zou niet weten wat ik de volgende keer anders zou doen...Ben gewoon onderuit gegaan...
Op zondag 12 mei 2002 18:14 schreef Unstable het volgende:
ok, max is dus weer thuis...en is behalve wat breuken en een LICHTE hersenschudding in orde.

We waren bezig met remproeven, en daarbij komt af en toe een wheelie. Iedereen reed een stuk richting de instructeur waarna er een noodstop gemaakt werd. Vervolgens terugrijden om weer achteraan te sauiten om weer een "testrit" te doen. Op deze terugrit oefende Max nogmaals het geleerde (=maximale kracht remmen) waarna zijn achterband ongeveer 15 cm omhoog kwam MAAR zijn voorband weggleed.......
en daar lag max dus, beetje ongelukkig gevallen, maar verder OK!!

Beterschap MAX!!!
Dus dit klopt....
Voor de rest, bedankt voor iedereen die meeleeft, en me beterschap wenst, en :j voor alle betweters...
Wat ik zelf heb is een gebroken middenvoetsbeentje, links, de 4e, gebroken elleboog, hersenschudding, en waarschijnlijk een botje in mn linker hand gebroken...En heb gewoon een tik tegen mn helm gehad, daardoor is helm tegen mn kin aangeklapt, en dus een sneetje in mn kin, vandaar de 2 hechtingen...En ja, ik heb gisternacht gewoon gewerkt, en ja, ik ben nou ook gewoon aan het werk...
Bedankt voor alle zorgen allemaal :} Het komt allemaal wel goed...
 
Laatst bewerkt:
Tja...shit happens...en voor alle duidelijkheid, ik maakte GEEN stoppie...

Voor alle mensen die denken van wel, of zeggen dat ze hopen dat ik er wat van heb geleerd :j Ik zou niet weten wat ik de volgende keer anders zou doen...Ben gewoon onderuit gegaan...Dus dit klopt....
Voor de rest, bedankt voor iedereen die meeleeft, en me beterschap wenst, en :j voor alle betweters...
Wat ik zelf heb is een gebroken middenvoetsbeentje, links, de 4e, gebroken elleboog, hersenschudding, en waarschijnlijk een botje in mn linker hand gebroken...En heb gewoon een tik tegen mn helm gehad, daardoor is helm tegen mn kin aangeklapt, en dus een sneetje in mn kin, vandaar de 2 hechtingen...En ja, ik heb gisternacht gewoon gewerkt, en ja, ik ben nou ook gewoon aan het werk...
Bedankt voor alle zorgen allemaal :} Het komt allemaal wel goed...

zo, dan zijn alle geruchten de wereld uit.

strekte.
 
Nogmaals beterschap en hoe is het met je motor? :^ Maar dat hebben al meer mensen tegen je gezegd... Een dagje rust vanwege je geliefde grijze massa zou geen kwaad kunnen denk ik...
 
Ik weet dat ik gek ben...en mn fiets...als mn schakelpedaal niet was gebroken had ik gister op mn eigen fiets naar huis gereden....en ja, ik weet het ik ben gek...
En ja, wat er met mij is is genoeg om een gemiddeld persoon 2 weken plat te leggen...maar ik geef er niet aan toe...
 
Bikkel! ;) Heb je geen gips om je arm of doen ze dat niet bij een gebroken elleboog? Dat lijkt me toch moeilijk rijden...
 
Eh.. poep voltrekt zich Max. Je toont karakter zie ik om te werken maar is het wel zo gezond? :? Dat moet ieder voor zich weten.

Wil je wel ff sterkte wensen.

ps. ik kan me herinneren dat er posts waren waarin jouw onmetelijke geluk werdt besproken. Ik geloof dat we dat niet hadden moeten doen... ;)

Nogmaals sterkte.
 
En ja, wat er met mij is is genoeg om een gemiddeld persoon 2 weken plat te leggen...maar ik geef er niet aan toe...
Ga nou maar liggen! Ik ken mensen die ook zo eigenwijs waren en die hebben nu voortdurend hoofdpijn. 2 weken rust is sowieso nooit verkeerd :P
 
Bikkel! ;) Heb je geen gips om je arm of doen ze dat niet bij een gebroken elleboog? Dat lijkt me toch moeilijk rijden...

Volgens mij wel. Had mijn arm vlak boven elleboog gebroken. Ook niet in het gips laten zetten, dacht dat ie gekneust was. Liep ik 6 weken rond met gebroken arm ;) Daarna was gips of zetten al niet meer nodig. Ach hij doet het nog steeds en ik kan nog steeds bijna alles..

Maar met dit lekkere weer kan je beter rusten ;)
 
Laatst bewerkt:
Jah, het was tijdens MFCD, en nee, ik heb geen gips, maar drukverband...breuk was te dicht bij gewricht...kon geen gips om...
 
En ja, ik hoop de 21ste gewoon TOMS en de 26e Nordschleiffe te doen...hangt van mn fiets en mezelf af, maar als het aan mij ligt rij ik...
 
Tss, beterschap wensen en een betweter zijn. Lastige combinatie :+ . Het is jammer dat je welgemeend advies steeds op deze manier naast je neerlegt.

Ik hoop natuurlijk van harte dat je (en de motor natuurlijk ook) er weer helemaal bovenop komt. :]

Daarbij vind ik het knap maar ook onverstandig om met meerdere botbreuken en een hersenschudding aan het werk te gaan.
 
Laatst bewerkt:
gaat weer lekker zo te horen... iig beterschap

tijdens ons weekendje in duitsland ook iemand de bocht uitgevlogen resultaat 1 motorfiets total loss en een berijder blauw nix ernstig gelukkig...
 
Tss, beterschap wensen en een betweter zijn. Lastige combinatie :+ . Het is jammer dat je welgemeend advies steeds op deze manier naast je neerlegt.

Ik hoop natuurlijk van harte dat je (en de motor natuurlijk ook) er weer helemaal bovenop komt. :]

Daarbij vind ik het knap maar ook onverstandig om met meerdere botbreuken en een hersenschudding aan het werk te gaan.
Ben blij dat je je aangesproken voelt 8-) Snap je tenminste dat je een betweter bent...En als ik nou echt met stunten op mn bek was gegaan, ok....maar was nix bijzonders...dus raad heeft geen nut....toch bedankt betwetertje :P
 
Ben blij dat je je aangesproken voelt 8-) Snap je tenminste dat je een betweter bent...En als ik nou echt met stunten op mn bek was gegaan, ok....maar was nix bijzonders...dus raad heeft geen nut....toch bedankt betwetertje :P
Graag gedaan :P
xyxthumbs.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan